Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 13939
Heihei.

Det har seg da slik, at jeg er i den heldige situasjon og har funnet noe som jeg tror kan være drømmedamen!

Røykte rimelig mye hasj for en tid tilbake, pluss jeg har trykt i meg litt av hvert av piller de siste årene. De siste 6 månene har det blitt betraktelig mye mindre (med god hjelp av folk på freak faktisk!). Røyker vell 3-4 ganger i uken cirka, noen ganger mye mindre, og noen ganger litt mer Liker også svært godt Tramadol, siden det får meg i et topp humør og får rett og slett hverdagen til og svive rundt! Høres jo nesten ut som en narkoman ettersom jeg leser det jeg skriver nå, men det er vell kanskje bare harde fakta.

Jeg har holdt på med en jente i 3 måneder nå, og hun vet absolutt ingenting om dette. Og jeg vet at hun er sterkt imot narkotika, noe som jeg har full forståelse for! Føler jeg lever et dobbeltliv. Hun bor 1 time unna meg, så vi har også forskjellige vennekretser.

De gangene jeg er på besøk med henne, er jeg fullstendig edru, og ikke rusa på noen måte. Jeg klarer meg fint noen dager uten røyk eller hva det måtte være, men jeg klarer ikke slutte tvert. Jeg har som mål at innen nyttår, så skal jeg være fullstendig ferdig med alt. Og det har jeg rimelig god tro på at jeg skal klare fint

MEN, burde jeg si til henne at jeg røyka jævlig mye før, og forsatt røyker litt? eller burde jeg rett og slett bare holde kjeft og slutte i fred uten at hun vet noe som helst?

Jeg frykter at hun dropper meg totalt om jeg forteller henne dette. Vi lever i 2012 og folk har et ganske liberalt syn på marihuana, men å vær i et forhold med en som har drevet med dette en stund, og forsatt henger litt i det, blir vell kanskje feil? Ikke vet jeg..

Litt av problemet mitt, er at hun spurte meg for en stund tilbake om jeg hadde prøvd noe narkotika, og jeg feiga ut og sa at jeg kun har prøvd hasj et par ganger (ja jeg vet det var jævlig dumt av meg og si). Fakta er jo at jeg har gjort det langt mer en det.

Men for og komme til poenget, burde jeg fortelle henne dette? Eller, faktisk bite det i meg og holde målet mitt frem mot nyttår og slutte, å ikke si en dritt?

Kom gjerne med råd, føler jeg sitter litt i saksa. Tar imot all kritikk, det er jeg som har driti på draget her!

Beklager rotete innlegg, og takker på forhånd for svar
Sist endret av CLEANweed; 20. november 2012 kl. 04:36.
Bli fullstendig ren først. Så si det. Og pass på at du sier det på en fin måte. "For å være helt ærlig har jeg brukt ganske mye narkotika det siste året, men jeg slutta på grun av deg, og har vært edru x antall dager/uker nå. Jeg håper du tilgir meg."

Det er dumt å bygge et forhold med noen som ikke kjenner deg, spesielt når du utenlater en besluttning du har gjort, hvor du har ofret noe du liker for henne. Om hun er i stand til å tenke rasjonelt burde det ikke være noe problem i det hele tatt.
Spørs vel hvor du vil med henne. Hvis du vil i et seriøst og langvarig forhold så finner hun det nok ut tilslutt, også blir hun sur på deg fordi du løy. Hvis du sier til henne nå så drar hun kanskje fra deg fordi hun får et annet inntrykk av deg.

Svaret er at det er umulig å vite. Ingen av oss kjenner dama, ikke kjenner jeg deg heller. Hvis du virkelig vil ha meninger fra totalt random folk så tror jeg kanskje diskusjon.no er et bedre sted...
Hei

Jeg har noe jeg må fortelle deg. I store deler av livet mitt har jeg brukt mye narkotika. Hasj, diverse piller og annet..

