Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 930
Hællæis igjen!

Lenge siden jeg har kommet ut med noe produktivt i det siste nå ettersom mitt kamera er ødelagt.
MEN, jeg fant ut igår at jeg måtte gjøre ettellerannet. Så, jeg fant frem brush tool i photoshop og starta å tegne en sky. Holdt på i ca 1t og 30m med dette, og dette er første gang jeg tegner noe konstruktivt i det hele tatt i photoshop, så jeg er ganske fornøyd

Ha gjerne klar konstruktiv kritikk med tanke på perspektiv, lyssetting, fargevalg osv.

http://tinypic.com/view.php?pic=2zodmkx&s=3





http://el-larso.deviantart.com/art/Cloud-79270838 ([COLOR=Red]deviantartlink for de som vil kommentere der[/COLOR])
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Utenom den unaturlige formen (som gjorde det uattraktivt) var det relativt godt arbeid.
Sitat av AtXbYeA
Utenom den unaturlige formen (som gjorde det uattraktivt) var det relativt godt arbeid.
Vis hele sitatet...
I second that. Bra tegnet, men anbefaler deg å lage naturlige former. Med mindre det skal være abstrakt kunst såklart :P
takker, og ja, er enig med deg der. Det ble ikke helt slik som jeg tenkte.

Goillum: er det ikke naturlige former da? tenker du på slike "fluffy" saker da?;p gi meg et eksempel.
Sitat av el_larso
takker, og ja, er enig med deg der. Det ble ikke helt slik som jeg tenkte.

Goillum: er det ikke naturlige former da? tenker du på slike "fluffy" saker da?;p gi meg et eksempel.
Vis hele sitatet...
Tenkte litt på at de ikke helt ser ut som vanlige skyer. Ser mer ut som du har prøvd å gjennskapt et tre eller lignende med en skytekstur. Men er absolutt bra tegnet
aaah, fatter nå ja^^
Sitat av el_larso
aaah, fatter nå ja^^
Vis hele sitatet...

Ga meg faktisk en litt sånn fantasy feeling
tegnet dette etter at jeg spillte 15års jubileumsutgaven av "another world", så jeg fikk kanskje bittelitt inspirasjon etter det
Sitat av el_larso
tegnet dette etter at jeg spillte 15års jubileumsutgaven av "another world", så jeg fikk kanskje bittelitt inspirasjon etter det
Vis hele sitatet...
Hehe, spørs om du har det i derrifra ja.

PS: u got a PM
Som andre sier, formen var kanskje litt merkelig, men resten var bra gjort. Gir meg egentlig mer "gamle tegna adventurespill" eller tegnefilm-assosiasjoner enn fantasy, men det er positivt for meg. Skulle gjerne sett det i kombinasjon med noe i forgrunnen.
el_larso's Avatar
Trådstarter
aight, skal se om jeg lager en annen versjon av dette, kanskje legger til noe i forgrunnen