Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1402
Hei skal inn i fengsel om 20dager å har røka litt i det siste , hasj kan jo sitte inne en stund å jeg skal søke om fotlenke å har litt små noya testet de evt deg før du skulle inn?
Di tester deg når du får på lenka. Spiller ikke noe rolle om du har positiv prøve, så lenge verdiene har sunket neste gang du blir testa.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De tester deg to ganger. Den andre gangen måler de hvor mye verdien har sunket siden første prøve. Hvis den ikke har sunket raskt nok betyr det at du har røyka i mellomtiden. Jeg har aldri blitt testet på vei inn, men har blitt testet etter at vaktene har observert at jeg har hengt med shady folk der inne. Angående fotlenke så tror jeg ikke det er noe å stresse over da det fort kan ta månedsvis før søknaden blir innvilget. Bare ikke røyk noe der inne.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det er jo lurt å teste positivt om du skal på åpen soning.
Da kan du teste positivt senere uten å bli sendt på lukket.
Er det fakta?

Trodde alle ble sendt på lukket ved rusbruk, uansett..
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av G86NO Vis innlegg
Er det fakta?

Trodde alle ble sendt på lukket ved rusbruk, uansett..
Vis hele sitatet...
Da jeg sonet på Hof, åpen. Var det første de spurte om en hurtigprøve. Jeg sa den kom til å vise cannabis.

Så et par uker senere tok de en utvidet prøve, også den positiv. Det er den tredje prøven som må synke i verdier.
Fikk 20 dager med soning, søkte fotlenke, det ble bare tatt hurtigprøve på ett møte dagen før oppstart hos kriminalomsorgen lokalt, ble sysselsatt 7-15 Mandag-Fredag, 2 dager i uka med oppmøte hos kriminalomsorgen, noe som ble satt til 1 dag da jeg hadde oppfølging hos ruspoliklinikk 1 dag i uka. Testa positivt på cannabis, noe jeg var åpen om at jeg hadde ett problematisk forhold til.

Med 5-10 minutt forvarsel kunne de komme å ta alkotest hjemme, de sa det kunne tas flere urinprøver men dette skjedde ikke i min sak. Angrer på at jeg valgte å ta den røykepausen da det ikke var noe spesiell oppfølging ang. dette ihvertfall ikke i min sak. Var dømt for å kjøre i benzorus og tatt med mye rivotril.

Greit å få litt struktur i hverdagen hvertfall.
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Fikk 20 dager med soning, søkte fotlenke, det ble bare tatt hurtigprøve på ett møte dagen før oppstart hos kriminalomsorgen lokalt, ble sysselsatt 7-15 Mandag-Fredag, 2 dager i uka med oppmøte hos kriminalomsorgen, noe som ble satt til 1 dag da jeg hadde oppfølging hos ruspoliklinikk 1 dag i uka. Testa positivt på cannabis, noe jeg var åpen om at jeg hadde ett problematisk forhold til.

Med 5-10 minutt forvarsel kunne de komme å ta alkotest hjemme, de sa det kunne tas flere urinprøver men dette skjedde ikke i min sak. Angrer på at jeg valgte å ta den røykepausen da det ikke var noe spesiell oppfølging ang. dette ihvertfall ikke i min sak. Var dømt for å kjøre i benzorus og tatt med mye rivotril.

Greit å få litt struktur i hverdagen hvertfall.
Vis hele sitatet...
Du angrer på at du tok den røykepausen?
Det høres ut som om du har lite problemer hvis det plager deg at du tok en pause på 20 dager.