Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 26535
Har Lenge mekket med Prince ekstra mild og er egentlig fornøyd med den, men ønsker å gå over til Petterø'es eller lignende rulle tobakk.

Nå røyker jeg ikke vanlig tobakk selv (kun med hasj i) og vet ikke hvilke av de mange forskjellige tobakkene som er best egnet til å mekke med.

Røyker vannpipe.

Er ute etter den mildeste for halsen og så har jeg hørt visst jeg ikke tar helt feil at det finnes en tobakk som det ikke er "ører" i.

Hva er den beste Mekke tobakken...???
Kjøp lucky stricke rulle tobakk, den er uten ører
Sist endret av Aaatcho; 3. desember 2010 kl. 00:30.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Kjøp lucky stricke rulle tobakk, den er uten ører
Vis hele sitatet...
this. tegn.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg syns ikke Lucky Strike tobakk er noe fin å mekke med, men det er vel smak og behag.
liker petterøes og rød 3, hater prince tho
Som sagt. Lucky strike rulletobakk! Syns det er god smak på den. Lite dritt som ører, kvister og alt mulig annen drit i den. Jeg røyker bare joints å jeg bruker helst bare den typen. Burde være grei med vannpipe også
Sist endret av Odd; 3. desember 2010 kl. 00:38. Grunn: leif
Blå strek er det du er ute etter, den er fin, og mild for lungene.
kjøp 25 gram lucky strike tobakk, riv den opp, gjerne klipp og "fluff" den og, litt før du legger den på en blekke(eller inni pakka, bare hold den åpen) over natta, rusk gjerne litt i det en gang iblandt hvis du lar det tørke om dagen. Da blir den fort knallbra å mekke med. Smaker passe mye, og det kreves MYE mindre toasting, når du skal mekke
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
kjøp 25 gram lucky strike tobakk, riv den opp, gjerne klipp og "fluff" den og, litt før du legger den på en blekke(eller inni pakka, bare hold den åpen) over natta, rusk gjerne litt i det en gang iblandt hvis du lar det tørke om dagen. Da blir den fort knallbra å mekke med. Smaker passe mye, og det kreves MYE mindre toasting, når du skal mekke
Vis hele sitatet...
Av erfaring så syntes jeg tørka tobakk røsker mye mer i halsen en ferskt tobakk som du nettopp har toasta.
Gul manitou..fri for tilsetningstoffer,og har et brukbart snitt.Får den på Sørensen blant annet.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Av erfaring så syntes jeg tørka tobakk røsker mye mer i halsen en ferskt tobakk som du nettopp har toasta.
Vis hele sitatet...
greia er her at hvis du har 25 g av dette, så varer ikke det veldig lenge, og det blir på ingen måte knusktørtiløpet av et døgn. Jeg synes ihvertfall det jevnt over har blitt et bedre resultat enn ved massiv toasting av tobakken, som gjerne må til for å få et godt resultat.
Sist endret av random42099; 3. desember 2010 kl. 00:54.
en sjelden gang så smaker ikke menthol røyk så ille som rulletobakk.. faktisk
Vannpipe? Hva med å prøve en ordinær pipetobakk som faktisk er god? Det beste jeg kan komme på nå er Orlik Golden Sliced, det får du kjøpt i en tobakksforretning, men bestill over internett om den i butikken er tørr. Du får se på tobakken i butikken hvis du spør om det.

Ellers så synes jeg Mac Baren sin Dark Twist er grei for en rimelig pris. Du kan jo også kjøpe deg en billig pipe mens du er igang, så har du en portabel sak ved siden av vannpipen.
Husker jeg satt på et Nachspiel en gang og der var det en fyr som brukte en tobakk som var pakket i en mørkegrønn forpakning og denne skulle være uten ører. Er det noen som vet hvilken jeg snakker om...???
Rart mange butikker selger lucky løs, men ikke longpapers fordi "Produktet er beregnet på noe vi ikke støtter". fakka shit
Sitat av Hautainn Vis innlegg
Rart mange butikker selger lucky løs, men ikke longpapers fordi "Produktet er beregnet på noe vi ikke støtter". fakka shit
Vis hele sitatet...

er det bare meg som blir bokstavelig talt SINT av å høre sånt?
Sitat av Cappy70 Vis innlegg
Husker jeg satt på et Nachspiel en gang og der var det en fyr som brukte en tobakk som var pakket i en mørkegrønn forpakning og denne skulle være uten ører. Er det noen som vet hvilken jeg snakker om...???
Vis hele sitatet...
Golden Virginia, kanskje?
Sitat av jauface Vis innlegg
Golden Virginia, kanskje?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er samme grønnfargen bare pakken var helt grønn uten den gull skriften/fargen. Huske den var veldig behagelig å røyke.
Det finnes ikke maken til Eventyr-smaken

