Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1500
Hei.

Etter at jeg var dum og lastet ned en crack fra en usikker nettside har jeg fått noe som gjør meg irritert. Det gjør ikke noe gale med daten min... men den lager sann lyd der folk roper og klapper.Det skjer ikke ofte men det skjer no. For det meste når jeg ser på youtube/filmer.

Har en følelse at noe ser på meg

Jeg kjører Malwarebytes' Anti-Malware for å se om jeg har noe drit på pcen. Eller er det feil program? Noen gode tips til gratis program? (AVG er et bra produkt, men noe annet som funker fint?)
Hva heter cracken?
trykk opp "task mangar" også ser du på "processes" der også ser du om noen proseser som har med den cracken, hvis den kjøres så avslutt den prosesen (en process).

kan være noen som har rett og slett fått tilatelse til dataen din via denne cracken (malware)

Beklager skrivefeilene
Den jubelen og klappinga du hører er ikke virus/malware, men en forferdelig irriterende ad.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Den jubelen og klappinga du hører er ikke virus/malware, men en forferdelig irriterende ad.
Vis hele sitatet...
Høres ut som dette stemmer etter min erfaring og.

Høyreklikk på ad'en når du har lokalisert den (banners osv) og klikk på "Stop download".
Trådstarter
75 5
Sitat av Grimmy Vis innlegg
Høres ut som dette stemmer etter min erfaring og.

Høyreklikk på ad'en når du har lokalisert den (banners osv) og klikk på "Stop download".
Vis hele sitatet...
Hmmm høres vansklig ut. Fordi at den kom etter jeg har lastet ned cracken. Vet du om det er et program som fikser det problemet?
Jeg har slettet cracken og hele pakken. Var vis ikke nok
Har hatt ett ganske merkelig problem med pcen min over en tid nå serlig når jeg spiller plutselig så begyner maskin å ta over spillet for eks. far cry2 den begynner å skyte å gå rundt å lage mye faen skap.

og når jeg går ut av spillet så merker den et å et program på skrive bordet samma såm å klikke på et å flytte merket fra program til program med pil tastene akkurat som det sitter noen på maskin

å pcen finner ikke noe med malwarebytes eller avg antivirus har både windows firewall og avg firewall på uten at det lar høre fra seg om noe

den lager også en pipe lyd når den beveger seg rundt programene

også driver den å åpner remote asistent på help and support senter akkurat som den hvil ha full makt over pcn

og det fortsetter etter at jeg kobler fra nettet å drar ut kablen

og den har hvar sånn helt siden jeg hvar på lan party(polarparty09)

veit ikke hva det kan være.
håper noen vet hva det kan være for det er heftig iriterende.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kanskje du blir styrt fra RAT. RAT= Remote Desktop Tool.
Sitat av djboy Vis innlegg
Har hatt ett ganske merkelig problem med pcen min over en tid nå serlig når jeg spiller plutselig så begyner maskin å ta over spillet for eks. far cry2 den begynner å skyte å gå rundt å lage mye faen skap. [....]
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller du skal være glad for det, slik at du kan benytte din fritid på å ta norskkurs.