Etter at jeg møtte deg har jeg nesten slutta helt.. jeg har fortsatt tatt litt når jeg har vært borte i fra deg. Jeg ønsker bare å fortelle deg dette nå for å være ærlig med deg..for at du ikke får noen sjokk senere når du får vite mer om fortiden min.. og for å si at fra forrige uke har jeg sluttet absolutt helt. Jeg har det mye bedre nå.. tusen takk for at du har gjort livet mitt bedre.


----

Sleng på litt tårevåte øyne og en dyp, såret, men samtidig maskulin stemme.. vær gjerne litt ubarbert.. og du har gode sjanser for at det ender opp som en bra kveld
Sist endret av DumDiDum; 20. november 2012 kl. 04:46.
Fortell det, men si at du er villig til å holde deg unna sånt pga ho.

Men for all del, dama jeg rotet med ble jo stormforelsket når jeg sa mitt tidligere missbruk, ho ville at jeg skulle sitte å snakke om rus å erfaringer osv... men ho var litt sinnssyk da siden ho stalket meg på freak
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Takker for svar! Vel, diskusjon.no hadde jeg nok fått en hel haug med "narkotika er noe dritt, slutt med engang!" svar. Har prøvd før, så tenkte Freak var mer vennlig mot en diskusjon som dette.

Jeg har jævlig lyst og si det, men til atter og sist så tror jeg rett og slett jeg ikke har baller til og si det slett ennå. Dama er like gammel som meg (23) og er akkurat ferdig med siste året på høyskolen. Men ja, etter bare 3 måneder så har dette blitt rimelig seriøst, og vi begge er ute etter et seriøst og langvarig forhold.

Dumdibum: Er noe i den duren der jeg har tenkt å si lenge, men har faen ikke baller til og si det rett ut! Ihvertfall med tanke på at jeg sa jeg hadde bare gjort det et par ganger. Som forøvrig var forbannet dumt sagt av meg..

Tror ikke hu her blir mer forelsket etter jeg forteller henne dette akkurat hun er ikke akkurat den "typen".. Menmen, hvem vet! Kanskje hun blir stolt om jeg faktisk sier det rett ut til henne
Gå inn for å bli clean og fortell henne det når du ser at du klarer å holde deg skikkelig.
Du kan jo selvfølgelig gå på en smell ved at hun finner ut av det via noen "bekjente", men når alt kommer til alt er det bedre å vente...
Du kan og risikere at hu dropper deg pga at hun ikke har investert nok tid i forholdet og ser seg etter noe mer stabilt om du skulle fortelle henne det for "tidlig".

Og som pointerne ovenfor.
Damer liker ærlighet og at de kan "forme" oss mannfolk, så det vil telle positivt i din favør, bare tenk litt på timingen.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
vet du, jeg ville faktisk ikke sagt noe med det første.
hun blir sammen med den du er pr. idag, ikke den du en gang har vært (nå tar jeg ordene dine om at du er rein som god fisk vel og merke).

om det viser seg at dere faktisk får et fruktbart forhold, så er det noe som kan tas opp ved en senere anledning om du ønsker det, men å gjøre det nå vil potensielt ødelegge muligheten for å overhodet kunne nevne det i fremtiden.

jeg er alt for åpenhet og det å stole på partneren sin, men her holder du ingenting skjult for henne som hun har vondt av eller som du har moralsk "plikt" i å fortelle om.

skulle jeg begynt å fortelle min(e) fremtidig(e) partner(e) om faenskap jeg har gjort tidligere som en førstegangs intro om hvordan jeg var da, så hadde jeg aldri fått muligheten til å bevise at jeg har lært av det heller.

edit: ser jo nå at du faktisk IKKE er clean, beklager dårlig lesing fra min side. om du velger å fortsette å røyke/pille så hadde jeg anmodet deg å fortelle det.
Sist endret av somnium; 20. november 2012 kl. 05:05.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hei

Jeg har noe jeg må fortelle deg. I store deler av livet mitt har jeg brukt mye narkotika. Hasj, diverse piller og annet..

