Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 10015
Når jeg har skutt andre piller som imovane blir løsninga etter filtrering en slags blank hvit farge. Men subutex ser ut som vann, fungerer det fremdeles?
Sist endret av bloodshotEyes; 6. mai 2014 kl. 17:59.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Når jeg har skutt andre piller som imovane blir løsninga en slags blank hvit farge. Men subutex ser ut som vann, fungerer det fremdeles?
Vis hele sitatet...
Du har tydligvis filtrert det bra, plusspoeng for det. Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fungere. Er jo bare å blande pillene med vann, filtrere og skyte, egentlig.
Men når jeg injiserte suboxone-piller tror jeg det ikke det ble HELT blankt, nei.
Er litt vanskelig å hjelpe til med dette, jeg hadde bare kjørt på, eller hvis jeg var i tvil; kjør det filtrerte vannet tilbake i koppen du brukte med gugge og bomull i, og gjør prosedyren på nytt. Men ser ikke hvorfor det skal være nødvendig.

Lykke til og kos deg, sub er undervurdert, spesielt IV.
Tok nettopp og fitrerte med litt mer "porøs" bomull, da fikk det en blankere hvit farge. Eneste grunnen til at jeg gjorde det nå var får å slå ut heroinen fra hjernen og dermed få større pupiller igjen. håper planen funka
Sist endret av bloodshotEyes; 6. mai 2014 kl. 18:11.
Legg subutexen i pumpen.
Trekk opp vann.
Rist.
Skyt.
Man trenger ikke å filtrere sub.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Legg subutexen i pumpen.
Trekk opp vann.
Rist.
Skyt.
Man trenger ikke å filtrere sub.
Vis hele sitatet...
Er det ikke masse bindestoffer og greier i Subutex som man helst ikke vil ha i åra? Har 0 peiling på subutex, eller injekson av diverse stoffer, så er derfor jeg spør
Sist endret av EyesWideShut; 6. mai 2014 kl. 19:08.
Nei.
Subutex er den eneste pillen man kan skyte uten koking eller filtrering.
Anbefaler allikevel å filtrere alt man trekker opp og at man bruker sterilt vann.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Nei.
Subutex er den eneste pillen man kan skyte uten koking eller filtrering.
Anbefaler allikevel å filtrere alt man trekker opp og at man bruker sterilt vann.
Vis hele sitatet...
Og hvem er kilden din ? junkie-jørn på hjørnet ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Og hvem er kilden din ? junkie-jørn på hjørnet ?
Vis hele sitatet...
Jeg kan også bekrefte at man verken trenger å filtrere eller koke subutex. Hele tabletten løser seg lett opp i vann ved normalt temperatur.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg kan også bekrefte at man verken trenger å filtrere eller koke subutex. Hele tabletten løser seg lett opp i vann ved normalt temperatur.
Vis hele sitatet...
ja fant ut at det går fint med subutex , Suboxone som ikke går så bra
Husk at Subutex inneholder povidon som er livsfarlig å få i seg intravenøst. Har tatt livet av mange junkere landet over.
Google det hvis du trenger dokumentasjon.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Husk at Subutex inneholder povidon som er livsfarlig å få i seg intravenøst. Har tatt livet av mange junkere landet over.
Google det hvis du trenger dokumentasjon.
Vis hele sitatet...
Er det ikke Metadon som inneholder povidon?
Sist endret av EyesWideShut; 6. mai 2014 kl. 21:13.
Ser du i felleskatalogen så ser du at povidon er hjelpestoff i subutex.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Tok nettopp og fitrerte med litt mer "porøs" bomull, da fikk det en blankere hvit farge. Eneste grunnen til at jeg gjorde det nå var får å slå ut heroinen fra hjernen og dermed få større pupiller igjen. håper planen funka
Vis hele sitatet...
Tipper den ikke funka?
Kan noen som faktisk har gjort dette bekrefte at man ikke trenger å filtrere Subutex?? Høres helt sprøtt ut at rusket blir smått nok til at det kan gå gjennom de minste blodårene i kroppen..
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tipper den ikke funka?
Vis hele sitatet...
Nå begynner det å bli en stund siden jeg tok hero uansett så vanskelig å si. Men hvis man har 0 sub i kroppen fra før, og skyter sub mens man er stein på hero må det jo funke da man går rett i abstinens.

edit: var visst noen som hadde gjort det over. Vel, jeg tar ikke den sjansen

Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg kan også bekrefte at man verken trenger å filtrere eller koke subutex. Hele tabletten løser seg lett opp i vann ved normalt temperatur.
Vis hele sitatet...
Det er masse heroin som ikke etterlater seg noe rusk heller, men det skal man da på død og liv filtrere? Men kanskje bindemidler er bedre for årene enn heroinkutt.. Men ingen av dem høres bra ut.
Sist endret av bloodshotEyes; 6. mai 2014 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Tok nettopp og fitrerte med litt mer "porøs" bomull, da fikk det en blankere hvit farge. Eneste grunnen til at jeg gjorde det nå var får å slå ut heroinen fra hjernen og dermed få større pupiller igjen. håper planen funka
Vis hele sitatet...
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg

Nå begynner det å bli en stund siden jeg tok hero uansett så vanskelig å si.
Vis hele sitatet...
Nå blir jeg forvirret.

