Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2421
Da jeg var russ ble det mye røyking, og med mye røyking havner en fort opp i situasjoner der du går med hjertet i halsen og skjelvende stemme.
Det er en russeknute som tilsier at at man skal være våken i 24 timer. Jeg og 3 kompiser skulle natt til en Onsdag være våken natta rundt og gå på skolen som normalt dagen etterpå. Med gress og banjoen i lomma mi tenkte vi og bare daffe rundt i området rundt sentrum. Røyke på random plasser og bare space ut på en tom verden uten folk. Var ivertfall slik det føltes.

Vi fant en handlevogn

Siden vi hadde skolesekkene med så var dette en genial måte og få transportert dette rundt uten å bli sliten i ryggen. -idioti når en har gress i lomma
Vi går langs en vei her i byen som ikke kan sies og være noe videre traffikert langt på natta. Men det kom plutselig en bil i mot oss med fullt flomlys. Klokka var da ca halv 4 på natta, alle 4 var kledd i russebukser og 3 av oss hadde rødsprengte øyne og weedplanter tegna på russabuksa.
Bilen stopper rett på siden av oss med veien.
Jepp, der står det en politibil med 2 betjenter som sikkert var ute på en kveldsrunde. At 4 russ går rundt med en handlevogn mitt på natta er jo ikke hverdagskost så de skulle sikkert stoppe for å spørre hva vi gjorde med vogna.
En kamerat av meg går bort til politibilen og sier hei - som han egentligt mente, hva vill dere?
Politiet spurte oss om handlevogna og hvor vi fant den og hvor vi skulle.

På akkurat dette tidspunktet har jeg i neven i venstre lomme med handa rundt banjoen og knips posen med gresset i.

Vi så fort at det sto Clas Olson på handlevogna, og kameraten min som sto og snakka me politi sa at vi skulle bare levere vogna tilbake igjen og at vi fant den lengre nedi veien her.
Politifolkene bare smilte og sa at slik skulle all russen vært.

Rusfri og ærlige!

Politibilen kjørte da videre.
Tror banjoen var fort oppe av lommen og ble røyka av rett etterpå!
Nerver altså!
Hehe hørtes litt fett ut
Bra dere var "ærlige æresborgere(A)" da :P
Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke ble med dere ut den natta. Magisk lesing!
Det var en utrolig morsom tur! Oh the memories
Jeg har bare ett spørsmål: hvordan fikk du en banjo i lomma?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Jeg har bare ett spørsmål: hvordan fikk du en banjo i lomma?
Vis hele sitatet...
Han gikk med klovnebukse.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Jeg har bare ett spørsmål: hvordan fikk du en banjo i lomma?
Vis hele sitatet...
sorry, glemte og nevne. Banjoen er kallenavnet til pipa mi


edit
se avatar!
Sist endret av oamo91; 16. september 2010 kl. 02:25.
Kanskje en vesentlig ting å få med i historien :P