Etter at jeg møtte deg har jeg nesten slutta helt.. jeg har fortsatt tatt litt når jeg har vært borte i fra deg. Jeg ønsker bare å fortelle deg dette nå for å være ærlig med deg..for at du ikke får noen sjokk senere når du får vite mer om fortiden min.. og for å si at fra forrige uke har jeg sluttet absolutt helt. Jeg har det mye bedre nå.. tusen takk for at du har gjort livet mitt bedre.


----

Sleng på litt tårevåte øyne og en dyp, såret, men samtidig maskulin stemme.. vær gjerne litt ubarbert.. og du har gode sjanser for at det ender opp som en bra kveld
Vis hele sitatet...
For ei med null erfaring med stoff er det slett ikke sikkert det der går hjem i det hele tatt. Å ha vært nykter i ei uke er ingen stor sak for mennesker som ikke inntar ulovlige substanser eller som ikke har et anstrengt forhold til alkohol. De kan gjerne være uten rus i et år på straken om de skulle få en grunn til det. Og da kan det være at det første de tenker om de hører en historie like den du sier er NARKOMAN.


Tror fort reaksjonen fra ei uten erfaring fra rus kan bli slik jeg:
En uke uten rus, og du har drevet å rusa deg minst halvparten av tia det siste halve året SELV om vi har vært sammen? Og du har løyet om rusbruken. Løyet! Løyet og sagt nei selv om du har brukt stoff. NARKOMAN! Og du har vært nykter i ei uke og tror du har slutta? Hvordan skal jeg tro på det? Kan aldri stole på deg mer for du lyver og du bruker narkotika. Du er narkoman.

Om du klarer å slutte helt ts hvor stor sjanse tror du det er for at hun senere finner ut om din fortid? Hvor mye stoler du på venna dine? Tror du de vil holde kjeft om din fortid? Liker ikke løgner egentlig men her er det mye på spill og du risikerer jo å mista kjærligheten om du gjør dette feil.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Takk for utfyllende svar! Jeg er ikke clean den dag i dag,nei. Men de siste månene har jeg trappet mer og mer ned, og merker det på både kropp og humør.

Hun kjenner meg som den personen jeg er når jeg er totalt edru/ikke stein (eller hva det måtte være).

Jeg tror jeg må gjøre slik som Barbeats sier, og si det ved en senere anledning, og passe litt på timingen.

Som sagt, jeg har ikke intensjoner om og forsette med dette. Men å slutte tvert gjør bare vondt værre, føler jeg. Og til informasjon, så driver jeg IKKE med amfetamin og den dritten der. Er nok kun røykings det går i for tiden, men særs lite.

Ompapa: Ja det er akkurat det jeg er redd for kommer til og skje om jeg forteller det. For det er umulig og si hvordan hun vil reagere. Jeg stoler på vennene mine, men at hun før eller siden kommer til og finne ut av det, er slett ikke umulig. Det er litt derfor jeg vil si det også.

Om hun får høre det fra noen andre, så blir det nok andre boller ja.

Føler jeg rett og slett har rotet det noe jævlig til.
Sitat av Greenweed Vis innlegg
Heihei.

Det har seg da slik, at jeg er i den heldige situasjon og har funnet noe som jeg tror kan være drømmedamen!

Røykte rimelig mye hasj for en tid tilbake, pluss jeg har trykt i meg litt av hvert av piller de siste årene. De siste 6 månene har det blitt betraktelig mye mindre (med god hjelp av folk på freak faktisk!). Røyker vell 3-4 ganger i uken cirka, noen ganger mye mindre, og noen ganger litt mer Liker også svært godt Tramadol, siden det får meg i et topp humør og får rett og slett hverdagen til og svive rundt! Høres jo nesten ut som en narkoman ettersom jeg leser det jeg skriver nå, men det er vell kanskje bare harde fakta.

Jeg har holdt på med en jente i 3 måneder nå, og hun vet absolutt ingenting om dette. Og jeg vet at hun er sterkt imot narkotika, noe som jeg har full forståelse for! Føler jeg lever et dobbeltliv. Hun bor 1 time unna meg, så vi har også forskjellige vennekretser.

