Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3170
Hei!


Jeg har nu røyket hasj i over to år, noe som gir meg litt erfaring.
Men det er noe jeg ikke helt forstår og tenkte noen av dere freaks har svaret.
Så vi går like greit rett på sak, og håper noen har et par gode svar!

Iblannt så smaker mekket (hasj og tobakk) helt forferdelig! Det er så surt at jeg nesten brekker meg når jeg puster inn røyken.
Hva skyldes dette? Har prøvd å lage mekket med både cigaretter og tobakk, men det har ingenting og si kom jeg frem til.
Har også en del hasj i mekket, kan det være en løsning og ha mindre hasj og mere tobakk, eller motsatt?
Og hva ellers kan man gjøre for at det ikke skal smake så helvetes surt?
Og jeg vet at det er noe, for det smaker ikke surt heletiden, så da må det jo være en løsning.


Takk for svarene
Har du prøvd å røyke det i pipe eller bong?
Det kan jo også være at du bare tar noen brutale drag.
Sist endret av PerPerPerPer; 26. februar 2012 kl. 12:03.
katt
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har du prøvd å røyke det i pipe eller bong?
Det kan jo også være at du bare tar noen brutale drag.
Vis hele sitatet...
Har prøvd både pipe og flaskebong. Kommer ikke på tale og ta et bøttetrekk med dette mekket (ettersom at jeg hater bøtte).
av og til så smaker bønnene bare dritt, rett og slett. uansett hvilken måte du røyker det på.
Sist endret av flykick; 26. februar 2012 kl. 12:18.
katt
Trådstarter
Sitat av flykick Vis innlegg
av og til så smaker bønnene bare dritt, rett og slett. uansett hvilken måte du røyker det på.
Vis hele sitatet...
Joda, sant det. Men nu er det snakk om en og samme bønne. Tenkte noen kanskje hadde noe tipst til ulike metoder man kunne bruke.
her har du jo en måte, hvor du røyker hasjen helt uten tobakk..


http://www.youtube.com/watch?v=0hr2BrB8tIY
katt
Trådstarter
Sitat av flykick Vis innlegg
her har du jo en måte, hvor du røyker hasjen helt uten tobakk..


http://www.youtube.com/watch?v=0hr2BrB8tIY
Vis hele sitatet...
Men smaker det bedre?
Sitat av Cats Vis innlegg
Men smaker det bedre?
Vis hele sitatet...
Det smaker bedre siden det ikke er noe tobakk som maskerer smaken, men hvis hasjen ikke smaker godt i utgangspunktet vil det jo ikke hjelpe.

Prøv å mekk mindre om gangen, er ikke sikkert du får fordelt hasjen jevnt?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Kjøp longpapers med smak.
Jeg bruker noen med vannmelon smak nå, og det smaker faktisk ganske mye og ikke minst godt av disse hehe!!

Anbefales! Er vell og finne på lokale paper sjappa di, eller over enn bongshop på nett
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
det kan være noe med hasjen? jeg har smakt dritgod bønne som smaker frityrolje og vice versa.
tror verken det er tobakken eller røyke metoden som er problemet her

still deg heller spørsmålet har hasj alltid smakt slik?

om ikke så tviler jeg på at siggen har forandret seg veldig mye å du røyker jo såklart slik du selv liker best :P
katt
Trådstarter
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
tror verken det er tobakken eller røyke metoden som er problemet her

still deg heller spørsmålet har hasj alltid smakt slik?

