Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 7533
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Får vell bare hive meg med i rekken og si at det var bra arbeid. likte den siste renderen. eneste var den skulle vert litt lysere. du ser jo så vitt roboten
Pent arbeid, jeg likte best beina på den. Men må si at "toppen" så alt for mye plast ut, hvis du hadde lagt til mere metal ligneden ut og kanskje noen skader på osv.
Dritfett rett og slett. Ikke no mer å si om den saken!
nice work anbefaler minigun ja=D
impressed!!
jævlig bra lag! beinene er jo geniale!!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Tusen takk alle sammen

HanZl: Skal se om jeg klarer å lage noe bedre textur til toppen.
pen den siste render`n ja, men jeg er enig med en over her, litt lysere igjen hadde ikke skadet
asså, sinnsykt bra lizzom, menneh ( vet ikke om noen har kommentert dette, har bare sett på bildene, orket ikke å lese alt)

Jeg syntes den var 3 ganger så fet i den metallic blåfargen. Menneh kansje det er bare meg :/
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Dice: Ja. Det er mulig. Skal rende den lysere... men ikke nå. takk

Tangaalf: den var ikke metalligblå. Den reflekterte bare skyene. Ja tror bare det var deg:P jeg likte den i hvertfall ikke. Men metallic blå, eller andre farger må vel prøves ut. Men jeg gidder ikke å koke pc'n i en time bare for å teste ut en ny farge. Takker for kommentar.
Woaw du var flink.
hva med 6 føtter?
Ligner mere på en ekte edderkopp, beveger seg sikkert raskere.
Eller har edderkopper 8 føtter?
Opprinnelig postet av NaZgUl
Woaw du var flink.
hva med 6 føtter?
Ligner mere på en ekte edderkopp, beveger seg sikkert raskere.
Eller har edderkopper 8 føtter?
Vis hele sitatet...
de har 8 ja ^___^
vel, jeg tror en robot med 8 (eller 6 om du vil) vil ha evt, problemer med å bevege seg raskt, siden bena ikke kan bevege seg serlig langt da de vil komme inn i andre ben..
dette er jo mulig på en måte eller to, men jeg syntes dette kan virke ulogisk, da 4 er mer enn nok (se, vi klarer oss på 2)..
hvis det da skal være en "frontline of war" robot kan 6 eller 8 være bedre for mer stødighet på "on hold"..

bare rambling...

ellers blir bare roboten bedre og bedre kackoo!
herlig arbeid..
Faen så fett.
Jævli rått... Keep up the god work..
Opprinnelig postet av uLLdott^
de har 8 ja ^___^
vel, jeg tror en robot med 8 (eller 6 om du vil) vil ha evt, problemer med å bevege seg raskt, siden bena ikke kan bevege seg serlig langt da de vil komme inn i andre ben..
dette er jo mulig på en måte eller to, men jeg syntes dette kan virke ulogisk, da 4 er mer enn nok (se, vi klarer oss på 2)..
hvis det da skal være en "frontline of war" robot kan 6 eller 8 være bedre for mer stødighet på "on hold"..
.
Vis hele sitatet...
Edderkopper er leddyr, og har derfor ikke seks bein, som du sier. Noe av hovedpoenget bak at det ikke finnes dyr med mer enn fire bein som er større enn håndflaten til folk på landjorda er hovedsaklig at det ikke er effektivt med tanke på hvor mye skapningen må konsumere for å kunne opprettholde beina. Derfor er fire bein et mye bedre valg for en robot også, spesielt siden man kan armere dem så mye man vil

Flott arbeid, forresten, Kakcoo.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Takk takk. En update med høyre oppløsning + lasersikte. Tenkte jeg skulle lage enviroment også.
Robot
Og bare for morro: hardcore reboot
de e bærre lækkert!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Tja. Men når jeg tenker meg om så var det jo overkill-kontraster da.
siste var skamfet.. blir bare bedre og bedre.. hvordan ble det med de missilene på toppen?

den der morosaken ble litt vel mye stash på ja.. hehe
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Takker. Det "hardcore reb0ot"-greia skulle forestille et dvd-cover elns så jeg mekka noe matrix/terminator-lignende. er alltid morro å leke med Photoshop
Sinnsykt pent.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble den her ferdig eller? Var de siste bildene der det siste? Forøvrig meget, meget bra
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
mav0. Vel jeg vet ikke helt. Jeg har den tildens i å bare starte på noe nytt hele tiden. Så jeg antar "ja". Det var vel desverre det.
Takk for svar alle sammen.