Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 21322
Det var jeg og to kompiser. Som vi kaller ole og per.

Først i 6-7 tiden på kvelden så var jeg ole og per i byen for kjøpe oss litt heroin, en kvarting hver. Ole og per hadde prøvd det flere ganger før, men det var min 1. Gang.
Ole var allerede tydelig rusa på rivotril og heroin.ole og per gikk for å kjøpe. Jeg venta.

Først gikk vi i et parkeringshus, men der kom det noen vakter og heiv oss ut. Så gikk vi inn på oslo s, og der ble vi også kasta ut.
Til slutt fant vi et diskre parkeringshus. Der begynte vi og mekke opp. Ole og per fiksa en kvarting hver i sin sprøyte og litt mindre i min..

Ole skøyt på seg selv først, og per skøyt også på seg selv.. så skulle ole skyte på meg. Men han sovna nesten der han sto. Og han prøvde men klarte ikke.
Da ble det til at jeg måtte gjøre det på meg selv.

Det tok ikke lange tida før jeg begynte å føle meg anderledes. Jeg kjente "kicket".
Så ble jeg varm på en deilig måte.
Alle bekymringer forsvant.
Jeg merket også hvor glad jeg plutselig ble i ole og per. Jeg hadde det virkelig godt. Vi gikk ut, og det å puste inn frisk luft var så utrolig digg.

Per kastet opp, og ole sovnet nesten, men jeg gikk bare rundt og nøyt hvert eneste sekund. Jeg tok en sigg og det var den beste siggen ever. Så gikk vi for vi skulle kjøpe noe rivotril.

Plutselig dukket onkel blå opp.
Men jeg var ikke stressa, som jeg ellers ville ha vært.det var bare kos og prate med de.
De tok meg med inn. Og ransaka meg. Men de fant ikke de 2 gramma med hasj jeg hadde på meg.
Jeg husker jeg skalv som faen og klødde som en gal.

Men det erden beste rusen jeg noen sinne har hatt.
Helt grei rapport. Har lyst til å lese mer om heroin, før jeg bruker flere tusen på et gram (Ja, det koster såpass her i nord).

Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Ole skøyt på seg selv først, og per skøyt også på seg selv.. så skulle ole skyte på meg. Men han sovna nesten der han sto. Og han prøvde men klarte ikke.
Da ble det til at jeg måtte gjøre det på meg selv.
Vis hele sitatet...
Så jævla typisk at folk skal først sette en smell på seg selv først før de skal hjelpe å sette på kompisen sin.

Jeg skulle prøve methoxetamine intravenøst for første gang sammen med en venn, men han skulle absolutt sette på seg selv før han hjalp meg, til tross at jeg sa på forhånd at han mest sannsynelig ikke kom til å være i stand til å gjøre noe som helst. Det endte opp med at jeg måtte vente 3-4 timer før jeg fikk smellen jeg hadde lyst på.

Men har nå lært meg skikkelig hvordan man setter et skudd på meg selv, selv om det er mer praktisk å sette på hverandre.
Keepin it trashy...
Sitat av ztaale Vis innlegg
Keepin it trashy...
Vis hele sitatet...
TS er nok ikke ute etter moralpreken, men jeg kjenner det brenner litt inni meg når jeg ser hvordan unge personer (regner med det?) tar en så stor risiko og skyte heroin. Håper innerst inne du tar de riktige valgene og sier det var nok med den ene gangen TS.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
TS er nok ikke ute etter moralpreken, men jeg kjenner det brenner litt inni meg når jeg ser hvordan unge personer (regner med det?) tar en så stor risiko og skyte heroin. Håper innerst inne du tar de riktige valgene og sier det var nok med den ene gangen TS.
Vis hele sitatet...
Jeg er da på ingen måte ute etter å preke moral, men du kommer ikke unna at å skyte heroin for første gang i ett parkeringshus ikke akkurat er toppen av fornuftig rusbruk, kunne like godt satt seg på plata med gammelgutta.
http://topdocumentaryfilms.com/ben-diary-heroin-addict/ Bare pass på, og tenk litt igjennom hva du driver med. Ellers en grei rapport, litt lite detaljer.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jeg er da på ingen måte ute etter å preke moral, men du kommer ikke unna at å skyte heroin for første gang i ett parkeringshus ikke akkurat er toppen av fornuftig rusbruk, kunne like godt satt seg på plata med gammelgutta.
Vis hele sitatet...
Jeg reagerer også på dette. Også det at der blir kastet ut for å kun være(?) i et parkeringshus eller på Oslo S. Da må det jo ha vært noe spess med dere.. Var kompisen din helt på trynet eller klarte han se litt edru ut?
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Først gikk vi i et parkeringshus, men der kom det noen vakter og heiv oss ut. Så gikk vi inn på oslo s, og der ble vi også kasta ut.
Til slutt fant vi et diskre parkeringshus. Der begynte vi og mekke opp.
Vis hele sitatet...
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jeg er da på ingen måte ute etter å preke moral, men du kommer ikke unna at å skyte heroin for første gang i ett parkeringshus ikke akkurat er toppen av fornuftig rusbruk, kunne like godt satt seg på plata med gammelgutta.
Vis hele sitatet...
Skulle ikke quote deg, så det var ikke ett svar til deg.

