Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1765
Vi har tenkt litt utenfor boksen denne sommeren og tenker guttetur til Tel Aviv som er i Israel. Er det noen som har noe som helst erfaringer derifra? Ser ut som mye bra partyplasser iallefall.

Kom med alt av erfaringer, tanker og tips!!

Benji
Jeg har vært der et par ganger. Syntes Tel Aviv er fantastisk. Jeg har dog ikke så mye erfaring med hotte partyplasser, men Tel Aviv har alt du kan forvente av en skikkelig storby. Et pluss er det hvertfall for min del at Israel er såpass lite at du kan dra til nærliggende steder som en dagstur.
Bra partyplass ja, og flott strand mer eller mindre i byen. Det finnes dog utrolig mye mer spennende steder når man først skal reise til Midtøsten. Ville tatt noen turer rundt i det minste.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Er veldig bra partysted, vert der 1 gang og knulla 2 damer fra tinder der!
Og forresten: Sett av god tid til sikkerhetskontrollen på flyplassen. Og med god tid så mener jeg GOD tid, typ to timer mer enn dere tror. Særlig hvis dere er en guttegjeng, ser jeg for meg.
Benjizz's Avatar
Trådstarter
28 0
Takk for svar alle!
Tel Aviv er fantastisk. Anbefaler Old Jaffa Hostel hvis dere ønsker et rimelig og chill sted å bo
Det er en utrolig fin plass, masse kjempespennende arkitektur. Du må selfvølgelig en tur til klagemuren også! Veldig fint område og spennende museer etc. som faktisk er bra.

Flyplassen i Tel Aviv er utrolig fott, går en toglinje rett til sentrum.

Busstasjonen ligger på toppen av et kjøpesenter med dill dall.

Du kan også vurdere å reise til Petra slik jeg gjorde, men det er litt stress da du må krysse grensen selv, div. taxi pruting etc.

Men et besøk i Petra er verdt det, kjøp et to dagers pass, umulig å se alt på en dag.

n jeg snakket med der nede sa Tel Aviv verdens vanskeligste plass å sjekke damer.

Obs! Det kan være tollerne er frekke mot deg, de spør hva du skal, om du har penger etc.

Sørg for å ha reiseforsikring, penger, guidebok, gjerne reservasjon på overnatting.

Om du er mistenksom tar de alle eiendelene dine ut på et stort bord for å finne ut hvem du er.

En terrorist har nemlig sjelden guidebok og forsikring

Masse flotte nattklubber etc der. Ikke billig, men ikke så dyrt heller.
Sist endret av Tekniker2; 13. juni 2016 kl. 22:27.