Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2928
Vel... Noe merkelig kjedde i Christiania... Jeg og tre av de andre som var med hadde røyka en del før. Men sistemann hadde det aldri fenga for... Og det var sykt!
Vi kjøpte en del gram og en ferdig joint vi skulle røyke der...
Vi satt å røyka og alt gikk bra med alle, bortsett fra stakkars sistemann... Når han reiste seg opp ble han først blind, så kunne han ikke gå. Og i flere timer bare satt han stille og stirra rett fram uten å blunke... (?)

Hva kjedde??? Jeg forsto ingen ting.
Heh? noe sånt har jeg aldrig hørt om før.... vorr lenge satt han sånn da?han kommer vel ikke til og prøve det igjen han tenker jeg
Han kunne ikke se eller gå i ti minutter... Men i to timer bare satt han der, som om han var i koma... Hadde aldri sett noe liknende... Snodig var det... Bare lurte på om noen av dere hadde sett/opplevd noe liknende
+++
Men alikevel testa han igjen dagen etter, og det gikk helt bra...
Merkelig---
Fy faan....har ikke turdt og prøve igjen etter en sånn opplevelse nej.....
noob killer
elukS's Avatar
Merkelig... men det går ann å bade/OD'e på tjall og.
Det har hendt meg før og det er ikke noe kult, det gikk ihvertfall ei uke før jeg fyrte opp igjen
En bekjent hadde et slikt "blind-i-noen-minutter"-fenomen. Det var av HB da. Eller, det SKULLE være HB. Kan ha vært noe annet. Han ble ihvertfall blind noen minutter etterpå.
Kan vel kanskje sammenliknes med krampe? Av og til får man det?
Jeg turte nesten ikke røyke mer... Men det gikk over veldig fort, røyka dagen etter... Men han var orntlig føkka...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Well det er bare slik som kan skje.. Alle kan få nedsig og bare tenke på triste/dumme tanker.. tror nok alle som har røykt enstund har fått det en eller annen gang.. Anyway.. Kanskje han satt og angret? eller at han synest det var for mye?? kanskje han fikk dobbelt så mye rus som han kanskje ikke hadde forventet.. det er mye som kan gjøre det.. det er ikke uvanlig..
det med at han ikke kunne gå eller se i 10 min hørtes litt rart ut.. har aldri hørt om noe slikt.. men kanskje han ble "stein"? at det VIRKET som at ikke han kunne gå.. at han var helt stivnet.. mmm ikke vet jeg?! for det er sikkert mye som kan ha skjedd...

-sp3q
Noen jeg kjenner de kjøpte en ferdig joint i Christiania og de opplevde plutselig å befinne seg på et helt annet sted en det de var, som en slags hallusinasjon..
Jeg har ikke mye peiling på hasj.. men noen som har noen ide om hva de fikk i seg??

De hadde forøvrig røyka masse før..

---/{xYodax}
Han hadde ikke spist eller sovet på et døgn da... Og han gikk og grua seg mye, så det var vel en av faktorene til det
Better than thou.
Hvis han ikke hadde lyst til å røyke, hvorfor i helvete gjorde han det da? Tragisk!
Grue seg og ikke ville er ikke helt det samme
synd at folk blir utsatt for gruppepress, enda verre når de ikke klareer stå imot
Synes bare det er tull...har blitt utsatt for det i alle år,men har altid klart og bestemme selv....etter fri vilje...så det jeg har prøvd har vært helt etter min fart og vilje...vill nå ikke påstå at jeg er no sterk person så....da synes jeg alle skal klare det når jeg gjør...
Fyren kunne nok se, men fikk vel en skikkelig mega-hallis hvor alt var svart

At han ikke kunne gå var vel en naturlig følge av at alt var svart og han ikke kunne se hvor han kunne gå hen (kremt).

Alt mulig rart kan skje når man fyrer litt, tenk bare på "uerfarne" folk som begynner å tenke (i en skikkelig time-lapse) "når pustet jeg sist?" så blir man helt frenetisk opptatt av å huske på å puste... får helt noia.

"No sleep in coffeshop! sleep you do at home!" Sagt av coffeeshop-innehaver rett etter jeg slokna på bordet etter litt for mye øl og hvit enke :/
Originally posted by zeth
synd at folk blir utsatt for gruppepress, enda verre når de ikke klareer stå imot
Vis hele sitatet...
Ingen av oss presset han da. Vi sa tilogmed at han ikke burde prøve om han gruet seg. Men han var bestemt på at han ville, så han gjorde det.

og crizp: Han så ikke svart, han så bare lyst. Men du har nok rett med hallisen og sånt ja
▼ ... flere år senere ... ▼
en kompis av meg som er ganske liten i huet og kroppen for alderen bynte m weed, og han ble helt loka, bare stirra med trutemunn på kap og vegger, og han gledet seg jævlig mye til at han kunne komme hjem og spille world of warcraft, han bare elsket tanken på det, og den siste mnd etter han hadde røyka var han bare totalt loka, s aikke noe nesten... rare greier

Sitat av elukS
Merkelig... men det går ann å bade/OD'e på tjall og.
Det har hendt meg før og det er ikke noe kult, det gikk ihvertfall ei uke før jeg fyrte opp igjen
Vis hele sitatet...
hvis man skal ta overdose av tjall må man røyke 3 ganger sin egen vekt... det er meget vanskelig. for det første kroppen din sovner før du rekker det, og for det andre. veldig dyrt...
hallis på hasj? :S uhm.. nermeste jeg har kommet en hallis er at jeg klarer å se for meg figurer i skyene ..
jeg har hatt en lignende opplevelse. jeg mistet først gradvis hørselen, så fikk jeg tunnelsyn til jeg ikke kunne se, og ti-15 minutter eterpå stod jeg i en myr mens en kompis stod å ristet i meg...
Høres ut som utmattelse for min del. Hvis det var sånn at han hadde spist eller sovet kan det å innta et rusmiddel som cannabis bli en utløsende faktor for noe slikt.
Har faktisk NESTEN mista synet engang når jeg paffa, alltough tror ikke dette var noe fysisk, var extremt sliten fra å gå rundt etter nættings(leeenge:P)

og når jeg endelig fikk på var det så griseheftig weed at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg.. trodde enden var nær når det skjedde...kjente en stikkende smerte i brystet og fikk sånn tunnelsyn som kom krypende fra vær side..heldigvis hjalp det bare å lukke øynene ett sekund og riste på hodet.

Alikvell, var en ganske creepy opplevelse:P
Sist endret av The Wizz; 31. desember 2006 kl. 17:15.