Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3066
Hehe. Nå som jeg har deg her. Sjekk ut den nyeste track'en min! Bare gjør det, og fortell meg hva du synes!
Madman (Freebie) <--
Anbefaler å sjekke ut den siste delen av sangen, jeg sparte liksom noen godtebiter til slutten

(PS: SC dreeeeeeper kval! Last den ned istedet, tar ikke så lang tid det vettu.)
Kjedelig å påtrengende..

Hørt det før.
Ble for mye random som skjedde. Melodien var kjedelig, og jeg er heller ingen fan av "dubstep" sounden du bruker. Sangen ble litt for treg og kjedelig for min del
For å være helt ærlig så synes jeg den var ganske kjedelig, ingen god intro og altfor mye treg og reperende bassdropping. Synes også låten har altfor få BPM gjennom hele låten. Jeg ville heller prøvd å få inn flere lyder, og mer intense Bass Drops som ikke går igjennom hele låten
Jeg synes sangen ble litt for treg, og mørk på en måte. Den var ikke dårlig, men heller ikke god.
Prøv å få litt mer "liv" i sangen så blir det nok bedre
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Zzzzzz, nå ble jeg lei meg.

Lag en skikkelig tittel neste gang.
Takker for svar. Jeg har veldig lyst til å gjøre den helt om, til en drum n bass låt. Jeg mener det burde fungere.
Den er veldig repitiv og kanskje litt kjedelig. Men det er jo en såkalt "dancefloor oriented" sang (vet ikke hvordan jeg skulle ha sagt det på norsk). Så det skal stemme ganske bra. Men jeg satser på å gjøre en Drum n Bass Mix på en måte, så jeg kommer nok tilbake hit med den
Føler jeg har hørt wobblesa alt for ofte. "DatsiK" sin pakke til Massive?
Gikk veldig tregt i overganger, og fikk mer følelsen av "chill" dubstep enn heavydropshit, vet ikke om dette var meningen, men.
Sang? Hørte ikke noe sang jeg
@Hobby: Hva skal jeg kalle det da? Lydspor?
@Bruskork: Pack? lol. Jeg lagde alle wobblene selv x']
Den her kunne vært mye kulere om du hadde hatt litt mer "liv" i hi-hatsa. Og en annen lead! Ellers kule lyder!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Veldig missledende tittel etter som at denne låta var alt annet en "sinnsyk", var heller kjedelig og repetativ.
Og for meg så hørtes det hele ut som lang og utstrakt bassgang hvor du bare "replay'er" det samme om og om igjen
Game disconnected
pokemon's Avatar
Dette var ikke veldig imponerende nei, var bare kjedelig å høre på.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
reperende
Vis hele sitatet...
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
repitiv
Vis hele sitatet...
Sitat av Melcor Vis innlegg
repetativ
Vis hele sitatet...
For future reference: Repetitiv
Sist endret av Tawon; 21. august 2012 kl. 22:51.
Helt sinnsyk dårlig, imho.

Ingen variasjon, ekstremt repetivt, dønn kjedelig.
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
@Hobby: Hva skal jeg kalle det da? Lydspor?
@Bruskork: Pack? lol. Jeg lagde alle wobblene selv x']
Vis hele sitatet...
En låt kanskje? Det er ihvertfall ikke noe sang der..
Det her er da ikke oldschool! Neida, fra spøk til alvor, det var sinnssykt kjedelig, repeterende hele veien, forferdelig lyd og lite liv i sangen. Høres nesten ikke ut som musikk, bare tilfeldige lyder.

Edit: Ble litt irritert over tittelen din, arrogant og misvisende.
Sist endret av TheGloryHole; 22. august 2012 kl. 15:57.
Mer drop? Ellers godt arbeid!
Jeg tar det som et tegn når jeg får feilmelding inne på chrome som sier: Shockwave has crashed etter jeg klikka på linken din
Jeg hadde forventet meg noe litt bedre når jeg leste tittelen på tråden.
Men det var jo uansett ikke det dårligligste jeg har hørt. Viss du bare tar til deg kritikken fra tråden her og gjør noe med det, så kan det nok bli bra
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg tar det som et tegn når jeg får feilmelding inne på chrome som sier: Shockwave has crashed etter jeg klikka på linken din
Vis hele sitatet...
Tror det er best å bare lukke linken når slike tegn vises
Sitat av Hobby Vis innlegg
En låt kanskje? Det er ihvertfall ikke noe sang der..
Vis hele sitatet...
Forsåvidt.
Jeg hater meg egentlig selv for att jeg lagde denne tråden. Skjønner ikke hvorfor jeg lager tråder uannsett. Jeg suger skikkelig på det...

