Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 716
Hei, jeg å en venn skal starte et lite hobby firma innen data, det vi leter etter er sider vi kan handle på som f.eks norek, eet, itegra. Er det noen som vet om noen sider som kan tilby bedre priser ? helst norske nettsider
Jeg antar et det blir billigst å handle rett fra leverandør?
Jeg regner med at det er fysiske produkter det er snakk om, og ikke software.
Begge deler, men problemet er får å kunne bestille rett fra leverandør må du vell handle får minst et div antall ting, f.eks får 50k kr eller noe lignende ?
Men har et til spøsmål som jeg stapper inn her. Er det lovelig å handle på ebay får så å viderselge produktene i bedriften ?
Problemet da er vel at dere selger brukte ting.
...... du kan faktiskt velge mellom nytt å brukt der inne da, handler fra kina da er det nytt, men dritt kvalitet, kjøper billig selger billig ;P
Når du tar det inn i landet så må du vel tolle det inn som varer ment til videresalg hvis ikke jeg bommer helt her nå
Sist endret av Wuddley; 8. februar 2013 kl. 22:13. Grunn: Skriveleif