Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 348
Tweaka som FAEN på molly i helga og glemte jeg hadde tyggis, brukte derfor tunga mi for å stoppe kjevehakkinga og fikk sår på tunga i etterkant. Derfor gjør det vondt å spise og drikke, noen som vet hvor lenge før disse healer?
Det tar så lang tid det tar, det kommer jo helt ann på om du har spist av deg halve tunga eller bare "bruisa" den litt i kantene.. hvordan skal vi liksom vite slikt?
I gamle dager når jeg poppa E så brukte vi å kjøpe Tea Tree Olje på helsekosten, par dråper i kallt vann så skylle munn grundig, ikke svelge.
Siden tetreoljen er bakteriehemmende, virker den både lindrende og pleiende ved bitt, stikk, små sår.
Det legger seg som ett belegg på sårene i munnen og lindrer og heler såret fortere -- er min erfaring
Skyll munnen med 20 ml. munnskyll et par ganger om dagen etter behov. Du skal vente minst 30 minutter etter munnskyll før du spiser, drikker eller skyller med vann. På den måten får du best mulig effekt av munnskyllevæskens fuktgivende og rensende ingredienser.
Håper det hjelper, vet hvor kjiipt det er med sårene