Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 954
Jeg og en medstudent skal reise innom Yew York i forbindelse med en annen reise. Vi skal være der i 4 netter. Noen som har et hostel å anbefale? Vi ønsker å ha det så billig som mulig, men kanskje ikke i de værste strøkene. Vi vil også være nærme Times Square/Manhattan, og ha et privat rom.
Takk på forhånd!
Times square er bare slitsomt og jævlig, i løpet av mitt 7-dagers opphold tilbrakte jeg kun en time der. Så lenge du bor på Manhatten så kommer du deg hvor du vil med t-bane. Vi bodde på West Side YMCA, noe som forresten var helt greit, men jeg aner ikke prisen da jeg ikke betalte. For å unngå de verste strøkene på Manhatten hold deg unna Harlem (videre nord for Central Park) og lower manhatten rundt Williamsburg brua, hvor du finner flere projects. Trygt på dagtid, men kan være shady på kvelden.
Sist endret av pmprsrgr; 4. juni 2016 kl. 23:45.