Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1906
Sitter her med zopiclone og imovane. Hvem gir best svai?
Zopiclone men er ikke noe å ruse seg på.

Med null/middel toleranse vil du merke en slaks brisen oppførsel men kan lige så godt spise 5 og få samme effekten.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Zopiclone men er ikke noe å ruse seg på.

Med null/middel toleranse vil du merke en slaks brisen oppførsel men kan lige så godt spise 5 og få samme effekten.
Vis hele sitatet...
Med andre ord mener du imovane er bedre?
Har du i det hele prøvdt begge 2 før du skal ruse deg på de?

Jeg nevne ikke Imovane engang så dårlige de er men et hellvete av bieffekter.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Har du i det hele prøvdt begge 2 før du skal ruse deg på de?

Jeg nevne ikke Imovane engang så dårlige de er men et hellvete av bieffekter.
Vis hele sitatet...
Nei, har ikke prøvd begge, da hadde jeg neppe spurt om det.
Zopiklon er virkestoffet i imovane.

Imovane er favoritten min blant z-hypnotika.
15mg gir en grei buzz.

Eneste negative jeg opplever er den helvetes metallsmaken.
Sist endret av SkammeligNykter; 20. oktober 2018 kl. 15:33.
Zopiklon er virkestoffet i imovane. Effekten bør være temmelig lik i rusgivende doser innenfor alle de synonyme preparatene. Du forveksler ikke med zolpidem kanskje?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er ikke zopiklone og imovane eksakt det samme? stilnoct/Zolpidem derimot er litt svakere og har kortere virketid og mindre beroligende effekt på meg ihvertfall
Jeg mente Zopliedm og ikke Zopiclon.

Zopiclon som er virkestoffet i Imovane er noe du burde styre under

Zoplidem som er virkestoffet i Stilnoct er det jeg snakket om i innlegget mitt lengre oppe.

Navnene går i ett hver skjønner du.

Rus effekten er lignende men personligt syns jeg Zoplidem sin er kraftigere,mindre bivirkinger thats it.
Men er ikke noe og ruse seg på, effekten intar relativt fort på Både Stilnoct og Imovane.
Zopiclone og Imovane er det samme. Det gir like mye svai, så lenge du tar like mye i antall milligram.
Zolpidem/Stilnoct er noe annerledes (men samtidig svært likt Zopiclone/Imovane, uten metallsmak i kjeften i et døgn etterpå).

Personlig funker Zolpidem/Stilnoct bedre på meg, pluss at det kommer i 10mg piller, istedet for 5mg/7.5mg som Zopiclone/Imovane.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Jeg mente Zopliedm og ikke Zopiclon.

Zopiclon som er virkestoffet i Imovane er noe du burde styre under

Zoplidem som er virkestoffet i Stilnoct er det jeg snakket om i innlegget mitt lengre oppe.

Navnene går i ett hver skjønner du.

Rus effekten er lignende men personligt syns jeg Zoplidem sin er kraftigere,mindre bivirkinger thats it.
Men er ikke noe og ruse seg på, effekten intar relativt fort på Både Stilnoct og Imovane.
Vis hele sitatet...
Hvorfor så negativ til Imovane og hvorfor styre unna det? Fint med en begrunnelse
Imovane i min bok.
Sist endret av travaxa; 20. oktober 2018 kl. 23:16. Grunn: douche
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Imovane og stilnoct er ganske så forskjellig, til tross de tilhører samme gruppe. Et "ikke benzodiazepin" kan være misvisende, z-hypnotika fordi alle i denne gruppen starter på bokstaven z.

Uansett, jeg har brukt mye imovane og stilnoct, original produsentene som sanofi er å foretrekke, selvom det ikke burde være sånn, det er faktisk forskjell. Imovane skiller seg sterkere fra stilnoct, da det også går på gabaB, og har enkelte barbiturat-aktige egenskaper
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri opplevd å bli spesielt rusa på noen av dem. Gikk på imovane tidligere, tok jeg mange tabl så fikk jeg 1/1000 bivirkningen som var korttidshukommelsestap, og hvis jeg sto oppreist tryna jeg inn i veggen fordi balanseevnen min var totalt svekka. Morsomt ja, men ender bare med å sovne uansett..
Å ruse seg på både z-hypnotika og benzo uten å blande det med noe annet, er ganske kjedelig i mine øyne. (Fin afterglow på noen da)
Å blande de kan derimot føre til mye forskjellig for å si det mildt. Jeg tåler ikke å ruse meg på disse preparatene i det hele tatt lenger. Bruker valium som medisin, ellers rører jeg ikke disse pillene lenger. Har prøvd noen få ganger med sterkere benzo, rivotril og xanor, og noen av de nye rc benzoene rett i blackout, og har oppført meg som en idiot flere ganger.
Ser ikke spesielt bra ut når ungdom gjør det, og jeg er rundt 50 nå. Og kun flaks, og gode hjelpere har fått meg til å unngå de helt store brølerne. Må også i denne tråden skrive at abstinensene fra disse tablettene er helt jævlige, og varer lenge.

Jeg ser på z-hypnotika Og benzo som samme greia.
Sist endret av Tekken; 22. oktober 2018 kl. 18:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
du ser på imovane og benzo som samme greia? det er jeg totalt uenig i. Ingen av delene er bra å bruke for lenge. Men benzo har jeg sett mange ødelegge seg på. imovane blir ikke missbrukt på samme måte, og gir heller ikke abstinenser på samme måte som benzo utover at man kan slite med søvn om man går for lenge på imovane for så å hoppe av
Burde kanskje understreket at for MEG er det samme greia, jeg går i blackout på begge deler. Har ruset meg mest på benzo, og de forskjellige benzoene gir også forskjellig rus. Har spist mye imovane, men aldri bare imovane. Hodet mitt tåler ikke noen av disse tablettene i rusdoser lenger.
Og enig med deg at dette er akuttmedisin.