Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2372
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Endelig, vil vel en del si, er låta i stream-/nedlast/kjøpbare media.
Beklager til de som har ventet lenge, men timingen falt faktisk ganske bra inn her siden freakfesten 2012 er bare dager unna.
Håper folk lytter som bare pokker og eventuelt kjøper låta om de vil.

Spotify : http://open.spotify.com/track/0g7PrdQmTQmATsL6H0GuZ9
iTunes: http://itunes.apple.com/no/album/alt...536593764?l=nb

Tusen takker til F4celess for cover-art!

Sist endret av Magisk; 18. juni 2012 kl. 10:50.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Good news everyone! I dag er den også på WIMP!

http://wimp.no/artist/4650779
Daamn, det har jeg venta lenge på nå!

kp
Jeg regner med å få kjeft her nå, men jeg synes virkelig man burde skrive ny tekst.

Det hjelper ikke at låta i seg selv er bra sålenge man må bruke den dårlige teksten om igjen og om igjen hvert år..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
For all del, har vel egentlig ikke regnet med noe annet.
Teksten i 1. vers er fra den opprinnelige låten som ble halvferdig i 2007 (om du hører på de to, så er de meget forskjellige begge to), mens resten er nyskrevet tekst i fjor til 10-års jubileet for forumet. At den blir released året etterpå skyldes at jeg og produsenten min ikke har hatt tid til å få den ut, så låten som er released nå er ikke ny, det er enda samme låten som kom i fjor til nFF's 10-års jubileum.

Jeg forsøkte sågar med en konkurranse for å få inn remixer eller nyskapninger på samme låt uten at noen gadd. Så da ble det med denne.
Og det blir ikke flere av denne låta, vel.. Ok, kanskje en til når vi fyller 20 år. Bare kanskje.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Overbrukt melodi i bakgrunnen, ikke spesiell intelligent tekst, ikke veldig fengene og utrolig slitsom.

Forøvrig ikke min form for musikk, men faller sikkert i smak for folk som liker donka-donka musikk.
Regner med denne blir en slager på freakfest
Lagt til på Spotify og klar til bruk på den lange kjøreturen over fjellet i morgen. Toppers!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Har så langt tjent 16,- på salg via iTunes, takker til de som har kjøpt låta Love!
ArbeidsledigProletar
Sitat av Grimmy Vis innlegg
Overbrukt melodi i bakgrunnen, ikke spesiell intelligent tekst, ikke veldig fengene og utrolig slitsom.

Forøvrig ikke min form for musikk, men faller sikkert i smak for folk som liker donka-donka musikk.
Vis hele sitatet...
Nei. Nå generaliserer du "Donka-donka musikk". (forøvrig dunka-dunka om noe mr. uintelligent tekst).


Ja, dette tar alt for mye inspirasjon fra ny house, den bølgen som kom fra Swedish House Mafia med "one" og "from Miami 2 Ibiza" og de der. Ganske kjipt, men å hovere over dette på den måten er stygt. Spesielt når du drar ned alle andre sjangere med en kick-snare. Ta den høye hesten din, ri til nærmeste klippe. Resten kan du tenke ut selv ditt ignorante naut.
Sist endret av Batabusa; 4. oktober 2012 kl. 13:32.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Må si jeg kunne tenkt meg å høre vokalen, sliter veldig med å høre hva som blir sagt
Sitat av pokemon Vis innlegg
Må si jeg kunne tenkt meg å høre vokalen, sliter veldig med å høre hva som blir sagt
Vis hele sitatet...
Her


Sitat av Magisk Vis innlegg
Har så langt tjent 16,- på salg via iTunes, takker til de som har kjøpt låta Love!
Vis hele sitatet...
Jøss! Nesten så du har råd til en pæreis.

Hvordan er det iTunes fungerer? Aldri brukt det tidligere. Kan man donere penger til deg, eller kjøper man låta for en fast sum? Kan man donere så skal du ikke se bort ifra at du har råd til 2 stk. pæreis innen ikke alt for lang tid.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Ninjaed..

Oh.. Kan man faktisk kjøpe pæreis med 16,-? Vel, jeg er ikke in it for the money
Usikker på hvordan det fungerer, er vel bare egentlig kjøp der. Og by all means, folk trenger ikke kjøpe. Det er en grunn til at den ble lagt ut på spotify og wimp i tillegg. Digger dere alle uansett
Sist endret av Magisk; 4. oktober 2012 kl. 13:44.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Takk skal du ha stagg
Sitat av Magisk Vis innlegg
Ninjaed..

Oh.. Kan man faktisk kjøpe pæreis med 16,-? Vel, jeg er ikke in it for the money
Usikker på hvordan det fungerer, er vel bare egentlig kjøp der. Og by all means, folk trenger ikke kjøpe. Det er en grunn til at den ble lagt ut på spotify og wimp i tillegg. Digger dere alle uansett
Vis hele sitatet...
La akkurat til sangen på WIMP.

Får vel spandere en pils da, skulle det passe ved en anledning.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
La akkurat til sangen på WIMP.

Får vel spandere en pils da, skulle det passe ved en anledning.
Vis hele sitatet...

Tar det på freakfesten 2013 om det passer