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg reagerer også på dette. Også det at der blir kastet ut for å kun være(?) i et parkeringshus eller på Oslo S. Da må det jo ha vært noe spess med dere.. Var kompisen din helt på trynet eller klarte han se litt edru ut?
Vis hele sitatet...
Jeg reagerer også på dette. De så vel narkomane ut? Noe TS også vil se ut som dersom han fortsetter.
Grunnen til at vi ble kasta ut fra oslo s, var for at vi satt der å mekka (i kjelleren der da)
og parkeringshuset var den eneste muligheten vi hadde.
og "per" er narkoman.

Jeg har prøvd det 3 ganger etter det, men er langt fra avhengig enda. har faktisk reine urinprøver for tida

( har urinprøvekontrakt med politiet)

har ingen planer om å røre det mer.
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Grunnen til at vi ble kasta ut fra oslo s, var for at vi satt der å mekka (i kjelleren der da)
og parkeringshuset var den eneste muligheten vi hadde.
og "per" er narkoman.

Jeg har prøvd det 3 ganger etter det, men er langt fra avhengig enda. har faktisk reine urinprøver for tida

( har urinprøvekontrakt med politiet)

har ingen planer om å røre det mer.
Vis hele sitatet...
Gjør deg selv en tjeneste, og hold kjeft om dette temaet før noen kommer og blåser deg ned i bakken.

Jeg har slitt med heroin selv, og gjør det enda. Jeg er en 20 år gammel jente som hadde ALT, familie, jobb, lappen, bil, venner, penger, GLEDE og omsorg inni meg selv. Hva tror du jeg sitter igjen med nå? Jeg har vært heldig som har klart å beholde familien min, men jeg lover deg at det har vært mye drama pgr meg og mitt problem med minus.

Heroin er ikke noe du skal kødde med, og det som er så irriterende med deg er at du tror det er noe du kan leke med. VÅKN OPP og se på kompisene dine! Du og kommer til å se sånn ut om du fortsetter, og det er bare på det ytre. Du vet ikke hva de bærer med seg i tankene sine hver dag, som du heller aldri kommer til å forstå før du har opplevd det selv.

Du sier du bare har prøvd det 3 ganger etterpå, men at du ikke er avhengig.
Sier bare en ting: djevelen har allerede klart å lokke deg så langt ned, at du ikke klarer å se forskjell på helvette og dagslys.
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Gjør deg selv en tjeneste, og hold kjeft om dette temaet før noen kommer og blåser deg ned i bakken.

Jeg har slitt med heroin selv, og gjør det enda. Jeg er en 20 år gammel jente som hadde ALT, familie, jobb, lappen, bil, venner, penger, GLEDE og omsorg inni meg selv. Hva tror du jeg sitter igjen med nå? Jeg har vært heldig som har klart å beholde familien min, men jeg lover deg at det har vært mye drama pgr meg og mitt problem med minus.