De gangene jeg er på besøk med henne, er jeg fullstendig edru, og ikke rusa på noen måte. Jeg klarer meg fint noen dager uten røyk eller hva det måtte være, men jeg klarer ikke slutte tvert. Jeg har som mål at innen nyttår, så skal jeg være fullstendig ferdig med alt. Og det har jeg rimelig god tro på at jeg skal klare fint

MEN, burde jeg si til henne at jeg røyka jævlig mye før, og forsatt røyker litt? eller burde jeg rett og slett bare holde kjeft og slutte i fred uten at hun vet noe som helst?

Jeg frykter at hun dropper meg totalt om jeg forteller henne dette. Vi lever i 2012 og folk har et ganske liberalt syn på marihuana, men å vær i et forhold med en som har drevet med dette en stund, og forsatt henger litt i det, blir vell kanskje feil? Ikke vet jeg..

Litt av problemet mitt, er at hun spurte meg for en stund tilbake om jeg hadde prøvd noe narkotika, og jeg feiga ut og sa at jeg kun har prøvd hasj et par ganger (ja jeg vet det var jævlig dumt av meg og si). Fakta er jo at jeg har gjort det langt mer en det.

Men for og komme til poenget, burde jeg fortelle henne dette? Eller, faktisk bite det i meg og holde målet mitt frem mot nyttår og slutte, å ikke si en dritt?

Kom gjerne med råd, føler jeg sitter litt i saksa. Tar imot all kritikk, det er jeg som har driti på draget her!

Beklager rotete innlegg, og takker på forhånd for svar
Vis hele sitatet...

jeg ville annbefalt og ventet med og fortelle dette.. vent til du har vært edru en god stund og da du føler du klarer og kontrolere deg, fordi la oss si at du fortalte dette til henne nå, hun aksepterer det da du sier at du er edru.. hvordan tror du hun ville reagert om du skulle vært uheldig og gått på en smell?

tror nesten at det er bedre og vente til du er 100% sikker på at du klarer deg slik resten av livet.

men du burde virkelig fortelle henne dette, lykke til TS
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Jeg vet hvordan folk som ikke har erfaring med hasj/marihuana kan tolke dette, og det er som du sier "narkoman". Det er igrunnen litt sykt i mine øyne, men jeg har engang vert slik selv.

Piller er det bare tramadol jeg har har brukt det siste 6 månene, men ikke veldig mye. Har slitt endel med ryggen, så var da jeg begynte og like de litt for godt. Men er forøvring igrunnen hasj jeg sikter til i denne tråden.

Jeg tror selv at det absolutt beste er og vente med dette til jeg er 100% clean. Har gått bare oppover siden jeg møtte denne jenta, jeg klarer dager uten noe som helst så lenge jeg tenker på henne. Og det er et bra tegn i mine øyne. At jeg skal klare og slutte helt til nyttår, tror jeg blir null stress. Er ikke akkurat så jævlig heavy på det
Du har ikke rotet det SÅ jævlig til.
Se hva som skjer med forholdet i første omgang. Det er jo ikke sikkert alt blir en dans på roser uansett rusmidler eller ikke. Er mye som kan endre seg på kort tid. Og skulle det utvikle seg til noe bra vil nok hu se den "tidligere problemstillingen" og forhåpentligvis akseptere fortiden din.

Det er en masse flotte damer der ute så det ordner seg nok skal du se!
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Neei, for all del. Noen dans på roser er det ikke sikkert det blir. Har vert i forhold før der andre ting tar knekken på det. Jada, alt ordner seg til slutt Men føler jeg har skutt gullfuglen, så hadde vært jævlig kjedelig og rotet dette til pga noe så tåpelig som dette.. Svarene deres gir meg vertfall litt mer motivajson!
Om du egentlig bare poffer litt nå og da hvorfor utsetter du det å slutte Greenweed?
Om dama er viktig for deg synes jeg du bare skal kakke ut restene av pipa, pusse pipa godt og sende den ut i verden med den neste røykevennen som kommer på døra sammen med det du evt. har av grønt, grinder eller annet utstyr. Gå cold turkey straks og start det nye livet ditt idag. Ingen grunn til å vente til neste år med å bli et bedre menneske. Gjør det idag fordi du bryr deg om kjæresten din og den fremtiden du ønsker å skape med henne.
Sist endret av ompapa; 20. november 2012 kl. 06:01.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Har røkt fast i vertfall 2 år, så har tatt sin tid før jeg har klart og røyke så lite som jeg gjør nå. Men for all del, det er fornuft i det du sier! Jeg burde absolutt slutte med engang. Men av personlige årsaker, så føler jeg at jeg trenger et puff i ny og ned. Jeg vet det der hørtes utrolig dumt ut, men jeg orker igrunnen ikke gå noe mer innpå det.

