Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 572
Tittelen forklarer vel litt, men jeg vil ta en clean install av Windows 7, og lurer på om jeg fortsatt kan få tilgang til filene på min andre hard-disk når jeg er ferdig? Har en del medie filer der, og har ikke muligheten til å ta backup.
Jepp, så lenge den er formatert som ntsf eller fat32 skal det funke
Takk, da får jeg vel prøve på det... gleder meg ikke til å installere programmer og spill på nytt... men jaja, det må vel til
Tip of the day, koble fra den disken som du vil ta vare på data på.

For mange brukere velger feil disk når de installerer.
Sist endret av AtXbYeA; 15. september 2010 kl. 21:52.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Tip of the day, koble fra den disken som du vil ta vare på data på.

For mange brukere velger feil disk når de installerer.
Vis hele sitatet...

Det er rein fakta, gjort det selv mange ganger-.-
Heldigvis er jeg ikke tilbakestående, så jeg vet forskjellen på harddiskene mine Jeg ble positivt overrasket over at den la alt fra det gamle os'et mitt i en "Windows.old" mappe... fint siden det var en del ting jeg glemte å backe up :P
Sitat av Morbo1993 Vis innlegg
Heldigvis er jeg ikke tilbakestående, så jeg vet forskjellen på harddiskene mine Jeg ble positivt overrasket over at den la alt fra det gamle os'et mitt i en "Windows.old" mappe... fint siden det var en del ting jeg glemte å backe up :P
Vis hele sitatet...

eyyy, man trenger ikke være tilbakestående for instalere på feil disk:P