Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3199
Har et visakort som ikke er blitt sperret enda, hvordan de får man på en "trygg" måte ut penger fra det, og er det plasser man bare kan ta kortet i uten å trykke kode og så verifiserer det seg? Er det nye type kortet dnb har.
Kast det, når du stiller slike spørsmål så har du for lite kunnskaper til å utføre dette og kommer garantert til å bli tatt for svindel.
Send det inn til banken å få 200 spenn i finnerlønn om du er så blakk. Står adresse på kortet.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Send det inn til banken å få 200 spenn i finnerlønn om du er så blakk. Står adresse på kortet.
Vis hele sitatet...
Jeg sendte inn et visakort jeg fant vedlagt all nødvendig informasjon om meg for å få belønning, fikk ikke en dritt.
Sist endret av eyecandy654; 28. mai 2015 kl. 00:32.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg sendte inn et visakort jeg fant vedlagt all nødvendig informasjon om meg for å få belønning, fikk ikke en dritt.
Vis hele sitatet...
Det skal du ha. det står på de fleste visakort; "If found please forward to; Teller AS, P.O.Box 333 Skøyen, N-0213 Oslo, Norway. Reward payable". Adressen står også på kortet.Vedlagt skriver du ditt navn, kontonr, og sånn ca hvor kortet er funnet. Merk at kortet må være gyldig, dvs ikke over utløpsdatoen, for at du skal få utbetalt finnerlønn.

Jobbet tidligere på ett større kjøpesenter, og der samlet det seg opp gode bunker med mista bankkort som jeg sendte inn hver 3dje mnd dersom vi ikke fikk tak i eier. Pengene brukte jeg på øl.
Nå vil ikke jeg oppfordre til noe ulovlig, men sann i teorien: Hva med å kjøpe ting på ebay, gjennom VPN. For også selge det på finn?
Nå vet jeg ikke om Paypal fungerer slik som norske nettbutikker at man må verifisere seg gjennom nettbanken ved kjøp, men om ikke, kan du jo legge inn penger der? Tryggeste ville sikkert vært å kjøpe Bitcoins. Vil du ha "rene" penger, er nok alternativet som Zherxyl sier, å kjøpe x antal av noe som er lett å selge videre for penger.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Nå vil ikke jeg oppfordre til noe ulovlig, men sann i teorien: Hva med å kjøpe ting på ebay, gjennom VPN. For også selge det på finn?
Vis hele sitatet...
Nei, for VPN er jo det eneste sikkerhetsnettet du trenger.