Pipa kastet jeg faktisk for et par måneder siden, grinderen ga jeg vekk! De gangene jeg røyker, er det i godt lag med kompiser. Røyker aldri alene lenger.

Jeg er helt enig med deg! Skal ta meg selv i nakken, og faktisk prøve og holde meg
Jeg tror ikke det kommer til å bli noe problem. Var i samme situasjon som deg og da jeg fortalte det fikk jeg fem sekunder hevede øyenbryn og et skeptisk blikk, etterfulgt av smil og forståelse
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Hadde vert ypperlig om hun reagerte på samme måten, men man vet jo aldri med folk som er uvitende på dette området.. menmen
Jeg som trodde man ikke ble avhengig av hasj/marihuana. Vil du noe med henne så slutter du selvsagt å røyke. Av og til må man kjempe for noe man har trua på.
Vel, hvis du er seriøst og tenker langsiktig.. og hun er så prippen at hun vil reagere negativt på den greia jeg skreiv...

... så vil hun reagere veldig mye mer negativt når hun finner det ut senere.

Det er mye slingsrom i hvor mye av sannheten du burde fortelle.. tror du ikke taper mye på å overdrive litt hvor lenge du har vært nykter.. men finner hun ut fra andre kilder er du fullstendig screwed, og kommer aldri til å klare å gjenvinne tilliten.. fordi da har du jugi og holdt hemmeligheter.. og hvordan vet hun da at du ikke har andre hemmeligheter? Tillit til at viktige ting blir delt er ekstremt viktig i forhold, og forsvinner den kommer den ikke tilbake.

Jo lengre du venter, jo sterkere blir følelsen av svik og uærlighet.. og jo større blir sjansen for at hun finner ut selv.. selvfølgelig må du se ann hvor trygge dere er på hverandre, men tidligere er bedre enn senere.
Sist endret av DumDiDum; 20. november 2012 kl. 07:59.
Om det er en real sjanse for at hun kan finne ut av det gjennom venner/felles bekjente burde du fortelle det før noen andre gjør det. Om det _ikke_ er noen sjanse for at hun finner ut av det burde du bli clean, for så å holde kjeft. "Det du ikke vet har du ikke vondt av" er en fin leveregel :-)
Bare få det overstått, fort og gæli som du river av et plaster. Er hun anti så er hun anti, er det greit så er det greit. Hvis hun dumper deg fordi hun tror du er narkoman og helt håpløs så er det vel bedre å få det unnagjort nå istedet for å evt bruke masse tid og energi på noe som ikke varer.
Sist endret av Bothrops; 20. november 2012 kl. 09:44.
Sitat av artesian Vis innlegg
Om det er en real sjanse for at hun kan finne ut av det gjennom venner/felles bekjente burde du fortelle det før noen andre gjør det. Om det _ikke_ er noen sjanse for at hun finner ut av det burde du bli clean, for så å holde kjeft. "Det du ikke vet har du ikke vondt av" er en fin leveregel :-)
Vis hele sitatet...
Når det gjelder den ene personen i livet du skal være med resten av livet, burde det ikke være hemmeligheter. Da blir det lettere å være ærlig seinere og det blir lettere å si nei til utroskap.

Man kan ikke bygge hus på myr.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg skulle oppdatere litt!

