Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 663
Har tatt 600 mg lyrica (bruker oftere mye høyere doser, men hadde bare de). Røyker hasj og kommer til å drikke litt for å booste lyricaen. Har en del elevanse liggende, er det noe digg å ta sammen med lyrica? Ser litt for meg at lyricaen forsvinner litt på en måte..😅
Er nok en deilig kombo men hadde i utgangspunktet vært mye bedre å ta lyricen når elvansen begynner å debbe ut.
Jeg får en "sterkere" effekt av elvanse når jeg tar det med Neurontin, men kun når jeg tar neurontin i større doser samtidig.
Jeg går dagelig på 100mg elvanse og 1200mg neurontin fordelt utover dagen.

Men om jeg skal kjenne noe effekt pleier jeg somregel ta alt på en gang, da føler jeg elvansen bedre.
Om det er placebo jeg kjenner vet jeg ikke, men dette var noe jeg har funnet ut påegenhånd så føler ikke det er placebo.

Men om neurontin funker som "boost" syntes jeg det er rart om ikke lyrica gjør det.