Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 955
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Litt kritikk om dette bilde som jeg tok vinteren 2007. En av det ganske få BRA bildene jeg får når jeg knipser.

Bilde tatt med Canon 350D med et standard objektiv.
Ingen ting er program behandlet med dette bilde.

Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Dette var et ganske bra bilde, sier mye om byen for de som har bodd der.
Men en ide var kanskje og være litt lenger ifra alt treverket? Froskeperspektiv er vel og bra, men gi frosken ben!

Kjemepeflott bildet som jeg fikk stirren på en god stund før jeg skrev innlegget!
Sitat av Sio
Dette var et ganske bra bilde, sier mye om byen for de som har bodd der.
Men en ide var kanskje og være litt lenger ifra alt treverket? Froskeperspektiv er vel og bra, men gi frosken ben!

Kjemepeflott bildet som jeg fikk stirren på en god stund før jeg skrev innlegget!
Vis hele sitatet...
Et veldig flott bilde indeed. Men syns ikke det fremhever en spesiel by på noen måte.
Sist endret av Per Gunnar; 25. mars 2008 kl. 01:36.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Sitat av Per Gunnar
Et veldig flott bilde indeed. Men syns ikke det fremhever en spesiel by på noen måte.
Vis hele sitatet...
Egentlig skal det ikke framstille Stavanger, tok bildet til en Skole Avis, der jeg skrev artikel om Vannstigningen i Stavanger

Fant bildet i gjen på en gammel hardisk.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Per Gunnar
Et veldig flott bilde indeed. Men syns ikke det fremhever en spesiel by på noen måte.
Vis hele sitatet...
Nja, regn havn, kø, jojo, dette bildet kan jo egentlig være tatt hvorsom helst
Men det er liksom de tre tingene jeg forbinder med Stavanger, flytter til Bergen når jeg er ferdig med VGS tror jeg. Mer regn altså :P
Sist endret av Sio; 25. mars 2008 kl. 01:44.
Men hvor skal jeg feste blikket?
Og jeg kan forstå at du ikke lastet opp et med høyere oppløsning, det er jo forferdelig kornete.
Skru ned ISO-verdien til noe lavere neste gang.

Exif, for de som bryr seg:
1/80 sec
f/5,0
ISO 16000
18,0mm

Bildet ble forresten også tatt 6/12-06, ikke i 07 som du sa.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Sitat av hedningen
Bildet ble forresten også tatt 6/12-06, ikke i 07 som du sa.
Vis hele sitatet...
Hehe satt og stusset litt på hvilket årstall hehe.