Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1215
Går for tiden fast på subutex, og har fått sarotex som sovemedisin av legen min. Det står at jeg kan ta opp til 3 stk om kvelden. Har ikke prøvt sarotex før, og lurer bare på om jeg kan ta 2-3 i kveld? Har brukt til sammen 8 mg subutex i dag.
vis samme lege har gitt deg ett middel, vil h*n vært klar over at et annet middel h*n gir deg kan være skadelig, så jeg ville vært ekstremt skuffet vis du skal få problemer for det, men jeg tviler på at det er noe problem. noen andre for rope ut vis
Lurt å snakke med lege angående dette så snart du har muligheten. har forresten aldri hørt noen bruke serotex som sovemedisin
Sarotex brukes som sovemedisin i smertebehandling.
1. man blir trøtt
2. hjelper for smerter og da spesielt på nerve smerter.
Smertepoliklinikk er flinke til å skrive ut Sarotex.
De fleste opplever en hangover dagen derpå og det er vanlig å starte med 1 for så å øke.

Sarotex og subutex hvet jeg ingenting om, men vil anta som over meg skriver at din fastlege hvet vel om at du bruker subutex og skriver ut Sarotex til deg.