Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1698
hei
er det noen her som har vært i kazan/russland?
jeg skal dit på ferie,og har aldri vært i russland før.
så jeg lurer på alt mulig egentlig,alt fra priser på mat,og drikke,til engelskkunnskapene til lokalbefolkninga,til om det er greit å ta tattoveringer der?
på forhånd takk for svar
Sitat av rune0209 Vis innlegg
hei
er det noen her som har vært i kazan/russland?
jeg skal dit på ferie,og har aldri vært i russland før.
så jeg lurer på alt mulig egentlig,alt fra priser på mat,og drikke,til engelskkunnskapene til lokalbefolkninga,til om det er greit å ta tattoveringer der?
på forhånd takk for svar
Vis hele sitatet...
Hei,

Jeg har selv ikke vært i Kazan, men vært rundt i Russland. Dagligvareprodukter er mye billigere enn i Norge, det samme gjelder restauranter og barer osv. Engelskkunnskapene er nok ikke de beste, men det er mulig å finne noen som snakker litt engelsk. Hvis ikke fins det folk som kan litt tysk. Tatoveringer er mulig det, du må selvsagt bare finne et studio som ser rent og respektabelt ut. Ikke gå for det billigste. Spør om hva du vil!

God tur!
Trådstarter
3 0
takker for hjelp.
hva koster feks en øl,middag?har de godt øl?mine tyskkunnskaper skal jeg holde for meg selv hehe.
store kulturforskjeller?
har aldri vært der,men nå frister det å prøve noe nytt har vært i øst europa,og jeg har trivdes der,men der er det jo mere turister og slikt.russland virker mere sært,lukket.
men har oppdaget at det finnes masse flotte jenter der
Sitat av rune0209 Vis innlegg
takker for hjelp.
hva koster feks en øl,middag?har de godt øl?mine tyskkunnskaper skal jeg holde for meg selv hehe.
store kulturforskjeller?
har aldri vært der,men nå frister det å prøve noe nytt har vært i øst europa,og jeg har trivdes der,men der er det jo mere turister og slikt.russland virker mere sært,lukket.
men har oppdaget at det finnes masse flotte jenter der
Vis hele sitatet...
Det fins forskjellige steder å spise en middag på. Du har "kantine/kafeteria" restauranter som har russisk husmannskost, som er billig og relativt bra. Også har du jo såklart kjempedyre restauranter. Prisen på øl kommer veldig an på ølet, det fins superbillig skvip av noe øl, og du har kjempegodt øl som allikevel er billig i Norsk standard. I en bar/resturant kanskje en 250 rubler for halvliter godt, "dyrt" øl. Ca 30 NOK. Men du finner godt øl til lavere priser enn det. I butikkene er det mye billigere. Det er en helt annerledes kultur, ja. Kan jeg spørre, hva slags tur er det du skal på? Russlandtur med gutta, eller en rolig tur med familie? Hvis du drar på Russlandtur med gutta, anbefaler jeg og ta det veldig forsiktig. Hvis du blir sørpe dritings og går deg vil eller lignende, kan du bli tatt nytte av av småskurker og banditter. også bør du være forsiktig med russiske, unge menn hvis dere er ute og fester. Og vær forsiktig med å ikke stjele damene deres. dette er forsåvidt forhåndsregler i de fleste land. og ja, det er veldig flotte jenter der.

Jeg prøver ikke å skremme deg med å si at du bør være forsiktig. Det må også sies at hvis du blir kjent med noen russere, så tar de deg veldig veldig godt imot, spanderer, hedrer gjesten og er generelt bare ekstremt gjestfrie.

Håper du får en kjempefet tur!

Hvorfor valgte du å reise til Kazan? Er det noe spesielt du har sett deg ut der?
Sist endret av coreguy; 19. juni 2016 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 0
skal på ferietur,helt alene.tenkte på moskva,men jeg kom fram til at det kan bli for spennende på egenhånd.så da ble det kazan.
og det høres kanskje rart ut å dra alene dit,men hvorfor ikke også er det endel flotte damer der borte så alt kan skje,men er nok lurt å styre unna jenter som er opptatt.
takker for god hjelp
Om du har lyst til å ha noen (damer) å gå til, kan du f.eks rigge flere dater før du drar.
Bruk en eller flere dating-sider.
Selv fant jeg en (eks-) kone i nabobyen til Kazan via www lavaplace com... :-)

Jeg bodde noen år i Moskva her tidligere. Da hadde jeg en kåt kompis fra Norge som besøkte meg flere ganger i året. Gjerne én uke i slengen, og hvor han hadde laina opp på forhånd en ny dame hver kveld han var der - for så å gå tilbake til dem av de han likte best de siste kveldene av oppholdet sitt... :-)