Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 9875
I dag som alle andre dager tok jeg bussen hjem fra skolen. Selve bussturen hjem tar ca 35min, siden der jeg skal av er første stopp når man forlater Oslo S så pleier jeg å trykke ca 10min ut i turen. Dette er en vane jeg har og tenker ikke spesielt mye når jeg gjør det. MEN i dag så gjorde jeg akuratt det samme, og i det jeg trykket så bremset bussen kjapt ut i en sidelomme. Og plutselig så kommer han som kjører bussen rasende bort til meg, han hadde en veldig truende oppførsel. Han kjeftet sikkert på meg i 5 minutter om at man ikke skal trykke før det er 100 meter til stoppet. Jeg holdt på mitt å sa at siden jeg skulle av på første stopp så jeg ingen problemer med at jeg trykker. Han kom bare mer og mer opp i ansiktet mitt. Jeg bare ignorerte han fra dette tidspuktet. Når jeg faktisk kom fra til stoppet jeg skulle av på så kommer det en illsint random bort til meg å spør om jeg ikke skjønte at buss sjåføren ble sur på meg. Ærlig som jeg er svarte jeg selvfølgelig nei. Han begynner å balble i vei om at stoppknappen bare skal brukes hvis man er syk e.l. Jeg mener jo selvfølgelig at dette er bullshit.

Så det jeg lurer på er: hadde han noen grunn til å bli sint? og stoppknappen er vel ikke til å vise at man er syk(lol) men til å faktisk gi signal til sjåføren om at han faktisk skal stoppe på neste holdeplass?
Fikk ikke høre noe om at stoppknappen er for syke folk når jeg kjørte opp til buss.
De gangene jeg selv tar buss bruker jeg å ringe når de leser opp den holdeplassen jeg skal på. Greit hvis du er ukjent og ikke vet hvor du skal av, bare navnet på stoppen.
Tull, den knappen er ene og alene for å vise at man skal av på neste holdeplass.
Er man syk og må ha bussen til å stoppe før, så sier man i fra til sjåføren i såfall.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Tull, den knappen er ene og alene for å vise at man skal av på neste holdeplass.
Er man syk og må ha bussen til å stoppe før, så sier man i fra til sjåføren i såfall.
Vis hele sitatet...
Akuratt det jeg sa til han karen også, ble veldig provosert. Han bakket om faktaene sine med at han hadde mye mer, and i quote "Buss-erfaring" en meg

kan også tilføye at det mest sypdige jeg sa tilbake til denne sjåføren var "Hvis du som bussjåfør har problemer med at folk trykker på stopp knappen er det kanskje lurt å tenke på en annen karrierevei."
Sist endret av Pyromanic; 17. oktober 2011 kl. 19:43.
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør
Og har han ikke godt humør
da er han ingen bussjåfør
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør

Bokstavlig talt.
Sist endret av stagg; 17. oktober 2011 kl. 19:43.
Du skal ikke trykke stopp på bussen du skal bare vente til den stopper å gå av. Visst du er heldig har den stoppet nogenlunde der du skulle av visst ikke må du bare ta buss tilbake å gamble på d beste igjen. Tror jeg tok buss frem å tilbake en gang ca 12 ganger på en dag for å komme ca der jeg skulle
hvis knappen er bare for syke, hvordan i helvete skal man komme seg av? spesielt skoleruter her ute på bygda hvor eneste "busslommer" er innkjørselen til naboen
Jeg har sittet på buss i Oslo og omegn hele livet, og har aldri hørt om noen 100-meters regel eller noen syke-knapp. Om du trykket på den ordinære stopp-knappen, så gjorde du bare akkurat det som alle andre gjør. Var bussjåføren innvandrer? Isåfall kan det jo hende at han har kjørt buss i et annet land, og har tatt med seg en og annen regel derfra. Den tilfeldige passasjeren som blandet seg kan jo ha trodd at du dro i nødbremsen, og tatt utgangspunkt i det.
Sist endret av mentalmelt; 17. oktober 2011 kl. 19:43.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Du skal ikke trykke stopp på bussen du skal bare vente til den stopper å gå av. Visst du er heldig har den stoppet nogenlunde der du skulle av visst ikke må du bare ta buss tilbake å gamble på d beste igjen. Tror jeg tok buss frem å tilbake en gang ca 12 ganger på en dag for å komme ca der jeg skulle
Vis hele sitatet...
Den var ny, det er jo en grunn til at den stoppknappen finnes.
Mulig at det kommer litt an på hvor man er fra, men her hvor jeg bor (sørlandet) er det helt vanlig å trykke på knappen, hvis ikke risikerer du at bussen ikke stopper overhodet.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg har sittet på buss i Oslo og omegn hele livet, og har aldri hørt om noen 100-meters regel eller noen syke-knapp. Om du trykket på den ordinære stopp-knappen, så gjorde du bare akkurat det som alle andre gjør. Var bussjåføren innvandrer? Isåfall kan det jo hende at han har kjørt buss i et annet land, og har tatt med seg en og annen regel derfra. Den tilfeldige passasjeren som blandet seg kan jo ha trodd at du dro i nødbremsen, og tatt utgangspunkt i det.
Vis hele sitatet...
Nei. Denne personen spesifiserte at det var var "Stopp-knappen" jeg trykket på. Han satt også en rad bak meg da jeg fikk kjeft. Bussjåføren var innvandrer ja.
Det eir ein grunn til at det heiter stoppknapp. For meg virkar det som om at det er dei andere som har feilen ikkje deg.
Sist endret av FpsDog; 17. oktober 2011 kl. 19:49.
Hvis du skal av på et bestemt sted så sier du ifra til bussjaføren.
Ellers så trykker du på stopp-knappen og da har bussjaføren en plikt å stoppe på neste holdeplass, hender han glemmer det og fortsetter å kjøre, men da er det bare å rope!

Selv opplevde jeg noe merkelig da jeg venta på bussen, når jeg får øye på bussen så reiser jeg meg opp og gjør meg klar til å gå på bussen (tar frem lommebok og på med sekken). Også får jeg på en måte kontakt at jeg skal på den bussen, utrolig nok så bussjaføren på meg og kjørte videre som om jeg ikke var der.
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Hvis du skal av på et bestemt sted så sier du ifra til bussjaføren.
Ellers så trykker du på stopp-knappen og da har bussjaføren en plikt å stoppe på neste holdeplass, hender han glemmer det og fortsetter å kjøre, men da er det bare å rope!

Selv opplevde jeg noe merkelig da jeg venta på bussen, når jeg får øye på bussen så reiser jeg meg opp og gjør meg klar til å gå på bussen (tar frem lommebok og på med sekken). Også får jeg på en måte kontakt at jeg skal på den bussen, utrolig nok så bussjaføren på meg og kjørte videre som om jeg ikke var der.
Vis hele sitatet...
Ups, trynefaktoren var visst ikke helt på din side.
"Stop knapp" ANYONE??? :P

Han har ingen ting han skulle ha sakt
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Du skal ikke trykke stopp på bussen du skal bare vente til den stopper å gå av. Visst du er heldig har den stoppet nogenlunde der du skulle av visst ikke må du bare ta buss tilbake å gamble på d beste igjen. Tror jeg tok buss frem å tilbake en gang ca 12 ganger på en dag for å komme ca der jeg skulle
Vis hele sitatet...
Haha, der berget du dagen min