Sitat av Tawon Vis innlegg
For future reference: Repetitiv
Vis hele sitatet...
Takk. Ble litt frustrert over det samme.
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Forsåvidt.
Jeg hater meg egentlig selv for att jeg lagde denne tråden. Skjønner ikke hvorfor jeg lager tråder uannsett. Jeg suger skikkelig på det...
Vis hele sitatet...
EY! Ikke si sånn. Du blir ikke flinkere til å lage musikk uten å høre tilbakemeldinger, og du blir ikke flinkere til å lage tråder uten å prøve. Drit i om folk ikke digger det du lager. Det eneste som betyr noe er at DU digger det. Ta med deg tilbakemeldingene som har litt mer enn "dette sugde" i seg. Noen sier du burde prøve å få mer liv i den, prøv det på neste track du lager. Man er ikke verdensmester med en gang, noe folk burde skjønne. Hvor mye dritt tror du ikke store artister har mottatt i begynnelsen og i løpet av karrierene sine? Pluss for å ikke ha med tusenvis av random lyder. Det er det nok av. Prøv å lag noe tidlig 00-tall dubstep! Tror det har passet deg.
Du bad om kritikk og du fikk det. Du bør ikke bli lei deg når du får det (regner ikke med dette er noe du har brukt årevis på akkurat). Lag en bedre tittel neste gang og ikke prøv å etterligne vg og se og hør sine misvisende overskrifter. Låta di er amatørmessig, men det er vel akkurat det du er også (nybegynner). Lytt litt på dubstep og prøv å etterligne dem, tror det skal finnes noen tutorials der ute også. lykke til!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Prøv å få en mer "nøytral" tittel neste gang. (som f.eks: "Ny låt", "Kritikk på ny sang", etc)
http://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI <-- for dere som vil høre GOD dubstep.. Fiolinen i musikken gjør dubsteb mindre døll...
Ja sen var ganske repetitiv som mange sier. Men jeg likte den. Ganske heavy var den også.
Så det eneste jeg kan si for at den skal bli mye bedre i mine ører er: tyngere drops, mer biuldup, me variasjon, flere elementer, og kanskje en breakdown section... eventuelt leke litt mer med beaten.
Sitat av Thriller Vis innlegg
Du bad om kritikk og du fikk det. Du bør ikke bli lei deg når du får det (regner ikke med dette er noe du har brukt årevis på akkurat). Lag en bedre tittel neste gang og ikke prøv å etterligne vg og se og hør sine misvisende overskrifter. Låta di er amatørmessig, men det er vel akkurat det du er også (nybegynner). Lytt litt på dubstep og prøv å etterligne dem, tror det skal finnes noen tutorials der ute også. lykke til!
Vis hele sitatet...
Hehe, ja. Jeg prøvde å "trolle". Vet ikke om det blir definert som trolling :S
Jeg brukte ikke direkte hundre år på den nei xD

Hørte du på resten av sangene mine :S Jeg har drevet med musikk i noen år nå :P

Sitat av Zetta Vis innlegg
Ja sen var ganske repetitiv som mange sier. Men jeg likte den. Ganske heavy var den også.
Så det eneste jeg kan si for at den skal bli mye bedre i mine ører er: tyngere drops, mer biuldup, me variasjon, flere elementer, og kanskje en breakdown section... eventuelt leke litt mer med beaten.
Vis hele sitatet...
Takker Jeg er ikke så god med "denne" typen dubstep med build ups og sånt så må vel øve mer på det.
For det meste lager jeg bare småe mørke dubstep beats. Oldskool :P

Denne er kanskje litt bedre: http://soundcloud.com/hodgeyboy/hodg...eple-chillstep Future Garage Chillstep sang :P
TS: Linken virker ikke?
Sitat av Antidote Vis innlegg
TS: Linken virker ikke?
Vis hele sitatet...
Kan se ut som at han slettet sangen fra Soundcloud. Ikke akkurat bra tilbakemelding her i tråden!
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av salhusramp Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI <-- for dere som vil høre GOD dubstep.. Fiolinen i musikken gjør dubsteb mindre døll...
Vis hele sitatet...
Det der var en av de kjedeligste sangene jeg har hørt Hørtes mer ut som fiolin med litt bakgrunnsmusikk.
Jeg sletta sangen fra Soundcloud. Den sugde uannsett :S

Var bare mitt forsøk på å etterligne noe Flux Pavillion lignende greier :P
Sovna nesten av den siste sangen, deilig å høre på. Nice work!
Du har ihvertfall potensialet, det skal man si. Har hørt igjennom litt av låtene dine, og du har talent. Er mange av sangene dine, som er fete men ikke akk min type dubstep, men alle produsenter lager vel noe dårlig fra en tid til en annen, så da er det bra at du poster sangene dine på på feks, freak, for og få konstruktiv kritikk.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Du har ihvertfall potensialet, det skal man si. Har hørt igjennom litt av låtene dine, og du har talent. Er mange av sangene dine, som er fete men ikke akk min type dubstep, men alle produsenter lager vel noe dårlig fra en tid til en annen, så da er det bra at du poster sangene dine på på feks, freak, for og få konstruktiv kritikk.
Vis hele sitatet...
Takk takk Ja, du har helt rett i det du sier Mye av det jeg legger ut er bare for å bevise att jeg ikke har strøket med x] Lykkes med en god track ca. èn gang i månden :3

Sitat av Alger Vis innlegg
Sovna nesten av den siste sangen, deilig å høre på. Nice work!
Vis hele sitatet...
Tusen takk