Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2154
hei, hvor mye cannabis er en normal dose og røyke? er det samme som hasj og hvordan ruller joints med cannabis? blander dere det eller ruller det bare i papiret?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs helt hvor ofte du røyker og tåler. rulles helt normalt som med hasj. (jeg gjør ihvertfall det)
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da deg 3 minutter og søk på nettet. Bra initiativ å spørre etter råd når det gjelder slike ting, men med disse spørsmålene du stiller opp med så viser du at du ikke har prøvd et sekund en gang på egenhånd.
1.75 sigg, 0.5g hasj, varm & gnu inn i all tobakken (litt «kickere» må det være) og roll up.

0.75-1g Weed, ca halv sigg og roll up.

Blir de for sterke stumper du dem bare og fyrer resten senere ����
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du overtenker hele greia, dette er ikke rakettvitenskap akkurat.

Med god cannabis kan du omtrent bare begynne med en rullings og drysse litt cannabis over tobakken før ruller den sammen, røyk den med godt humør og ikke vær utålmodig. Når du er ferdig venter du et kvarter og kjenner litt på formen, om den ikke er bra nok kan du rulle en til med litt mer.
Sist endret av Dodecha; 4. juni 2018 kl. 14:40. Grunn: skrivefeil
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Pleier å rulle jays med bare grønning, funker fint for meg
Om det er hasj så pleier jeg å bruke 0.2-0.3, dette varierer jo etter toleranse og kvalitet selvsagt. Cannabis så rives alt opp av en grinder, disse får du kjøpt billig på diverse nettbutikker, kan selvsagt bruke en saks eller rive med fingrene og - også rulles det med rullepapir uten noe tobakk o.l. Det som er greit med det sistenevnte er at du bare kan stumpe den etter et par trekk og fyre senere ved behov

Grunnen til at jeg ikke liker å stumpe den og oppbevare med tobakk er fordi det lukter helt for jævlig. Sur sneip med skunky lukt Smak og behag da.
Sist endret av Marriese; 4. juni 2018 kl. 14:55.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleranse er alltid individuelt. Du kan ikke bruke en fasit, du må rett og slett finne ut av hva du tåler. Noen kan røyke 0,5g og bli litt ute, men noen kan røyke 0,3g og spy fordi det ble for mye.

Rull en joint med 0,2g og ta noen trekk. Hvis du ikke fikk effekt, røyk mer. Vent minimum 10 minutter før du røyker mer. Kos deg.
Bruker bare mekke opp en joint og slukk den hvis det blir for mye. Føler som regel på det mens jeg trekker.
Sitat av Klamydiatrollet Vis innlegg
Pleier å rulle jays med bare grønning, funker fint for meg
Vis hele sitatet...
Hør på trollet! Grønt er skjønt, å best rent