Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 774
Slik som tittelen sier lurer jeg på om det finnes et bra norsk flash community/forum. Da tenker jeg mest på typen av hvor man lærer fra hverandre o.l. Ikke slik som f.eks StoreDyret, hvor de fleste kun viser frem sakene sine.

Om du vet om et bra utenlandsk (helst engelspråklig da såklart) community/forum, må du bare nevne dem også.
Er du en ganske avansert flash-"creator", kan du godt sende meg en PM med noen råd og tutorials om du vil!
Altså, nå vet jeg ikke hva slags flash du bedriver, men www.albinoblacksheep.com er et slags community med forum og greier hvor de lager flashfilmer av ymse slag. Mest dårlige rent teknisk, men noen er veldig artige. Som feks. GroupX. "I don't want to know your name, I just want BANGBANGBANG" eller "Peanuts nuts nuts, peanuts nuts nuts, what I want, what I want, peanuts nuts nuts".
..
Trådstarter
Hmm. Det hadde vært en idè å nevne ja.
Min interesse i flash går i hovedsak ut på websider og løsninger.

Lage film at at folk bæsjer hverandre i munnen lar jeg amerikanerene og spanjolene gjøre
kan da få svar på det aller meste også på dyret, bare post under diskusjoner istedet for galleri...?
www.norskwebforum.no har en egen kategori for flash, du kan ta en titt inn der.