Stopp-knappen er jo der for at du skal få bussen til å stoppe der hvor du skal av! Er derfor det står skrevet stopp på den.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Du skal ikke trykke stopp på bussen du skal bare vente til den stopper å gå av. Visst du er heldig har den stoppet nogenlunde der du skulle av visst ikke må du bare ta buss tilbake å gamble på d beste igjen. Tror jeg tok buss frem å tilbake en gang ca 12 ganger på en dag for å komme ca der jeg skulle
Vis hele sitatet...
Vente til den stopper? Da stopper den aldri da. Tror du bussen stopper ved hvert stopp for å så se om noen går av? Tror neppe det. Hvis ingen skal av stopper han heller ikke. Stopp knappen er for at du ikke trenger å rope gjennom bussen at du skal av på neste stopp, slik at bussjåføren vet at han må stoppe.
Det der hadde provosert meg til randen. Her jeg bor for tiden stopper ikke altid bussene om man trykker en gang, kjører feil, å kjører forbi passasjerer som står på holde plasser. Har sendt et par "sinna mail" til buss selskapet, men ikke noe respons tilbake. Å det at den kun er for syke, er første gang jeg hører, å det dummeste!
Sist endret av selvmord; 17. oktober 2011 kl. 20:01.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Vente til den stopper? Da stopper den aldri da. Tror du bussen stopper ved hvert stopp for å så se om noen går av? Tror neppe det. Hvis ingen skal av stopper han heller ikke. Stopp knappen er for at du ikke trenger å rope gjennom bussen at du skal av på neste stopp, slik at bussjåføren vet at han må stoppe.
Vis hele sitatet...
Jeg tror han mente det ironisk :P
Utrolig spesielt at du skulle møte på TO stykker som hadde like lite peil, og var like sikre på at de hadde rett..
Sikker på at de ikke kjente hverdandre, og bestemte seg for å trolle han første som trykka på stopp-knappen?
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Vente til den stopper? Da stopper den aldri da. Tror du bussen stopper ved hvert stopp for å så se om noen går av? Tror neppe det. Hvis ingen skal av stopper han heller ikke. Stopp knappen er for at du ikke trenger å rope gjennom bussen at du skal av på neste stopp, slik at bussjåføren vet at han må stoppe.
Vis hele sitatet...
Tror du må stille inn sarkasme antennene dine
Du har rett TS, bussjåføren og passasjeren har feil, så enkelt er det. Snakket forresten med min lokale bussjåfør om dette og du hadde rett ja.
Sist endret av Jorg; 17. oktober 2011 kl. 20:13.
Jeg har kjørt buss i Trondheim i tre år, og vil si følgende;

1.Stoppknappen skal brukes for å signalisere at man ønsker å gå av bussen på neste holdeplass eller naturlige stoppested (kan, som en annen freak sier, være en innkjørsel ute på landet)

2. Det er vanlig høflighet ovenfor bussjåføren (og dine medpassasjerer) å ikke trykke på stoppknappen rett før eller akkurat i det man passerer en holdeplass, da sjåføren blir i tvil om han skal bråbremse eller om du skal av på stoppen etter.

3. Det er en helt uakseptabel oppførsel av sjåføren å kjefte passasjerer huden full på denne måten. Saken bør påklages til arbeidsgiver, og bør minimum gi skriftlig advarsel og en streng samtale til sjåføren, eventuelt sparken dersom det har skjedd flere ganger før. Er man i en serviceyrke, tar man slikt på en ryddig måte.

4. Bussjåfører er også mennesker, noen er blide, noen er sure, noen er normal, noen er ikke 100% i øverste etasje... Lykke til neste gang du tar buss!
Skjult kamera. Kan seriøst ikke se noen annen forklaring
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Og plutselig så kommer han som kjører bussen rasende bort til meg, han hadde en veldig truende oppførsel. Han kjeftet sikkert på meg i 5 minutter om at man ikke skal trykke før det er 100 meter til stoppet.
Vis hele sitatet...
Og mens sjåføren er borte fra førerplassen stikker noen andre dit og drar ut et lite håndtak like ved gasspedalen. Sit back and watch the show.
Sitat av 4Virtous Vis innlegg
Skjult kamera. Kan seriøst ikke se noen annen forklaring
Vis hele sitatet...
Skal love deg at det ikke var noe skjult kamera
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Skal love deg at det ikke var noe skjult kamera
Vis hele sitatet...
Men hvis du ser det er den samme sjåføren en gang senere, så sett mobilen din på lydopptak, og gjør det samme som forrige gang.
Hvis han gnåler igjen, så har du det på tape, og sender det til buss-selskapet.
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
Jeg har kjørt buss i Trondheim i tre år, og vil si følgende;