Heroin er ikke noe du skal kødde med, og det som er så irriterende med deg er at du tror det er noe du kan leke med. VÅKN OPP og se på kompisene dine! Du og kommer til å se sånn ut om du fortsetter, og det er bare på det ytre. Du vet ikke hva de bærer med seg i tankene sine hver dag, som du heller aldri kommer til å forstå før du har opplevd det selv.

Du sier du bare har prøvd det 3 ganger etterpå, men at du ikke er avhengig.
Sier bare en ting: djevelen har allerede klart å lokke deg så langt ned, at du ikke klarer å se forskjell på helvette og dagslys.
Vis hele sitatet...

Nå tar du meeeeegeet feil!
Jeg tror laaaangt ifra at heroin er noe man kan leke med, jeg lagde en rusrapport over min opplevelse av 1 gang jeg prøvde heroin, det var sånn jeg opplevde det.

Og du som har vært avhengig kan ikke nekte på at det er en herlig følelse selve rusen.
Jeg vet veeeeldig godt hvordan følelse kompisene min har inni seg. De sliter som faen. De har uttallige selvmordsforsøk på papiret.
Og jeg er så lite stolt av at jeg har prøvd det.

Heroin holder jeg meg unna fra nå, av den grunn av at jeg vet hva de har mista. Jeg trenger ikke noe moralpreken!

for jeg er så innmari klar over at det ikke er bra, at det ikke er noe å leke med eller kødde med.
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Nå tar du meeeeegeet feil!
Jeg tror laaaangt ifra at heroin er noe man kan leke med, jeg lagde en rusrapport over min opplevelse av 1 gang jeg prøvde heroin, det var sånn jeg opplevde det.

Og du som har vært avhengig kan ikke nekte på at det er en herlig følelse selve rusen.
Jeg vet veeeeldig godt hvordan følelse kompisene min har inni seg. De sliter som faen. De har uttallige selvmordsforsøk på papiret.
Og jeg er så lite stolt av at jeg har prøvd det.

Heroin holder jeg meg unna fra nå, av den grunn av at jeg vet hva de har mista. Jeg trenger ikke noe moralpreken!

for jeg er så innmari klar over at det ikke er bra, at det ikke er noe å leke med eller kødde med.
Vis hele sitatet...
Enten så lyver du for deg selv eller så er du sinnsykt dum

Du har gjort en KJEMPE tabbe ved å leke med heroin

Vedder 10.000kr på at du kommer til å prøve det igjen ett eller annen gang og mest sannsynlig det skjer når du er enten deppa eller kjeder deg.

VIPS så er du hekta

Synd at du lurer deg selv, idioti på høyeste nivå

Neste gang, tenk deg 2 ganger om før du gjør et så gigantisk feil ved å "prøve" heroin kid
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Enten så lyver du for deg selv eller så er du sinnsykt dum

Du har gjort en KJEMPE tabbe ved å leke med heroin

Vedder 10.000kr på at du kommer til å prøve det igjen ett eller annen gang og mest sannsynlig det skjer når du er enten deppa eller kjeder deg.

VIPS så er du hekta

Synd at du lurer deg selv, idioti på høyeste nivå

Neste gang, tenk deg 2 ganger om før du gjør et så gigantisk feil ved å "prøve" heroin kid
Vis hele sitatet...
Kjenner fler som har testa heroin på med sprøyeter,snorte eller røyke, sså er ikke sånn a alle blir hekta eller blir avhengige av å prøve en gang. Selfølgelig er det fristende.
Men har selv tatt det på alle måtene, men alkoholen var det som "redda" meg, selvom jeg har vært hekta på opater/opioder en periode.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Kjenner fler som har testa heroin på med sprøyeter,snorte eller røyke, sså er ikke sånn a alle blir hekta eller blir avhengige av å prøve en gang. Selfølgelig er det fristende.
Men har selv tatt det på alle måtene, men alkoholen var det som "redda" meg, selvom jeg har vært hekta på opater/opioder en periode.
Vis hele sitatet...
Jeg skal gi det en gull medalje+10.000kr hvis du klarer å leve livet ut med fristelsen UTEN å ta noe som helst heroin.

Svar helt ærlig, kommer du til å klare det? Vær realistisk og vær ærlig med deg selv
Sist endret av kongs1; 15. januar 2014 kl. 02:57.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Jeg skal gi det en gull medalje+10.000kr hvis du klarer å leve livet ut med fristelsen UTEN å ta noe som helst heroin.