Jeg har ennå ikke fortalt henne om mitt tidligere misbruk, men jeg har nå vært clean i 2 uker. Jeg vil vente med og fortelle det til jeg er 110% sikker på at jeg ikke kommer til og falle tilbake i samme dritten.

Første uken var jævlig. Deprimert, søvnvansker, kaldsvetting og alt det der. Men jeg merker faktisk på meg selv at jeg er på bedringens vei, og dagene blir bedre og bedre!

Takk for støtte og råd Når tror jeg faktisk at jeg skal klare dette! Tar 1 dag av gangen, og det funker utmerket. Er ikke lett, men det går!
Høres ut som om du klarer deg bra. Hvis du plutselig finner noe i skap eller i skuffer som du har glemt er det viktig at du ikke tenker "en siste gang" for at det ikke skal gå til spille. Kast det i søpla med en gang, mye tyngre å gå å skaffe nytt fra dealer/ bekjente enn å hente i skapet på badet, når du vet at du har mye å tape
Bare si til henne at du har gjort det og gjør det litt av og til(om du ikke har sluttet helt da) og hvis hun reagerer negativt er det bare å si at hun er dust fordi hun må respektere at du er ærlig, at du bruker narkotika når du ikke er med ho skader da ikke henne. Det er ikke noe å si unnskyld for. Hvis hun dropper deg på grunn av det er hun ikke verdt å være sammen med uansett
Sist endret av Alfonzor; 10. desember 2012 kl. 13:44.
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Bare si til henne at du har gjort det og gjør det litt av og til(om du ikke har sluttet helt da) og hvis hun reagerer negativt er det bare å si at hun er dust fordi hun må respektere at du er ærlig, at du bruker narkotika når du ikke er med ho skader da ikke henne. Det er ikke noe å si unnskyld for. Hvis hun dropper deg på grunn av det er hun ikke verdt å være sammen med uansett
Vis hele sitatet...
Så du mener man er dust hvis man dropper noen som driver med ting som man kan bli satt i fengsel for og skader en? (vil ikke han noen diskusjon om skadelighet av weed).
Sist endret av Fjøsnissen; 10. desember 2012 kl. 13:54.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Har sluttet helt, og formen blir bedre og bedre. Hadde så vanvittig dårlig samvittighet når jeg var med henne for så og røyke meg skakk når jeg kom hjem igjen. Deilig og ikke gjør det lenger. Har som sagt bare holdt mg i 2 uker, så tror jeg skal drøye an litt før jeg forteller det

Har faktisk forsatt noen piller liggende, men har ikke knasket en dritt siden "lyset" gikk opp for meg. Har vert borti tanken på og kast de, men er smertestillende, så kan være ganske greit og ha liggende om jeg faktisk får jævlig vondt engang i fremtiden Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til og bruke legemidler bare til medisinsk-bruk i fremtiden!

Sitat av Nissen1995 Vis innlegg
Så du mener man er dust hvis man dropper noen som driver med ting som man kan bli satt i fengsel for og skader en? (vil ikke han noen diskusjon om skadelighet av weed).
Vis hele sitatet...
Er igrunnen enig med deg Nissen. Hadde jeg fortalt alt til henne nå eller for 2 uker siden, så hadde hun nok droppet meg, og det hadde jeg forstått fult og klart

Men tror at viss jeg får livet på rett vei (føler jeg på god vei allerede), og forteller henne i senere tid at jeg sluttet pga henne, så vil hun godta det. Håper jeg vertfall! Tiden vil vise
Lykke til kompis :P
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Takker! Kan bare gå en vei nå, og det er oppover!
Drit i å si det, litt som somnium sier.

Du er den du nå blir, ikke den du engang var.

Om du noen gang sier det i fremtiden får du føle mer på om det er det riktige eller ikke, nyt henne nå ihvertfall, hun nyter deg helt sikker også.

Det at du ikke føler for å sidet eller tør, betyr nok at det helt sikkert ikke er tidspunktet nå, alt annet er indre oppdragelse og moralprekener som sliter inni deg, make peace with your decision ;-)
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer nok til og si det, for jeg vet at hun hadde satt pris på ærlighet. Men kommer til og vente en stund før det kommer fram ja Er jo ikke sikkert hun er den rette heller, så stresser ikke så mye med det akkurat! Har jo bare kjent dama i 6-7 måneder, men ting har gått knirkefritt de 3 siste månene
Grattis med å bli clean!

