Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1807
Heisan!

Jeg er på leiting etter en innflyttningsgave til megselv.

Nå har jeg surfet langt om lenge, og lengere en langt, og bestemt meg for en perculator med precooler;D

Problemet er at de fleste nettbutikker jeg vet om er utsolgt, og tidligst dato jeg har fått er om to uker + shipping, noe jeg persjonlig synes er litt lang tid.

Noen som har peiling på flere nettbutikker, helst i europa som fører WeedStar/Pure bonger? Evt andre merker som ikke tvinger meg til å prostituere dama for å kunne betale for den?

Shangrila = useless
Hempouse = useless
Everyobodydoes it = useless
Weedshop = useless....

anyone?

Jeg hadde bestilt disse to i går, men fikk beskjed i dag om at de også va out of stock...

Bong

Precooler
Kan du fortelle oss hva som er galt med de sidene du kaller useless? Prisene? EDIT.com's priser er faktisk ikke veldig stive, i mine øyne.

Evt. kan du jo prostituere deg selv for å få penger?
Liker selv å kjøpe utstyr i butikk, ventetida for å bruke det etter at konto er belastet er jævla kjedelig

Selv om scorpius i denne byen ikke kan skryte av utvalg
Sist endret av oamo91; 24. september 2010 kl. 16:33.
Jeg var ute etter en side med utvalget som la oss si everybodydoesit.
Fant det vanskelig å finne perkbonger til under to lapper.

Men jeg ble anbefalt en side, der jeg får to samme delene til 1150kr;D
Som er Instock osv, så tror det løser seg.

http://www.weed-star.com/index.
php (Y)
Sist endret av Themosthigh; 24. september 2010 kl. 17:47.
Det meste kan du lage selv da..
Anbefaler "Bongshop" hvis du leter etter en bong. En butikk som selger ifra Norge og sender overalt i Norge og du kan også arrangere et møte og hente varene i Oslo. Hentet en 0.5m bong denne uken, betaling gikk cash på oppmøtet, han ringte meg etter jeg hadde lagt inn en bestilling (hvis ikke er det bare å ringe de) og vi arrangerte et møte. Bongen funket fjell også
http://www.grasscity.com/

Var litt lang leveringstid sist jeg bestilte (kommer fra Nederland), men utvalg har de ihvertfall
Hvorfor ikke bare kjøpe et bra lum, trenger ikke koste allverden, pluss at du sikkert får kjøpt det på Scorpius, så ruller du sammen en avis, setter på en strikk og vips, så har du etter min mening, den beste og mest praktiske bongen du kan ha.
Rengjøring er for eksempel en smal sak og når bongen er sur, lager du bare en ny. Selv røyker jeg sjelden på noe annet, da jeg synes dette gir best smak, effekt og generelt den beste røyke-opplevelsen av alle de metodene jeg har testet opp gjennom årene.
Sist endret av Veggen; 25. september 2010 kl. 23:40.
Ikkeno som smaken av fersk avis om morgenen!