Svar helt ærlig, kommer du til å klare det? Vær realistisk og vær ærlig med deg selv
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal han ikke klare det? Det finnes flere tusen som bare prøver heroin en gang og aldri igjen, jeg ser ingen grunn til at det skal være annerledes for TS.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvorfor skal han ikke klare det? Det finnes flere tusen som bare prøver heroin en gang og aldri igjen, jeg ser ingen grunn til at det skal være annerledes for TS.
Vis hele sitatet...
Han har prøvd det flere ganger, da er det veeeldig stor sannsynlighet for at han prøver det igjen og igjen og igjen.

Ingenting er umulig, men det er et veldig stor sjanse at han prøver det igjen.

Men jeg håper virkelig at han klarer det.

Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
Ting kan nok tyde på at det ble vanskelig:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=263835
Vis hele sitatet...
I know. Er man dum så er man dum..

Og jeg gidder ikke å snakke med dumme mennesker som lurer seg selv

Ganske synd må jeg si
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Jeg skal gi det en gull medalje+10.000kr hvis du klarer å leve livet ut med fristelsen UTEN å ta noe som helst heroin.

Svar helt ærlig, kommer du til å klare det? Vær realistisk og vær ærlig med deg selv
Vis hele sitatet...
Ja jeg tror helt ærlig at jeg klarer det, men det er kun fordi jeg har hakta meg på alkohol i steden... Ja jeg har jo suget, men det er ikke heroin suget som stopper meg. Det er vel det at jeg drikker å spiser piller som holder meg unna Heroinen.

Men ja, det er mulig! Noen klarer det, andre klarer det ikke. Om det var det du lurte på...
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Jeg skal gi det en gull medalje+10.000kr hvis du klarer å leve livet ut med fristelsen UTEN å ta noe som helst heroin.

Svar helt ærlig, kommer du til å klare det? Vær realistisk og vær ærlig med deg selv
Vis hele sitatet...
Hva er poenget ditt? Mener du at alle som prøver heroin ender opp som heroinister? Isåfall er du i bestefall naiv og kunnskapsløs.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hva er poenget ditt? Mener du at alle som prøver heroin ender opp som heroinister? Isåfall er du i bestefall naiv og kunnskapsløs.
Vis hele sitatet...
Helt eng!....
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hva er poenget ditt? Mener du at alle som prøver heroin ender opp som heroinister? Isåfall er du i bestefall naiv og kunnskapsløs.
Vis hele sitatet...
Nei, du har tydeligvis misforstått meg.

Vi vet alle sammen at Heroin gir en utrolig deilig rus som ingen narkotika kan måle seg i det hele tatt med. Når du har prøvd H så husker du den første deilige følelsen gjennom HELE livet ditt. Da blir det utrolig fristende å ta "bare et skudd til" når du er Depresiv.

I forskjellige stadier av livet, blir man deprimert flere ganger og det er DA det er vanskelig å IKKE ta H når man FØRST har prøvd det.

Capice?
Det som faktisk gjør meg dop sjuk er tråder som dette, er min egen skyld at jeg leser sånne tråder, men ønsker alle "ny begynnere" lykke til, ikke gjør for mye ut av det. Avhengighet er avhengighet. Aldri bra!
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Nå tar du meeeeegeet feil!
Jeg tror laaaangt ifra at heroin er noe man kan leke med, jeg lagde en rusrapport over min opplevelse av 1 gang jeg prøvde heroin, det var sånn jeg opplevde det.

Og du som har vært avhengig kan ikke nekte på at det er en herlig følelse selve rusen.
Jeg vet veeeeldig godt hvordan følelse kompisene min har inni seg. De sliter som faen. De har uttallige selvmordsforsøk på papiret.
Og jeg er så lite stolt av at jeg har prøvd det.

