Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 854
Skal kjøpe meg et trådløst headset, gjør ikke noe om det er kompatibelt med ps3 også!

Har ikke noe budsjett egentlig 0-5000, trenger et headset med bra lyd, god komfort og en bra mikrofon.
Siden det skal brukes til PS3, så regner jeg med at det i hovedsak skal brukes til gaming?
Har du noen krav ang. surround?
ja det skal bare brukes til gaming. men er ikke must at det skal brukes på ps3.
Pc er hovedområdet.

Jeg 7.1 sorround hadde vel vært kjekt. jeg sitter med et siberia v2 nå.
Sitat av knutseen Vis innlegg
ja det skal bare brukes til gaming. men er ikke must at det skal brukes på ps3.
Pc er hovedområdet.

Jeg 7.1 sorround hadde vel vært kjekt. jeg sitter med et siberia v2 nå.
Vis hele sitatet...
Har du virkelig 5000 til å bruke på headset! Wow da kan vi leke litt. ;-)
Jeg ville anbefalt Astro a50 har de ikke selv, men 3 av vennene mine har de og jeg er jævelig mesunnelig!
Hvis du vil ha det beste kjøp astro. Har "headsetørepropper" fra astro med 7.1 soround og det FUNKER!!
Dritfornøyd! Dette er mitt valg hvis jeg hadde kjøpt men senhiser lager også ekstreme headset!
Astro A-50 = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795733
Sist endret av fredde1309; 11. oktober 2013 kl. 22:32.
Logitech G930 er et bra headset til en bra pris. Anbefaler deg å kjøpe det. Billig er det også, hvis du kan bruke 5000kr.
astro a 50, absolutt, har ikke testet det selv, men skal være et kjempe headset
Hva med å gå for kvalitet over trådløshet? får kjøpt deg feks en mmx300 + asus STX for prisen der
Sitat av shd Vis innlegg
Hva med å gå for kvalitet over trådløshet? får kjøpt deg feks en mmx300 + asus STX for prisen der
Vis hele sitatet...
Trådløst headset er fantastisk for mobilitet, spesielt til rastløse folk som meg som ikke klarer å sitte rolig i flere timer når man snakker på skype.

Jeg bruker trådløst headset fra logitech g930, den gjør nytten sin i spill og emulerer 7.1 helt greit. Den har en svakhet, og det er at i stereomodus (man kan skru 7.1 av og på med en bryter) pleier alle lyder å spilles av på kun høyre øre. Jeg er ikke sikker på om det er en generell svakhet, eller om det er en feil som er kun på mitt headset. Lyden er ganske eksepsjonell, men det hender fra tid til annen at lyden forsvinner når jeg går rundt i leiligheten.


Hvis du skal bruke headset til musikk, ville jeg ikke satset for trådløst. Kvaliteten på headset med kabel er mye høyere. Jeg ville heller ikke brukt trådløst headset på store lan som f.eks the gathering.