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ventet med å si det.

Nå vet ikke jeg hvor godt forhold du og jenta har. Jeg vet heller ikke hvor forelska hun er i deg.

Men hvis ting er litt skjørt, som det pleier å være i starten, så kan det hende at fisken glipper av snøret.

Vent til du har sveiva den inn og kost med den i noen måneder før du forteller den om fortiden din med rus. Da vil den forstå og forholdet deres vil bety mer for den enn alt du gjorde før dere ble sammen.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Fisken er vell mer eller mindre i boks, men tror (som du sier) og få fisken langt på land såpass den ikke detter uti igjen Forteller jeg det nå, så kan det fort gå gæli :/
Jeg anbefaler å bare holde helt kjeft om det og slutte etter nyttår så slepper du hvertfal å risikere hun som kanskje er dama i livet ditt.
Ikke for å være umoralsk, men innstillingen og åpenheten mange har til narkotika er ikke helt på plass
Sitat av Masclet Vis innlegg
Jeg anbefaler å bare holde helt kjeft om det og slutte etter nyttår så slepper du hvertfal å risikere hun som kanskje er dama i livet ditt.
Ikke for å være umoralsk, men innstillingen og åpenheten mange har til narkotika er ikke helt på plass
Vis hele sitatet...
Kan folk slutte å kommentere uten å ha lest tråden..?
Han har jo slutta Går ikke ann å slutte etter nyttår når han allerede har slutta.

Dette var forøvrig en rørende tråd
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Hehe, har allerede sluttet

Har faktisk pillene (som jeg elsket mer en livet selv) liggende i skapet ennå, og det er jeg faktisk ganske stolt av! Hadde aldri trodd at det skulle gå så fint.

Et helvete var det, men med tunga rett i munnen,rett innstilling og tanken på en lysere fremtid så går alt! Har jo som sagt bare gått 2 uker nå, men føler ingen trang til og ruse meg på noen måte. Og det takket være folk her inne på freak!! Tusen hjertelig folkens Hadde ikke vært like lett uten!
Er det noe som tilsier at hun får vite om at du har brukt en god del knark?

Dersom svaret er nei, så ville jeg bare ha holdt kjeften. Skaper sikker bare unødige bekymringer for henne.
Hun kommer alltid til å ha det i bakhodet at du er svak for knark, og hun blir sikkert jævla stressa dersom du feks skal på en guttetur.
Sist endret av UngarEffect; 10. desember 2012 kl. 21:07.
Synd at hun er det eneste grunnlaget for at du slutter, ettersom det er en risiko for at hun dumper deg og veien tilbake til drugs er enda kortere enn veien fra det.
Om hun dumper deg, betyr ikke det at hun plutselig mister følelser for deg, og dersom hun ser deg ruset i perioden etter hun eventuelt haddde dumpet deg, kan det være alt håp er brent ut.
Bare vær forberedt på hvordan du løser det dersom hun dumper deg, for om du venter for lenge kan det være hun føler at det hun kjenner til deg så langt bare har vært en løgn, eller noe.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Ja, hun kommer nok til og få vite det før eller siden. Så jeg må nok si det til henne selv når tiden er inne.

Hun er ikke eneste grunnen til jeg sluttet, men hadde det ikke vert for henne, så hadde jeg nok ikke klart det. Har jo ikke klart og "sluttet" enda, siden det bare er 16 dager siden. Men om hun dumper meg eller ei, så forblir hasjen og smertestillende historie. Følte både på psyke og kropp at det var nokk! Så nå er knarkings over og ut

Kan si det slik, at hun var kickstarten til at jeg klarte og slutte med det Det gikk opp et lys for meg, at jeg ikke kunne forsette slik. Både av økonomiske årsaker, familie og venner! Nå er det full quit!
Sitat av Greenweed Vis innlegg
Ja, hun kommer nok til og få vite det før eller siden. Så jeg må nok si det til henne selv når tiden er inne.