Heroin holder jeg meg unna fra nå, av den grunn av at jeg vet hva de har mista. Jeg trenger ikke noe moralpreken!

for jeg er så innmari klar over at det ikke er bra, at det ikke er noe å leke med eller kødde med.
Vis hele sitatet...
Så hva er det du har skutt i armen din det siste året da? Minus eller speed? Når man allerede skyter på speed så er det sinnsykt lett å bare "prøve minus en gang", for så å plutselig bli hektet en kort stund etterpå. Jeg lover deg. Du kan velge å høre på de med erfaring og som prøver å advare deg, eller du kan fortsette i ditt kjør og se hvor langt du kommer før foreldrene dine plutselig ikke vil ha kontakt lenger. Hvor lang tid det tar før du må amputere armen(i værste tilfelle). Du sitter alene og skjønner ikke hvorfor bestekompisen din plutselig ikke svarer når du ringer, du synes jo at han bør forstå og støtte ditt rusproblem. Egentlig skjønner du ikke hvorfor han ikke hadde lyst å prøve heroin da du spurte han.

Men så en vakker dag, innser du frykten du har skapt hos dine venner og familie. Frykten de hver jævla dag har for at du skal gå i overdose og dø. At de ikke får si hade, at de ikke fikk ha en siste time med deg siden ingen lenger ville møte deg. Frykten foreldrene dine har siden de hadde store drømmer for ein egen sønn, moren din drømte om et barnebarn og faren din drømte om å dra på fisketur bare dere to med hver sin øl og god stemning.

Tenker du ikke over det slik? Jeg gjør hver dag. Og jeg griner. Jeg ber om tilgivelse, jeg hater meg selv iblandt. Men hjelper det?
Det hjelper ikke å sitte alene i et hus og grine og angre, man må ta de store stegene selv og først innse hva man har skapt. Innrøm at du har et rusproblem og at du kanskje ikke er klar for å endre på det nå, men du vet ialefall at situasjonen du er i nå ikke skal være din hverdag resten av ditt liv.

Så begynner den lange prosessen å vinne tilbake tillit fra familien og venner. Vær så god, det er bare å begynne. Det vil ta lang tid.

Jeg brukte minus daglig i 2012, nå er det 1-2 ganger i mnd. Jeg har vært sterk, men min familie har vært mye sterkere!
Å se min far grine mens han står i retten og forteller om min barndom, hvor flink jeg var med hestene mine og at han hver dag ba om at jeg skulle bli rusfri er noe av det sterkeste jeg har vært igjennom. Høres ikke så fælt ut når jeg skriver det her, men der og da følte jeg en slik skam over hva jeg hadde gjort. Over en lang periode dreit jeg rett og slett i mamma og pappa som et menneske, jeg så på de som min bank og personlige sjåfør. Kan du tenke deg noe slikt? Min familie er jo lei seg fordi jeg sårer meg selv, de elsker meg og vil at jeg skal elske meg selv også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Og dette kaller du en rapport? "Vi ble kasta ut, så gikk vi til Oslo s og ble kasta ut, så spøy xxx"? Her er gode skildringer en mangelvare (noe jeg mener kreves for en god rapport) og ei heller du har ingen advarsler og opplysninger avhengighet, bivirkninger, abstinens m.m. Som vi alle vet er en rekke sosiale problemer som kriminalitet og prostitusjon knyttet til heroinavhengighet. Ikke minst en stor helserisiko knyttet til bruk av sprøyter (overdose eller smitte i forbindelse med deling av sprøyter), kriminalitet og belastende livsstil. I denne rapporten nærmest glorifiserer du din opplevelse med Heroin. Noe som er meget skummelt da dette er et offentlig fora hvem som helst kan lese. "Men han satt jo et skudd, syns det var deilig og skal aldri gjøre det igjen! Da kan jo jeg også kanskje prøve". Hvis du vet hvor mye disse vennene dine sliter, hvor mye de har mistet og hva de gjennomgår er det i grunnen bekymringsverdig. Hvis du virkelig vet at dette ikke er noe å leke eller kødde med [COLOR="Red"]burde du tenkt over hvordan du skrev rapporten[/COLOR] før du postet den. Skjønner også veldig godt at dere blir kastet ut når dere skal "mekke" slikt rundt på offentlige plasser. Det er forkastelig, spør du meg. Mener også at det var uansvarlig av deg å skyte opp selv med mindre du har noe erfaring fra før. Om det er en førstegangs er det bedre å røyke eller eventuelt sniffe. Intravenøst er i alle fall ikke noe du skal bråke med om du setter pris på årene blodet ditt føres gjennom. Eller kroppen din generelt.