om ikke så tviler jeg på at siggen har forandret seg veldig mye å du røyker jo såklart slik du selv liker best :P
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det ikke har alltid smakt så ille, for som jeg sa så er ikke dette min første gang.
Skal prøve å mekke uten tobakk, eller rett og slett fordele bedre. Kanskje teste ut noen andre metoder.
Mest sannsynlig hasjen det er noe rart med. Mekk deg 2 jointer , én med mye tobakk, én med lite, så finner du nok fort ut om mere tobakk er løsningen.
Sitat av Cats Vis innlegg
Jeg vet at det ikke har alltid smakt så ille, for som jeg sa så er ikke dette min første gang.
Skal prøve å mekke uten tobakk, eller rett og slett fordele bedre. Kanskje teste ut noen andre metoder.
Vis hele sitatet...
ok men tviler på at du får det til å smake noe serlig bedre om det er hasjen det er noe galdt med det blir endten med mentol røyk
eller kjøpe ny bønne
katt
Trådstarter
Får bare bite det sure eplet i meg og røyke ferdig bønna.
Noen her som har røyket frukt før? Har testet vannmelon, men det ga ikke noe spesiell smak.
Andre som har testet å røyke gjennom frukt ?
Sitat av Cats Vis innlegg
Får bare bite det sure eplet i meg og røyke ferdig bønna.
Noen her som har røyket frukt før? Har testet vannmelon, men det ga ikke noe spesiell smak.
Andre som har testet å røyke gjennom frukt ?
Vis hele sitatet...
om du mener frukt bong er det mange alternativer som vannmelon epler appelsiner kiwi annanas her er det bare fantasien som stopper deg
Er bongen tung og trekke og? Sjekk røret fra brønnen til vannet,har skjedd mer en 1 gang at jeg har pumpa og hosta og hærka før jeg tar opp røret og finner ut jeg såvidt klarer se gjennom røret. 4-5 Q-tips på rekke og rad oppi båsbøtta funker fint til og renske her,evt en papirbit og presse en strikkepinne gjennom.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bemu Vis innlegg
Er bongen tung og trekke og? Sjekk røret fra brønnen til vannet,har skjedd mer en 1 gang at jeg har pumpa og hosta og hærka før jeg tar opp røret og finner ut jeg såvidt klarer se gjennom røret. 4-5 Q-tips på rekke og rad oppi båsbøtta funker fint til og renske her,evt en papirbit og presse en strikkepinne gjennom.
Vis hele sitatet...
Før du gjør dette tar du en kopp med "heimert" (evt. 60% for søringa og anna faenskap) og legger dem der ei stund.
Sitat av Cats Vis innlegg
Får bare bite det sure eplet i meg og røyke ferdig bønna.
Noen her som har røyket frukt før? Har testet vannmelon, men det ga ikke noe spesiell smak.
Andre som har testet å røyke gjennom frukt ?
Vis hele sitatet...
Mon tro om du kom på å spørre om frukt-bong som en følge av metaforen du brukte i første setning. The brain works in mysterious (yet logical) ways

Har testet ut eple-bong en gang, da jeg ikke hadde noe papir eller flaske tilgjengelig, og det ble med den ene gangen. Alt for mye kliss og søl når man skal hule ut frukten og etter hvert føles det hele bare galt, for min del hvert fall. Merket heller ingenting til eplesmak på trekkene, så å bruke det til å maskere smaken på røyken funker nok dårlig.

Du kan jo sjekke ut smakspapir, som nevnt ovenfor her, har selv erfaring med jordbær/kiwi; du kjenner et hint av smaken i trekkene og spesielt på leppene om du slikker deg etter å ha trukket
Røyka noe syyk weed hos en kompis i går, den hadde en slags mentol lignende smak og det virka som om det var kald røyk, har smakt det før noen ganger også.. Anyone else?

Har flere ganger også røyka hasj som er ordentlig sur i smaken og litt vanskelig å holde inne pga man føler at man Må hoste Det er ikke pga det er dårlig for jeg har blitt skikelig balle på den type hasj flere ganger :L
Skaff deg grønt og røyk det rent. The taste of heaven
katt
Trådstarter
Sitat av Rømlingen1337 Vis innlegg
Skaff deg grønt og røyk det rent. The taste of heaven
Vis hele sitatet...
Du får så å si ikke kjøpt grønt her hvor jeg bor. Kanskje en sjelden gang!
Sitat av Munchies Vis innlegg
Røyka noe syyk weed hos en kompis i går, den hadde en slags mentol lignende smak og det virka som om det var kald røyk, har smakt det før noen ganger også.. Anyone else?
Vis hele sitatet...
Det var weed og? Har selv kjøpt noe som gikk under "Skunk" som så ut som urter,lukta Candy King snop og man kunne verken se eller lukte noe som helst antydninger til weed på det,rusen varer 1 time og man bygger kjappt toleranse på det,altså syntetisk cannabis etter mine erfaringer,har ikke rørt det etterpå
Har selv røyka et par år nå og grunnen til at et trekk blir surt er fordi man venter for lenge med å ta "kicket" når bongen er fylt med røyk. Dette forverrer seg hvis du mekker med for mye tobakk elle for mye bønne.