Hun er ikke eneste grunnen til jeg sluttet, men hadde det ikke vert for henne, så hadde jeg nok ikke klart det. Har jo ikke klart og "sluttet" enda, siden det bare er 16 dager siden. Men om hun dumper meg eller ei, så forblir hasjen og smertestillende historie. Følte både på psyke og kropp at det var nokk! Så nå er knarkings over og ut

Kan si det slik, at hun var kickstarten til at jeg klarte og slutte med det Det gikk opp et lys for meg, at jeg ikke kunne forsette slik. Både av økonomiske årsaker, familie og venner! Nå er det full quit!
Vis hele sitatet...
Da får du nesten skifte brukernavn, gratulerer
Si til henne at du røyker avogtil. Hun kommer mest sannsynelig ikke til å bli så glad om du røyker "bak ryggen" hennes. Enten så burde du rulle din siste bønne NÅ, eller så forteller du henne det og si at hun er motivasjon til å slutte. Bitches elsker å høre sånt!
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Da får du nesten skifte brukernavn, gratulerer
Vis hele sitatet...
Hun er nok ikke en person som sitter på freak.no og snoker. Så det skal nok gå veldig fint
Og det blir sikkert mye lettere for deg å kunne fortelle henne om narkobruker din og sånn. Nå vet jo ikke jeg om du er direkte avhengig, men om du får et "sug", så kan det vere greit at hun vil finne på noe med deg for å få deg til å tenke på noe annet! Jeg har aldri brukt narko mer enn 1 gang av hvert stoff, så jeg veit ikke hvordan det der funker.. Men jeg slutta å røyke da! (tobakk)
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Som sakt flere ganger i tråden, jeg har allerede sluttet! Har holdt meg vekk i fra alt i 16 dager Tråden er fra 20.nov.
Åja, faen. Gratulerer da!
Sitat av Greenweed Vis innlegg
Hun er nok ikke en person som sitter på freak.no og snoker. Så det skal nok gå veldig fint
Vis hele sitatet...
Det var nok ikke det han mente, men nicket passer jo ikke helt for deg lengre som har sluttet med narkotika. - Nytt nick burde kanskje bli Clean i stedet for Green. Rimer i det minste.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Det var nok ikke det han mente, men nicket passer jo ikke helt for deg lengre som har sluttet med narkotika. - Nytt nick burde kanskje bli Clean i stedet for Green. Rimer i det minste.
Vis hele sitatet...
Haha, nå følte jeg meg rimelig teit.. Sent på kveld, så for skylde på det!

Sitat av KinderLinda Vis innlegg
Åja, faen. Gratulerer da!
Vis hele sitatet...
Takk! Gleder meg til jeg har klart meg 1 måned, det skal bli en deilig følelse
ang det du har liggende, så tenker jeg,
Gå igjennom en lite tid med smerte helvete den dagen du kansje skader deg, eller ha en potensiell vei tilbake liggende?
Mye lettere og fjerne fristelser, eller fjerne seg selv fra der fristelsene er, en og måtte face de hele tiden.
Sånn var det vertfall med meg og røyk
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Fatter poenget ditt. Jeg kastet bongen, grinderen ga jeg vekk, og idag var det faktisk en som tilbydde meg 10g bønne for 1000,-.. Og det var vist bra bønne, men jeg takka nei. Hadde faktisk kontanter på meg, men sa nei. Røyksugen forsvant etter 2-3 dager utrolig nok!

Men smertestillende kan være kjekke og ha liggende. Skal operere ryggen for 2.gang nå i februar, så blir nok et smertehelvete uten like enten jeg vil eller ei. Jeg kommer ikke til og havne på kjøret pga det. Det kan jeg garantere! Jeg har klart og sett på pilleboksen hver eneste morgen og kveld når jeg pusser tennene, men det frister rett og slett ikke mere. Føles rart, men jeg tror jeg er drittlei av og ruse meg om jeg skal være helt ærlig.