Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 14613
Hvordan er mulighetene for at min Linuxserver som kjører Ubuntu kunne vært koblet til mitt USB lydkort og vært innlogget spotify - som jeg igjen kunne styrt fra min mobil e.l.
Mvh
Mente i terminal, så uten grensesnitt
Er det ikke da lettere å installere .deb versjonen, for så å fjernkontrollere fra telefonen? Enn så lenge du er på samme konto så gir de deg jo muligheten til det.
Selv bruker jeg play.spotify.com på min Ubuntu 18.10
Som at du er logget inn via internett? For det jeg tenkte var med utgangspunkt i hvor serveren sto plassert og at jeg for øyeblikket har brukt en pad - som ikke trengs ellers, kun brukes til spotify at nettopp ubuntuserveren kunne ta over den jobben. Det som jeg så for meg var at via terminal kunne jeg starte, samt logge inn på på spotify i terminalmodus - for å så styre dette via samme spotifykonto på telefon e.l.
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Som at du er logget inn via internett? For det jeg tenkte var med utgangspunkt i hvor serveren sto plassert og at jeg for øyeblikket har brukt en pad - som ikke trengs ellers, kun brukes til spotify at nettopp ubuntuserveren kunne ta over den jobben. Det som jeg så for meg var at via terminal kunne jeg starte, samt logge inn på på spotify i terminalmodus - for å så styre dette via samme spotifykonto på telefon e.l.
Vis hele sitatet...
Se på spotifyd du, som Thinkpad lenka til. Den fungerer fint