Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1064
Lagde en film i samarbeid med et skoleprosjekt.
Min jobb var å lage tegningene, musikken, halve manuset, regissere litt og imot min vilje, være skuespiller.
http://www.youtube.com/watch?v=F3GAUWyHcAo
Si hva dere synes!
Sykt stilig intro og effekter gjennom hele filmen. Føler scenen der du/han ble besatt av dama var litt påtvunget, men ellers sykt stilig. Så ut som det kunne vært en skikkelig norsk versjon av Sin City
cool!
sin city/max payne-ish....
og damn du er flink til å tegne
Det var 7 minutter og 26 sekunder vel anvendte minutter

Hvordan skoleprosjekt var det? Går du på MK?
OI!
Dette må være den desidert beste egenproduserte filmen som har blitt linket til på nFF!
Eneste som var fucka, er lyden, men det er Youtube sin feil...
Skaff deg en "director's license" og lengden på filmen kan økes, og sikkert kvaliteten...

Stå på!
Trådstarter
7 13
Ja, oppgaven var å lage en fiksjonsfilm som var mellom 5 og 7 minutter lang.
Går på MK i andreklasse.

Fett med alle disse hyggelige kommentarene! Takk så mye!
Kudos!
Men hva er "MK"?
Og var det russisk han fyren snakket, eller var det "tullerussisk"?
Trådstarter
7 13
MK = Medier og kommunikasjon
Det er russisk, vi var så heldige å få en kar som faktisk var russisk.
Media og Kommunikasjon, pecado.

Kudos for en flott film, virkelig bra laget!
Filmen var drit bra
Aha, Medier og Kommunikasjon på videregående, så dere er sånn 17-18 år? Fettfettfett!
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jepp. Dette var en av de bedre amatørproduserte youtubevideoene jeg har sett. Og det faktum at dere kun går i andre klasse gir det enda mer creds.

Noe som gjorde hele greia var vel forsåvidt stemmen til mannen som snakket. Den var nærmest perfekt for rollen. Mange ganger kan slike filmer være bra regissert og ha bra filming, men stemmene kan ofte ødelegge alt. Syntes også at lyssettingen var bra, med fremheving av rødt, slikt som i Sin City.

Bra jobba!
Trådstarter
7 13
Hey, takk for det! Stemmen er faktisk min. Ikke at jeg går rundt og snakker slik til vanlig.
Dette var rett og slett imponerende. Selv om det er tydelig hvor dere har inspirasjonen fra vil jeg si at dette var kreativt og originalt. Det er lenge siden jeg så et så godt gjennomført arbeid her på nFF, om jeg noen sinne har sett bedre. Hører jeg noen si "bidrag til kortfilmfestivalen"?
Jeg liker effektene dere har valgt, selv om et par lydeffekter ble litt i overkant. Blant annet da du tar frem pisolen på kontoret. Den lyden minte meg om første sesong av Scrubs, noe som ikke er helt optimalt i en slik film. Likte forsåvidt også bruken av en Mighty Mouse som "fjernkontroll". Det fikk meg til å le inni meg, uten at det ødela stemningen merkverdig. Som noen har nevnt tidligere kan lyden også til tider være dårlig. Enten det er dårlig mikrofonvalg eller YouTube sin skyld ville jeg prøvd å endre det til neste gang. Lyden er viktigere enn mange amatørkortfilmskapere tror.
Gooooo Rosenvilde, utrolig bra laget til å være 2.klasse?
Kan ikke si at vi har lært så mye på Sandvika
virkelig bra laget
Likte særlig introen, men også effekten som lyset og sort-hvit ga