Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 477
Hei, har aldri prøvd psychedelics før og lurer på om 2cb er et bra sted og begynne? Har hørt at det er litt "snillere" enn andre stoffer?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Lsd er mye snillere imho.
Trådstarter
6 0
Okei, ville du anbefalt å heller prøve LSD første gang? Og ca.
hvor mye burde jeg ta?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av begonethot Vis innlegg
Okei, ville du anbefalt å heller prøve LSD første gang? Og ca.
hvor mye burde jeg ta?
Vis hele sitatet...
Du skal vel tenke deg litt om før du turer avgårde, men generelt sett er mellom 100-150ug bra startdose.
Sist endret av Carmex; 1 uke siden kl. 15:01.
the lone deranger
mentalmelt's Avatar
Administrator
2C-B er snillere en LSD. Ikke alle opplever det slik, men de fleste vil nok ha den opplevelsen. Det graver ikke like dypt i psyken, hallusinasjonene er mer cozy og fluffy, og det varer kortere.
Trådstarter
6 0
Okei da tror jeg jeg holder meg til 2cb til å begynne med, har prøvd det før (ca 15mg) men det hadde ingen effekt. Usikker på hvor "rent" det var men tror jeg skal prøve med en litt høyere dose neste gang siden alle de andre fikk bra funk av ca. like mye
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer det at 2C-B har en høy risiko for å utvikle HPPD? da mener jeg høyere risiko en Lsd/Sopp, synes jeg bare har hørt/lest dette. Men vett ikke om det er riktig?