Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 650
Hvordan er rusen etter deres erfaring når man tar 2 Lorazepam på 2.5 mg per pille sammen med Jägermeister?
Etter deres erfaring, hvor lang virketid har den merkbare effekten av 1-2 lorazepam?
Engelske wikipedia sier 12-24 timer. Men jeg synes effekten kun varer i ca. 6-8 timer.
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 15:55.
Det blir en sterk, noe mer uhemmet alkoholrus.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det blir en sterk, noe mer uhemmet alkoholrus.
Vis hele sitatet...
Nå snakker jeg om å kun drikke 2 dl de neste 6 timene. Noe som gir en promille på oppimot 0,30‰ på det meste.
Og i tillegg til dette ta 2 Lorazepam på 2.5 mg per pille.
Blir jeg mer euforisk?
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 16:29.
Ja, du får en kjempegod form av å blande, men prøver du å booste benzorusen? Hvis du blander benzo og alkohol så er det alkoholrusen du "kjenner". Kan se for meg at du vil føle en trang til å drikke mer enn 2 dl, spesielt hvis du er glad i alkohol.

Etter min ganske omfattende erfaring så kommer benzoene alltid i baksetet hvis du mikser med andre ting.

Misforstå meg rett, jeg synes benzo og alkohol er en fantastisk blanding. Men så er jeg også veldig glad i alkohol.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ja, du får en kjempegod form av å blande, men prøver du å booste benzorusen? Hvis du blander benzo og alkohol så er det alkoholrusen du "kjenner". Kan se for meg at du vil føle en trang til å drikke mer enn 2 dl, spesielt hvis du er glad i alkohol.

Etter min ganske omfattende erfaring så kommer benzoene alltid i baksetet hvis du mikser med andre ting.

Misforstå meg rett, jeg synes benzo og alkohol er en fantastisk blanding. Men så er jeg også veldig glad i alkohol.
Vis hele sitatet...
Jeg hater alkohol, det er faktisk det rusmiddelet jeg hater mest mtp. Rus.
Hadde kjøpt det igår for å bruke det frem til jeg idag fikk Lorazepam.

Det jeg spør om er om jeg vil bli mer euforisk av å blande disse 2? Eller vil jeg bare bli mer deprimert, som jeg ofte blir av alkohol?
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 17:49.
Lykke til med å blande benzo og alkohol å tro at du kommer til å ha full kontroll
Sitat av Opponent Vis innlegg
Lykke til med å blande benzo og alkohol å tro at du kommer til å ha full kontroll
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke mye toleranse, men kroppen er fortsatt tilvent til stoffet.
Så jeg må ta svært mye Lorazepam og Alkohol for å miste kontrollen. Med "svært mye" mener jeg minst 10 Lorazepam på 2.5 mg og 5 dl Jagermeister i løpet av 6 timer.

Sitat av Opponent Vis innlegg
Lykke til med å blande benzo og alkohol å tro at du kommer til å ha full kontroll
Vis hele sitatet...
Vil kanskje ikke ha FULL kontroll, men vil ha kontroll. På den måten at jeg ikke kommer til å dra ut og stjele matvarer fra butikken.
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 18:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Annet spørsmål siden jeg sitter nå her, på 1 mg ksalol å vurdere å poppe en cider bare, men føler at jeg "bruker" opp alp rusen da? Altså at alp rusen varer kjennerelt mye kortere enn om jeg ikke hadde inntatt en cider, mtp halveringstiden osv? Kan dette stemme?
Virkningen av Ksalol vil være 4-6 timer uavhengig av om du drikker cider eller ikke. Cider har ikke noe i seg som gjør at nedbrytingen går noe raskere.
Oppdater oss etter at det har gått til helvete