Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1055
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Ble ferdig med designet til foreningen min her om dagen. Jeg mener nå at det er tid for deres slakting.

http://du.bitlan.org/

Eneste som kanskje er litt negativt, er at den er ganske lik KANDU sin. Men bortsett fra det, hva syntes dere?

Nettsiden er bygd opp av e107, eneste jeg står for er designet.
Sist endret av Kekurikekaka; 19. april 2008 kl. 21:28.
Stilrent på sitt vis...men samtidig litt rotete når det gjelder plassering av teksten. Noe er midtstilt mens andre deler av teksten ligger til venstre...det burde du fikse.
Sist endret av ^ProXo^; 19. april 2008 kl. 21:29.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Sitat av ^ProXo^
Stilrent

Hvorfor har du plassert "admin" til venstre nede i motsettning til resten på siden?
Vis hele sitatet...
Imotsetning til hva?

Det er bare en link til admin area. Tenkte å fjerne den, etter tips. Alle som skal administrere siden kan hele linken i huet
Synes designet er godt. Stilrent og enkelt, som jeg liker det hvert fall.
Men hovedmenyen til høyre er GRELL(!!!). Hva tenkte du? Hvorfor er det ikke samme 'font'? Den ser forferdelig ut. Den var faktisk så ille at jeg ikke turte trykke på den i frykt for hva som kom til å skje....
Siden synes jeg var helt grei, men hadde liksom en følelese om at jeg hadde sett akkurat det samme flere steder tidligere.

Men menyen derimot var helt jævlig. Den stod ikke i stil med resten av siden og det var jo rett og slett bare stor skrift i en font som liknet, skal du holde det themet må du ha det i menyen også.

Edit; leif
Sist endret av Nexrom; 20. april 2008 kl. 06:13.
flytt " det digitale liv" under "ungdom." Flytt hovedmeny over til venstresiden. Utenom det er det en veldig fin side. Både skriftstørrelse, font, farger, grafikk og alt det andre glider veldig godt sammen. En veldig bra side.
For å være helt ærlig så det litt ut som en dårlige modifisering av et billig template. Menyen stod jo ikke i stil med resten av siden. Tittelen på menyen var blant annet mye større enn overskriftene på nyhetene. En annen ting er at jeg syns brødteksten var litt liten. En helt grei side.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Greit, tittelen suger. Det glemte jeg å si i førstepost. Har bare ikke gjort noe med den en gang.
Ettersom jeg har måttet modifisere e107, så kom jeg bare dit. Men det skal endres!

Hva gir dere inntrykk av at det er et billig modifisert template? Greit om dere også sier dette, så jeg kan endre på dette.
Takk for all respons hittil, ihvertfall!
Sitat av Trasken
Hva gir dere inntrykk av at det er et billig modifisert template? Greit om dere også sier dette, så jeg kan endre på dette.
Takk for all respons hittil, ihvertfall!
Vis hele sitatet...
Det jeg mente med det, var at det var utrolig mye dilldall, spesielt rundt nyhetene på forsiden. Men det er gjerne en smakssak!
Den var grei å enkel, ikke for mye dilldall eller noe slikt.
Fargene gikk forsåvidt greit sammen, eneste jeg ville pirket i var at menyen ligger på høyre side.. Jeg personlig foretrekker en meny på venstre side eller den "vanlige" siden, men dette er jo helt en smakssak.
Ellers grei side
Du står nok desverre ikke for designet her om jeg tørr påstå det.

Templates er ikke noe du skal poste her lissm -_-
Tabeller?

*spy*
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Sitat av tjobo
Du står nok desverre ikke for designet her om jeg tørr påstå det.

Templates er ikke noe du skal poste her lissm -_-
Vis hele sitatet...
Jo, jeg står for designet. Fortell meg om hvor jeg fant dette templatet, da?
Du sier at det er template basert på utseenet, og ikke noe annet.

Finn templatet på nettet, så skal jeg overføre 1000 kr, rett inn på kontoen din.