Tiedemanns Eventyr, fant ikke bilder.. Toaster du den "riktig" - ikke for mye - smaker den ingenting
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cappy70 Vis innlegg
Nei, men det er samme grønnfargen bare pakken var helt grønn uten den gull skriften/fargen. Huske den var veldig behagelig å røyke.
Vis hele sitatet...
Det er ikke Tiedemanns Naturgrønn da? De reklamerer for uten kunstige tilsetningsstoffer, som om det skulle være bedre. Men smaken synes jeg er god, og det har blitt den jeg har kjøpt i det siste.

Pakken ser slik ut.
Sitat av Cappy70 Vis innlegg
Husker jeg satt på et Nachspiel en gang og der var det en fyr som brukte en tobakk som var pakket i en mørkegrønn forpakning og denne skulle være uten ører. Er det noen som vet hvilken jeg snakker om...???
Vis hele sitatet...
Tiedemanns naturgrønn tipper jeg du var borti, søk på google da jeg ikke er spesielt god på linking, og url'en lang som et uvær.

Men om du vil ha noe som ikke røsker i lungene og du ikke røyker selv så tror jeg faktisk du er best tjent med å fortsette med ekstra milde vanlige sigaretter. Du kan si mye om rullings men mildt er det ikke, for ikke å snakke om at mange ikke-røykere ender opp med nikosjokk som ikke er spesielt behagelig . At den er god å mekke med er en annen sak. Selv bruker jeg Lucky strike rullings for det meste.
At rulletobakk ikke er mildt er helt sant, men det er fortsatt mildere enn ferdigsigg når man røyker det uten sigarettfilter...Så jeg stemmer for Lucky Strike rullings!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Noe jeg mener er blandt det beste er den hvite pakken til Kent. Veldig mild. Ellers går det mye i Marlboro Light.
Sist endret av kosepaa; 3. desember 2010 kl. 14:00.
Lucky Strike rullings/ Camel Blå hvis det er ferdigpinner
Hva er egentlig vitsen med og toaste siggen? mekke blir vel ikke noe bedre av den grund? mekke blir vel bare mer knust?
toaster aldri siggen her!
Sitat av zevz Vis innlegg
Hva er egentlig vitsen med og toaste siggen? mekke blir vel ikke noe bedre av den grund? mekke blir vel bare mer knust?
toaster aldri siggen her!
Vis hele sitatet...
Det blir etter min mening lettere å jobbe med da. I tillegg fjerner man mye ekkel parfyme som ikke har noe i en god spliff å gjøre.
Mulig dumt spørsmål, men åssen toaster man rulletobakk?
Bruker som regel Nirdosh, urterøyk med veldig lite tobakk og nikotin. Smaker veldig godt blandet med brunt (ikke de første gangene, smaken må tilvennes litt), og er ganske så godt med grønt også. Bedre enn med tobakk synes jeg.
Min favoritt er Rød 3, men tobbaken må roastes! Synes ikke lucky strike er like grovt på en måte. Men smak og behag sier jeg
Sist endret av Xerv; 3. desember 2010 kl. 17:10.
Sitat av Mr.Bango Vis innlegg
Mulig dumt spørsmål, men åssen toaster man rulletobakk?
Vis hele sitatet...
Beste måten å toaste løstobakk er å legge ønsket mengde tobakk på et vanlig a4 ark, så tar du lighteren å brenner under arket. Bruk lighteren omtrent sånn som du toaster en sigg, da vil det ikke ta fyr i arket.
Sitat av Cappy70 Vis innlegg
Husker jeg satt på et Nachspiel en gang og der var det en fyr som brukte en tobakk som var pakket i en mørkegrønn forpakning og denne skulle være uten ører. Er det noen som vet hvilken jeg snakker om...???
Vis hele sitatet...
golden virginia,kåret til beste mekketobakken av HighTimes
jeg har en vannpipe, men vansker for å få tak i noe å røyke i den. Er det mulig å lage noe jeg kan røyke? uten tobakk, er under atten så får ikke kjøpt uansett. Men det er kun røyken jeg har behov for. Vil lære meg å blåse ringer og slikt. Er det liksom mulig å bare knuse en banan og bruke i vannpipe?
Sitat av mrMosquito Vis innlegg
jeg har en vannpipe, men vansker for å få tak i noe å røyke i den. Er det mulig å lage noe jeg kan røyke? uten tobakk, er under atten så får ikke kjøpt uansett. Men det er kun røyken jeg har behov for. Vil lære meg å blåse ringer og slikt. Er det liksom mulig å bare knuse en banan og bruke i vannpipe?
Vis hele sitatet...
Du kan ta de "trådene" som er inni en banan og tørke og røyke dem!

