Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 7968
Shia og Sunni muslimer er ikke to typer politiske linjer. Det er to typer muslimer, men Saddam Hussein var Shia, så man Partiet hans bestod utelukkende av shia muslimer.


Du tar nok litt feil der .Saddam var sunni muslim og partiet hans bestod av for det meste av sunni muslimer
jeg velger å ignorere deg etter å ha sett litt på hjemmesiden din. Søppelnerd.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Islam oppfordrer til terror!
I will cast terror into the hearts of those who disbelieve
(Koranen - kap. 8, vers 12)
Vis hele sitatet...
terror = skrekk / redsel.

Ta deg ett engelskkurs.

Da - Nuka er tydeligvis en eller annen form for hjernevasket kranglete vriompeis av ett sektmedlem. Det er iallefall farlig mye som tyder på det. Han tolker de diverse foraene han er tilghenger av som 'sannheten', uten å stille spørsmålstegn ved noe som helst.

Jeg foreslår en utestenging av brukeren, eventuelt en låsing av denne threaden da det absolutt ikke fører NOEN plass, da bl.a threadstarter mangler kompetanse til å føre en vettig diskusjon.

Det var det siste jeg bidrar med i denne diskusen iaffal.
Morsomt...
Alt det du har skrevet der er enten:
1. Svart på fra før
2. Bare dritt slenging


Eneste som er værdt å svare videre på som ikke alt er sagt er at i koranen står det faktisk at du ikke skal snakke eller bli kjent med andre mennesker enn muslimer!

Alle de andre punktene dine er tatt over.
Men for å ta ditt punkt 11:
I talen til G.Bush nevner han dette.


Neste mann.....
Hele denne saken har vel egentlig gått veldig offtopic, så ingen kan kladre treadstarter? Drep meg hvis jeg tar feil..

Klarte ikke å holde meg unna:
Eneste som er værdt å svare videre på som ikke alt er sagt er at i koranen står det faktisk at du ikke skal snakke eller bli kjent med andre mennesker enn muslimer!
Vis hele sitatet...
KILDER!!!!!!!!!!!!!!!11111
Sist endret av Deezire; 4. juni 2004 kl. 16:18.
Kan ikke dy meg... gjorde som DeeZire, sjekka ut hjemmesida de.
No offence, men:

AHREheahEheahheaaheeahheaheahae

quote:
"Gorbatsjov var den første Russiske presidenten som skjønte av kommunisme er noe hærk."

Vel... Gorbie var, og fremdeles er en stolt Kommunist. Han mente bare at Sovjet måtte myknes litt opp. Det var aldri i hans tanker at Sovjetunionen skulle oppløses. Så du tar nok litt feil der

quote:
"Powel er USAs statsminister."

Øhhh... han er utenriksminister. Feil igjen.
edit: Han heter: "Colin L. Powell". Altså ikke: "Powel"

Nå tenker vel noen:
"Fanken CrazyDiamond... dette var offtopic og unødvendig."
Poster dette for å gi et glimt av hvor uvitende Da-Nuka faktisk er.
Sist endret av ziegler; 4. juni 2004 kl. 16:20.
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Morsomt...
Alt det du har skrevet der er enten:
1. Svart på fra før
2. Bare dritt slenging


Eneste som er værdt å svare videre på som ikke alt er sagt er at i koranen står det faktisk at du ikke skal snakke eller bli kjent med andre mennesker enn muslimer!
Vis hele sitatet...
Hvilke spørsmål er det du har stilt da?
Vanskelig å få med seg noe konstruktivt når det meste du skriver bare er psykopat-bullshit. Kom med noen konkrete spørsmål UTEN å bruke ordet psykopat så får du kanskje noen svar.
Jeg er enig i alt Da - Nuka har sagt.

USA all the way!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
http://mailgate.supereva.it/no/no.sa.../msg00547.html
edvin vik skrev
Fakta er irrelevant for psykopatene, eller det presenteres fakta som
er irrelevant for hva som skal påvises. Psykopatene bruker andre
psykopater som sannhetsvitne, refererer ikke til kilden, men til hva
andre psykopater har sagt og gjort, med mindre fakta tilfeldigvis
skulle passe inn i deres ferdigprogrammerte psykoser og psykopate
etikk.
Vis hele sitatet...
Er det bare meg, eller høres det veldig ut som Da - Nuka..?
Master debater
Dekilaz's Avatar
Ja, man nesten skulle tro at de var samme person, men Da - Nuka heter nå engang Henrik A.
Jeg holder på mitt om Gorbatsjov,
eneste feilen på siden er statsminister isteden for utenriksminister,
det var en liten feil fra min side, jeg visste han var det.

Kan dere være så snill å stoppe psykopat-drittslenging og prøve å svare på postene mine på en vanlig måte?
Hvilke poster Da - Nuka?
Alle handler jo bare om psykopater,omformuler!
En ting til du, min opplyste venn

Gorbatsjov var partisekretær, ikke president...

(...bare for infoens skyld liksom.)
Kan dere være så snill å stoppe psykopat-drittslenging og prøve å svare på postene mine på en vanlig måte?
Vis hele sitatet...
Nevha! (Ironi..) Du bør heller slutte..
Tydelig og se at du ikke kan dette nei..
Gorbatsjov VAR president.
Kan noen stenge denne tråden!!!!!????
Moyner, hvor faen er du når vi trenger deg??
Sist endret av Samurai JacK; 4. juni 2004 kl. 17:03.
Partisekretær i 5år.
President i 1 og et halvt år, hvor Sovjet nærmest ikke var noe land, pga opprør i mange provinser.
Legg vekt på hva du vil
Stemmer for Close!
Close.
Har sagt mitt i denne saken.
Steng og bann brukeren.
Jeg hadde tenkt å holde med Da - Nuka for at han ikke skulle bli for ensom, men jeg kan ikke dy meg lenger.

Har sittet sammen med SilverKhan i hele dag og fulgt diskusjonen.

Det er et par ting jeg må få si før denne tråden stenges:

Da - Nuka: Du har gjort deg skyldig i grovt missbruk av ordet psykopat.

Du er vel ikke den rette personen til å korigere CrazyDiamond når det når det kommer til politiske stillinger. Du sier jo selv på din (råtne) hjemmeside at Collin Powel er statsminister USA.

Og til slutt om relgion: Jeg er selv ikke noen stor tillhenger av relgion. Jeg kommer fra en urelgiøs familie og føler ikke at jeg tillhører noen relgion, men jeg driver allikevel ikke å rakker ned på de som faktisk er troende. Enten de er kristne, muslimer eller budhister.
Jeg synes det er skammelig at du påstår at islam ikke er en relgion og enda mer skammelig at du, for å bevise dette, viser til søplesider som helt klart ser på islam som nøyaktig samme synspunkt som deg selv.

Dust.
Da - nuka: kan du ikke gjenta de argumentene du føler du ikke har fått svar på så kan denne diskusjonen bli litt seriøs...?

edit: silverkhan postet med min bruker