Uansett, får du abstinenser av å skyte sub mens du har heroin i omløp? Jeg får ikke det til å gi mening, men mulig jeg overser noe?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nå blir jeg forvirret.

Uansett, får du abstinenser av å skyte sub mens du har heroin i omløp? Jeg får ikke det til å gi mening, men mulig jeg overser noe?
Vis hele sitatet...
Med en stund mente jeg 12 timer Ja man får det, så lenge man ikke allerede har sub i omløp som jeg hadde. Er fordi sub'en fjerner heroin fra reseptorne før suben begynner å virke. Kalles percipicated withdrawal.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tipper den ikke funka?
Vis hele sitatet...
Tipper han sitter med knappenåler en god del lengre enn om han bare ridd ut dopen.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Tipper han sitter med knappenåler en god del lengre enn om han bare ridd ut dopen.
Vis hele sitatet...
Du vet man blir dopsjuk av å ta sub etter (0-18 timer ca) heroin? Grunnen til at det ikke funka var fordi jeg hadde nok av sub i systemet fra før og heroinen jeg hadde tatt 12 timer før var vel nesten ikke tilstedet fordi sub'en knocker det av reseptorene. Det skulle jeg egentlig tenkt nærmere på før jeg lagde tråden, da de små pupillene mine var sikkert sub sin virkning in the first place. Hvis noen lurer, så er det penger i dass å ta heroin med subutex i systemet.

Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ser du i felleskatalogen så ser du at povidon er hjelpestoff i subutex.
Vis hele sitatet...
Bare for å ha det på det tørre:
Povidon er et vanlig hjelpestoff som også finnes i en rekke andre legemidler, som Subutex,
Buprenorphine Orifarm, Suboxone Temgesic, Apocillin, Pinex, Napren-E og Voltaren. Innholdet av
povidon i disse legemidlene er betydelig lavere enn i Metadon Martindale mikstur. P

http://helsedirektoratet.no/Om/nyhet...delbrukere.pdf
Sist endret av bloodshotEyes; 7. mai 2014 kl. 02:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Povidon samles opp i organene ved intravenøs bruk.
Ved oralt inntak flushes povidonen ut.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ja fant ut at det går fint med subutex , Suboxone som ikke går så bra
Vis hele sitatet...
bensin går heller ikke bra. bare sånn når vi begynner å svare på hva tråden ikke handler om.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Povidon samles opp i organene ved intravenøs bruk.
Ved oralt inntak flushes povidonen ut.
Vis hele sitatet...
Interessant. Jeg satser på at du har rett, så har jeg en god grunn til å slutte med det tullet.
Kan noen fortelle meg hvordan det føles å skyte en subutex kontra å snorte den? Får man et euphorisk kick, eller får man et sånn rush at man blir zombie/orgie i trynet slik som når man skyter heroin?
Varer det lengre å skyte det, enn å snorte det?
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 07:22.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Povidon samles opp i organene ved intravenøs bruk.
Ved oralt inntak flushes povidonen ut.
Vis hele sitatet...

Ja det finnes jo sånne utrulige store mengder med povidon i subutex,det e også 100% sammenlignbart med den mengden povidon i metadonen fra Martindale. Jeg mener å ha hørt at all povidonen samles på en bestemt plass i nakken og så dør man ganske ung.
Sitat av Deftones Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hvordan det føles å skyte en subutex kontra å snorte den? Får man et euphorisk kick, eller får man et sånn rush at man blir zombie/orgie i trynet slik som når man skyter heroin?
Varer det lengre å skyte det, enn å snorte det?
Vis hele sitatet...
Hvis du har brukt heroin får du ikke noe rus, du blir bare fortere frisk. Hvis du er opiat-noob får du sikkert en kraftig rus med et kick, men jeg vet ikke sikkert. Det skal ikke sub til for at en normal person blir zombie av det, skyting eller ei. Orgie derimot, wut?
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Povidon samles opp i organene ved intravenøs bruk.
Ved oralt inntak flushes povidonen ut.
Vis hele sitatet...

JA,det var en som fortalte meg at alle disse bindestoffene bl.a de enorme mengdene providon som er i subutex,dette samles på ett spesielt sted bak i nakken og så dør man etter hvert,sikkert etter kort tid :-)

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Og hvem er kilden din ? junkie-jørn på hjørnet ?
Vis hele sitatet...
Subutex er ett bortimot helt molekylært rent stoff,veldig vannløselig,veldig ufarlig,helt uten fare for overdose eller dødsfall. Men brukere av H som kjøpes på gata med en renhet på 10-20% og resten(80%) er bøff med div....?stoffer
Sist endret av Baltasar; 25. mai 2014 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
åssen filtreres subutex? har sterilt vann, bomull, kanyler og sprøyte. veit ikke prosedyren bare