Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 954
Trenger deres kritikk på en hjemmeside: http://www.dyrehotellet.no/
Synes siden ser helt grei ut, men ville nok gjøre den grå skriften mer svart for å lettere kunne lese den. Ellers så liker jeg ikke slike under-menyer noe særlig og mener det heller burde vært slik at når du klikket på noe i menyen, så kom du til en side som har under-seksjoner..men det er min mening.
Artig layout! En ting jeg har noe å si på er nedtreksmenyene. I Firefox 2.0 synes jeg valgene på nedtreksmenyene blir posisjonert for langt til høyre, samt at de virker litt store. Ellers veldig fin side.
Hos meg går bare borderen på nedtrekksmenyen halveis rundt. Vet ikke om det skal være sånn, men så litt uferdig ut. Søt logo oppe til høyre.
Selv synes jeg den var fin, Fine farger, Fin meny ( Har lenge lett etter en sånn selv )..
Sitat av Orbiter
Artig layout! En ting jeg har noe å si på er nedtreksmenyene. I Firefox 2.0 synes jeg valgene på nedtreksmenyene blir posisjonert for langt til høyre, samt at de virker litt store. Ellers veldig fin side.
Vis hele sitatet...
samme i Opera hos meg.
Unreal143's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemeldinger. Testet med firefox nå, og det er noe feil med nedtrekksmenyene. Det skal være slik som det er i IE. Skal prøve å få ordnet det.
Jeg la også merke til at "shop" linken ikke er funksjonell (i Firefox).
Du burde nokk revurdere den store "R"'en til venstre. Den stjeler ganske mye oppmerksomhet, og ble nok ikke like "genial" som du hadde håpet. Ellers synes jeg du burde brukt PS mer aktivt under utviklingen. Bildene i headeren er alle ganske kjedelige, prøv å endre utsnitt, samt farger og få noen spennende bilder isteden. (og da mener jeg ikke fancy lynnedslag og negativ-bilder)

Ellers er fargevalget veldig apotekISH, er det meningen?
Sist endret av Petter Pan; 19. mars 2008 kl. 20:30.
Unreal143's Avatar
Trådstarter
Nettbutikken er ikke åpnet enda, så den skal ikke være aktiv (enda)

edit: Bildene i headeren er bare foreløpig, og skal byttes ut.
Sist endret av Unreal143; 19. mars 2008 kl. 20:36.