Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1215
Hei!

I dag hadde en kompis av meg kjøpt seg et gram med noe skikkelig potent rein sativa weed. Vi to og en annen rullet oss en jonas med dette. Da vi hadde røykt ferdig jointen, merket vi ingenting, og ble ganske skuffet. Vi fikk lyst på mer weed, så det kjøpte vi. Vi skaffet igjen en ener med rein sativa weed, men denne gangen av en annen. Denne gangen tok vi det på pipe, men vi fikk heller ikke funk denne gangen. Kompisen min som hadde kjøpt dette, hadde røykt samme greiene som den første eneren litt tidligere på dagen med noen andre, og da hadde han fått fin funk. Både den første og den andre weeden var full av krystaller, og veldig myk og deilig. Det så ut som og smakte det samme. Kan det være en spesiell mekkemetode for denne weeden? Vi mekket som vi alltid gjør, med litt tobakk og ganske kompakt i pipe/joint. Noen som har erfaring med dette? Vi syntes dette ganske merkelig og er lei for at 2 gram med bra weed gikk i vasken.
"Øko-Terrorist"
Hvis akkurat det samme virket tidligere, kan jeg egentlig bare tenke at dere var i feil stemning/omgivelser, og at dere deretter "overbeviste" hverandre om at det ikke funker. Hjernen er en utrolig ting!
Høres heller ut som no dårlig weed lizzzzom
Måtte ha vært drittdårlig weed med mindre du er veldig innrøyka. En halv joint med "skikkelig potent rein sativa weed" bør få deg helt ut i tåka hvis du ikke har toleranse og faktisk trekker røyken ned i lungene.

Men ja, prøv en annen setting. Jeg merker rusen best hvis jeg er blant folk eller sitter på PCen.
Trådstarter
Stemningen var der så abslutt, og ettersom kompisen min fikk funk tidligere av samme weed, var det nok ikke noe gale med den.
for å svare på tråden din: har ikke peiling.

for å gi deg et tips for å utnytte mest mulig av weeden din slik at du hvertfall har gjort alt riktig med mekkinga: ikke plukk weeden i småbiter. Krystallene klistrer seg til fingrene dine når du mekker. Så bare ha noen gode klumper i, du får mer ut av weeden din da.
selv om grinder er å foretrekke.
ArbeidsledigProletar
Eller at man "jager" rusen.
Trådstarter
Kanskje også vært å nevne at asken fra jointen så ut som og kjentes ut som aske fra en sigar. Denne jointen var ikke så tettpakket at dette skulle skje.
Røyker du god weed blir du skeiv..er vel ikke noe mer å si om den sakenn.
Hva er salvia-weed?
Sitat av bobbo Vis innlegg
Hva er salvia-weed?
Vis hele sitatet...
Her snakker vi om SATIVA.
Jeg for min egen del må røyke litt mer sativa for å merke no serlig funk enn om jeg røyer indica eller hasj, uansett kvalitet. Prøv å kjøp et gram til hver eller hvertfall to gram på deling. En God sativa skal gi deg en skikkeli headbuzz å en del timer med latter, munchies å kan føles litt trippy til tider om den er potent nok så jeg vil tro om det ikke er dårlig gress prøv større kvanta. Ett gram delt på tre stk er ikke akkurat mye, uansett om man er innrøyka eller ikke.
Trådstarter
Sitat av WayGone Vis innlegg
så jeg vil tro om det ikke er dårlig gress prøv større kvanta. Ett gram delt på tre stk er ikke akkurat mye, uansett om man er innrøyka eller ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg vet, men vi kjøpte jo en ener til senere. Det gikk to gram på to timer.
Tipper det var en god blanding av at den weeden ikke var så fantastisk og at hodet var mer opptatt av å lete etter en rus fremfor å føle på den