Skal vist få en rus av det også, men vet ikke om jeg tror på det...
Sitat av zevz Vis innlegg
Du kan ta de "trådene" som er inni en banan og tørke og røyke dem!

Skal vist få en rus av det også, men vet ikke om jeg tror på det...
Vis hele sitatet...
Er ikke ute etter rus av noen slag. Bare så mye røyk som mulig...
Og uansett, hadde tatt en god stund å samlet sammen tråder nok til å få en drag i det hele tatt...
Sitat av mrMosquito Vis innlegg
Er ikke ute etter rus av noen slag. Bare så mye røyk som mulig...
Og uansett, hadde tatt en god stund å samlet sammen tråder nok til å få en drag i det hele tatt...
Vis hele sitatet...
ta deg en tur ut og se hva du finner av litt gamle blader da!
Gul 3 er god og røyke brunt med, er ganske mild smak når du røyker i vannpipe
Sist endret av Towelie94; 3. desember 2010 kl. 21:04.
Har en forkjærlighet på å mekke med lucky strike, sikkert på grunn av at jeg røyker lucky til vanlig også.

Men den blå camel greia er sinsykt bra å lage bongmekk med. Du trenger ikke toaste tobakken eller noe, bare å rive opp røyken og begynne og kna. Blir nesten til pulver av ingenting
Tidemann Mentolett, så får du frisk pust på kjøpet
prince mild er digg. men siden jeg liker best å røyke lucky strike og malboro light som vanlig sigg, blir d som oftest til d. men de funker fett de og
Lucky strike tobakken smaker jo hore da. Rød 3 er the shit, smaker ikke parfyme, osv.
Er det bare jeg som foretrekker fuktig rulletobakk i joint? Litt mer stress å mekke, men smaken er så mye bedre!
Noen som vet hvor man kan få kjøpt golden virginia tobakk i Trondheim?
I 1993 var jeg på studietur i Belgia, der fikk vi tak i en "øyefri" rulletobakk som het "Belgam". Mild og god, nærmest perfekt for jointer og mekk.
Sist endret av frank_l; 7. desember 2010 kl. 13:48.
Ta en stk. Camel gul og ta ut kvister og annet rusk som ikke smaker godt. Sett på den minste platen på komfyren og sett så den minste kaserollen på den. Ha på høy varme og sleng all tobakken oppi. Hvis du vil kan du sile tobakken en gang for å få ut mer rusk.

Når det har begynt å ryke av tobakken heller du den ut på blekka og knaser den opp på vanlig måte for så å legge den i kaserollen igjen og tilsett øsnekt menge hasj. Resultatet blir uber mekketobakk og meget godt mekk
Lyseblå petterøes tre
Altså den milde petterøes tre
Sitat av fetter Vis innlegg
Er det bare jeg som foretrekker fuktig rulletobakk i joint? Litt mer stress å mekke, men smaken er så mye bedre!
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke bare du.
Jeg liker at jointene brenner å oppfører seg som en vanlige rullings-røyker.
(at den feks slukker når du legger den fra deg uten masse mikkmakk med gloa å allt evt tørt mekk bakom den)

Toaster kun tobakk/sigg når jeg mekker pipetrekk... og da foretrekker jeg egentlig bruke sigg fordi det blir mindre (ehehe) mekk.

sk2000.


håper jeg ikke blir sensurert den her gangen.
We got machetes!
rød3mix:-]
Er det bare jeg som foretrekker fuktig rulletobakk i joint? Litt mer stress å mekke, men smaken er så mye bedre!
Vis hele sitatet...
Nei. Ferdigrøyk er noe dritt generelt sett når man mekker.
On-topic. Beste tobakk: Brukt rød 3, toaster den litt men ikke for mye.
Sist endret av sneipen; 10. desember 2010 kl. 04:08.
Camel som ferdig sigg, eneste de bruker i Spania omtrent også. Eller så har jeg hørt at lucky strike "rullingsen" skal være veldig bra da den er ganske fin hakket så du slipper og rive så mye samtidig som den skal være helt okei tørr
Manitou. Det er min favoritt. Gul pakke, eller grønn hvis du er heldig. Kjøp det når du er i utlandet, da er det mye billigere. Det finnes også i tobakksforhandlere i Norge men koster da 170 for 35 g. Men det er verdt det da også. Mye bedre enn alt annet jeg har sett.