Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 620
Jeg skal til oslo snart og det er noen events jeg og en venn har lyst til å dra til. MEN vi begge er 17 og blir snart 18, er det mulig for oss å komme inn i disse 18+ events, er det ofte at folk blir legga?
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Ser du ut som en unge?
Trådstarter
5 0
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Ser du ut som en unge?
Vis hele sitatet...
nei egt ikke
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Ok det er jo en start da



Er dere begge jenter?
Sist endret av 1Rapper; 20. november 2023 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Ok det er jo en start da



Er dere begge jenter?
Vis hele sitatet...
yepp
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Ja da kan du nok slite litt mer, nå er ikke jeg atten heller, faktisk langt der ifra, men jeg har noen erfaringer med alder og legg,
Er du selvsikker og oppfører deg normalt så skal det gå fint.
En ting er at på klubber og sånn eller steder der du må være 18 år for å være fordi det selges alkohol er ofte at det kommer folk som er under 18,og gjett hvilket kjønn de fleste er.
JENTER
Hakke peiling på hvorfor men sånn er det, pluss at når to jenter kommer alene så er de også i en større fare for, (ja du vet) noe som mest sannsynlig vil få bouncern til å være litt mer kritisk til alderen deres

Hva er det du har lyst til å dra på?
Sist endret av 1Rapper; 20. november 2023 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Ja da kan du nok slite litt mer, nå er ikke jeg atten heller, faktisk langt der ifra, men jeg har noen erfaringer med alder og legg,
Er du selvsikker og oppfører deg normalt så skal det gå fint.
En ting er at på klubber og sånn eller steder der du må være 18 år for å være fordi det selges alkohol er ofte at det kommer folk som er under 18,og gjett hvilket kjønn de fleste er.
JENTER
Hakke peiling på hvorfor men sånn er det, pluss at når to jenter kommer alene så er de også i en større fare for, (ja du vet) noe som mest sannsynlig vil få bouncern til å være litt mer kritisk til alderen deres

Hva er det du har lyst til å dra på?
Vis hele sitatet...
Nei vi tenkte bare en event som er 18+
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Hvis det er event som i konsert så sjekker de 100% legg
Er det en bar, mindre sannsynlig
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Hvis det er event som i konsert så sjekker de 100% legg
Er det en bar, mindre sannsynlig
Vis hele sitatet...
Altså, mener ikke å være frekk her men kanskje den på 14 ikke skal stå som eksperten når to jenter på 17 skal prøve å komme seg inn på events som ingen av dem er gamle nok for?

Det finnes ingen fasit, og etter mine år i utelivsbransjen er nok sjangsen for at jenter på 17 kommer inn større en at gutter på 17 kommer inn, men i Oslo og andre større byer er den forsvinnende liten uansett om dørvakta har litt mer en en vakt bak seg..

Lykke til tho
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Altså, mener ikke å være frekk her men kanskje den på 14 ikke skal stå som eksperten når to jenter på 17 skal prøve å komme seg inn på events som ingen av dem er gamle nok for?
Vis hele sitatet...
HEY!
Jeg gir kjempe gode råd jeg!

Hehe