Wonderland har god erfaring med dette. Take a note to your self, hør på henne. "Alle har kontroll helt til de mister den". Etter å ha sett innleggene dine virker det ikke for meg som om dette var særlig gjennomtenkt eller godt planlagt, akkurat. Dette var dog ikke ment som en moralpreken for hva du velger å sluke i deg av rusmidler, men heller en om hvordan man skal lage rapporter om rusmidler som dette. Jeg anser denne som uansvarlig ovenfor andre mennesker.
Sist endret av Lucy In The Sky; 26. januar 2014 kl. 17:42.
Vel, jeg har brukt/misbrukt rus i en del år i forhold til hvor lenge jeg har levd.
Og var sprøytenarkoman i rundt 2 år, skjøt heroin 5-6 ganger, men var ikke helt min greie. (Skal sies at vi har ingen måte å si hva slags heroin dette har vært, utenom erfarne folk jeg gjorde det sammen med, som sa det var bra)
Men så var jeg dedikert speedfreaker og.
Har vært nykter i over ett år nå, og ville bare minne trådstarter på at man ikke skal undervurdere sprøyta, uansett hvor mye kontroll man føler man har.
Selv om man ikke blir avhengig av å prøve ting et par ganger, forklarer du hendelser som forteller om en person som gir totalt faen i hva han egentlig gjør med seg selv, og også kanskje litt uvitende om hva slags situasjon han egentlig putter seg selv inn i. Beklager hvis dette ikke stemmer for deg i det hele tatt.

Og litt offtopic til Muradi, har sett en del av postene dine, har lest forumet i et par år. Er sprøyter noe du nylig har begynt med?
Sitat av caketown Vis innlegg
Og litt offtopic til Muradi, har sett en del av postene dine, har lest forumet i et par år. Er sprøyter noe du nylig har begynt med?
Vis hele sitatet...
Fikk min første smell i fjor sommer. Etter det kan man si jeg har tatt en smell ca 1-2 ganger i måneden. Sist jeg tok er karamell var rett før nyttår. Ja, jeg bruker det av og til som "et lite ekstra", men jeg er fullt klar over farene, og du kan heller ikke relatere meg med TS. Jeg sitter i stuer, ikke parkeringsplasser.
Prøvde ikke å sammenligne deg med ts, bare overrasket fordi jeg ofte har lest dine poster i tråder jeg selv leser, og det slo meg egentlig ikke at du kom til å begynne med det utifra det inntrykket jeg fikk av deg gjennom postene dine.

Men uavhengig, jeg har vært der, og tenk deg grundig om er alt jeg har å si.
Sikkert lest den posten jeg la ut, når skipet mitt begynte å synke, etter å ha følt at jeg hadde fin kontroll på ting i en god stund.
Men spiller ingen rolle, jeg leste en million poster som advarte meg om sprøyter, ble advart av alle i miljøet jeg var i, og likevel fortsatte jeg. For jeg syntes det var for digg.
Jeg klarte ikke å slutte før ting ble så jævlig og ting skjedde som var så forferdelige at selv ikke nytelsen av å sette meg ett skudd klarte å fjerne det.
Just saying.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lurer litt på hvorfor folk blir hektet på heroin??

Er det et forsøk fra underbevisstheten om at du vil nå helt til bunn, så de nærmeste rundt deg skal syntes skikkelig synd på deg?

Eller har dere penger til å kjøp fem til ti gram uten å tenke over det med heftige doporgier over flere dager?

Jeg mener du må vel skyte endel dop for at det søppelstoffet skal fenge deg skikkelig.

Min erfaring er at heroin i alle former, smaker vondt, lukter vondt, og at rusen rett å slett ikke er god nok.

De fleste rusmidlene jeg har prøvd er så jævla mye bedre en heroin, så jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen vil bli avhengig av noe som er så jævlig og gå av???

Sitat av steinarr Vis innlegg
Lurer litt på hvorfor folk blir hektet på heroin??