1.Stoppknappen skal brukes for å signalisere at man ønsker å gå av bussen på neste holdeplass eller naturlige stoppested (kan, som en annen freak sier, være en innkjørsel ute på landet)

2. Det er vanlig høflighet ovenfor bussjåføren (og dine medpassasjerer) å ikke trykke på stoppknappen rett før eller akkurat i det man passerer en holdeplass, da sjåføren blir i tvil om han skal bråbremse eller om du skal av på stoppen etter.

3. Det er en helt uakseptabel oppførsel av sjåføren å kjefte passasjerer huden full på denne måten. Saken bør påklages til arbeidsgiver, og bør minimum gi skriftlig advarsel og en streng samtale til sjåføren, eventuelt sparken dersom det har skjedd flere ganger før. Er man i en serviceyrke, tar man slikt på en ryddig måte.

4. Bussjåfører er også mennesker, noen er blide, noen er sure, noen er normal, noen er ikke 100% i øverste etasje... Lykke til neste gang du tar buss!
Vis hele sitatet...
Ohohoh! Det er meg!
Sorry, måtte bare
Er helt enig med konsensusen i tråden her, stopp knappen er for å signalisere at man skal av på neste holdeplass. Men på endel busser finnes det også en blå knapp med en rullestol på, er ikke sikker på om denne kanskje kan ha en annen funksjon (f.eks be om å få hjelp) eller om den er en standard stopp-knapp. Kan det ha vært denne du trykket på?
Jeg bruker bare stoppknappen når jeg er syk.
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Er helt enig med konsensusen i tråden her, stopp knappen er for å signalisere at man skal av på neste holdeplass. Men på endel busser finnes det også en blå knapp med en rullestol på, er ikke sikker på om denne kanskje kan ha en annen funksjon (f.eks be om å få hjelp) eller om den er en standard stopp-knapp. Kan det ha vært denne du trykket på?
Vis hele sitatet...
Den blå knappen er for rullestol/barnevogn. Så de må åpne bak, og eventuelt hjelpe menneskene av.

Jeg også har vært med på at busssjåføren har blitt irritert på dette. Da han satt han dog bare i stolen sin og skrek til en kar baki bussen. Merkelige greier, men kan ikke tenke meg noe annet de bare synes det er irriterende at det røde lyset, lyser så lenge. Høres sykt ut det også men.
Tror den eneste grunnen til at han ble sint er at du trykker så tidlig, da må sjåføren huske på dette helt frem til holdeplassen du skal av. Det er lettere for han om du trykker noen hundre meter bak.

Uansett helt enig i at det er teit oppførsel av han, bra du tok igjen.
jeg MÅ trykker på stoppkanappen for at bussen skal stoppe, det er jo sånn det skal være.
Her rundt og for meg så er i hvert fall stoppknappen mer som en "rett her borte skal jeg av-knapp". Virker for meg jævlig rart om noen trykker på knappen 10 min før de skal av. Hvorfor kan du ikke bare trykke på knappen når du faktisk snart skal av? Men uten at bussen må bråbremse.