Er det et forsøk fra underbevisstheten om at du vil nå helt til bunn, så de nærmeste rundt deg skal syntes skikkelig synd på deg?

Eller har dere penger til å kjøp fem til ti gram uten å tenke over det med heftige doporgier over flere dager?

Jeg mener du må vel skyte endel dop for at det søppelstoffet skal fenge deg skikkelig.

Min erfaring er at heroin i alle former, smaker vondt, lukter vondt, og at rusen rett å slett ikke er god nok.

De fleste rusmidlene jeg har prøvd er så jævla mye bedre en heroin, så jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen vil bli avhengig av noe som er så jævlig og gå av???
Vis hele sitatet...
Virker mer som det er en kjerring ting den heroinen.
Kanskje damene kicker mer på det?
Sist endret av steinarr; 15. februar 2014 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når det gjelder endorfiner, slik Bongrips nevner her vil jeg gjerne ta for meg et par ting her selv. Som vi da vet, er endorfiner biokjemiske stoffer i kroppen, som lindrer smerte og gir en følelse av velvære. Disse utløses når det oppstår når man får for sterke følelser. Ta f.eks stress, panikk, redsel, lykke, forelskelse, under sex. Kort sagt er endorfin "kroppens eget morfin"/"lykkehormonet".
Disse neurotransmitterene utløses også når en slår og skader seg. De biokjemiske stoffene lindrer smerten og gjør det enklere å takle eventuelle skader man har pådratt seg. Så mine tips ville vært å forsøke å oppnå kroppens naturlige rus både til alle her, og til trådstarter når han kommer over det verste. Det er snakk om alt fra chilli på tungen, her. Mange vil oppleve et rush ved å bare legge litt chili på tungen. Tygger du altså dette kan chili utløse endorfiner både i kroppen og på tungen. Sjokolade så klart. Men en ting har jeg har lest litt om i det siste er å få akupunktur.
Når man blir stukket med slike nåler kan kroppen utløse endorfiner. Slik måten opplever mange akupuntur-pasienter opplevelsen av denne lykkerusen.

Dette gir jo i grunnen mening når det gjelder sprøytestikk. Sprøyter kan oppleves som litt/veldig ubehagelig og/eller smertefullt. Endorfinene som frigis når man blir stukket er kroppens egen måte å redusere smertene på.

Ordet "endo" betyr ”i kroppen” og "orfin" kommer av morfin. Dette begrepet ble for første gang brukt på midten av 70-tallet da forskere klarte å identifisere morfinlignende stoffer i hjernen, og i spinalvæsken i ryggmargen. Kroppens evne til å produsere endorfiner forandrer seg ikke med årene.

Hang in there!

Mvh
Lucy
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det der høres veldig ut som rusen man får av et par linjer amfetamin, trodde Heroin rusen skulle være helt magisk på alle måter. Siden det er så mange som ofrer livet og alt på rusen til den :/

Ellers en grei å kort rapport.
Sist endret av RandomNykter; 28. februar 2014 kl. 16:12.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
9 av 10 som setter sitt første skudd blir Sprøytenarkomane resten av livet.
La han drive med det, hans egen feil OM han ender opp som heroinist.
Ja, det TS har prøvd er en dum idè, men er ikke dette et forum som bl.a. nettopp er ment for å reflektere rundt bruken av rusmidler? Synes vi kan være saklige og gi konstruktiv krittikk uten å direkte rakke ned på TS.
Hvis du er svak mentalt, så blir du lett avhengig.

Jeg måtte kutte det helt ut selv.

Har i allefall ikke rørt faenskapet på 3 år, samme med speeden.

Er utrolig glad for at jeg sluttet før jeg så ut som en vrak, fått tilbake vekta og ser normal ut nå.
Sist endret av SkittenKanyle; 20. august 2014 kl. 06:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BongRips Vis innlegg
http://topdocumentaryfilms.com/ben-diary-heroin-addict/ Bare pass på, og tenk litt igjennom hva du driver med. Ellers en grei rapport, litt lite detaljer.
Vis hele sitatet...
Ville heller tatt selvmord enn å leve et slikt liv. Tenk på alle rundt.