Kan skjønne litt frustrasjonen til bussjåføren om du bare trykker på knappen så skal du ikke av da. Men oppførselen hans var uten tvil uakseptabel. Og ut i fra posten virker det som det er 25 min til du skal av og da trykker du på knappen? Det er jo meget drøyt spør du meg,
Sist endret av staM; 17. oktober 2011 kl. 22:33.
Sitat av oppned5 Vis innlegg

Selv opplevde jeg noe merkelig da jeg venta på bussen, når jeg får øye på bussen så reiser jeg meg opp og gjør meg klar til å gå på bussen (tar frem lommebok og på med sekken). Også får jeg på en måte kontakt at jeg skal på den bussen, utrolig nok så bussjaføren på meg og kjørte videre som om jeg ikke var der.
Vis hele sitatet...
Har opplevd det maaaaange ganger, begynt å veive med hendene høyt i været og hoppe opp og ned sånn at jeg skal være sikker på at han ser meg. De kjører ikke forbi lengre nå! (:
Vell, nå får vell bussjåføren noen "signaler" o.l når du trykker på stoppknappen, og jeg kan se for meg at den piper elns når det er veldig lang tid siden du trykte på knappen, og bussjåføren ikke har stoppet enda. Dersom han faktisk hørte på denne pipinga/lys i dashbordet i 15 min før han skulle stoppe, så forstår jeg hans frustrasjon.
Sitat av Staggere Vis innlegg
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør
Og har han ikke godt humør
da er han ingen bussjåfør
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør

Bokstavlig talt.
Vis hele sitatet...
Da er det ikke mange busssjåfører...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jeg bruker bare stoppknappen når jeg er syk.
Vis hele sitatet...
Troll trenger vi ikke....
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Stopp knappen er et signal til sjåføren at en eller flere passasjerer skal av ved neste stopp. Han ble høyst mulig provosert av at du trykte såpass tidlig, av en merkverdig grunn. Uakseptabel overreaksjon fra bussjåførens side. Nei han burde ikke kjefte deg huden full pga en slik bagatell, men hvis jeg hadde hvert deg ville jeg tilpasset meg bussjåføren og gjort som han sa. At du neste gang trykker 100m før stoppet, så slipper du uhyggelige samtaler med vedkommende.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvis knappen er bare for syke, hvordan i helvete skal man komme seg av? spesielt skoleruter her ute på bygda hvor eneste "busslommer" er innkjørselen til naboen
Vis hele sitatet...
Ville hatt samme problem, er vel 1 busstopp der jeg bor, ville vært hardt til alle som gjikk på skolen min å gå derifra. : p Har ikke opplevd at en bussjåfør har blit sinna på bruk av stoppknapp, har og observert mange andre i by som bruker stoppknapp.

Har og vært endel hissige bussjåfører som har kjørt skoleruta, vanligvis kjefting på om folk står i bussen, noe som er rimelig. (selv om å hyle og true med å kaste av unger ikke er spesielt fint, det går an å begrense seg når en kjefter) Er endel folk som faktisk har måttet gå hjem, men kan ikke huske å ha sett den sjåføren igjenn etter at en måtte gå et ganske langt stykke hjem. (barneskole ellev)
Sist endret av PoteterOgMolasse; 17. oktober 2011 kl. 22:59.
Norskehesten
Alden's Avatar
Tenk dere livet til en bussjåfør da. Den jævligste pipe lyden de må igjenom hver dag. Tenker nok denne sjåføren digger ruten sin siden det er 35min uten gnåle lyd fra stoppesignalet og det rød lyset fremme hos sjåføren^^ men så møte han deg og gnager på stoppesignalet. Han satt sikkert bare og ventet på deg (hvis han har kjørt deg før når du har gjort dette). Gjør det igjen og stå på ditt. Slike sjåfører trenger vi ikke her. Ta det gjerne opp på mobilen hvis han kommer med flere slike utsagn. Eller ta og ring til buss selskapet og fortell din historie og fortell så oss hva de sa
bussjåføren hadde nok en dårlig dag, og ble irritert over å ha et lys blinkende i trynet hele veien til neste stopp. når du treykker så får han lyset. men ingen grunn toil å bli sint på deg. han hadde nok en dårlig dag. noen busser har også en liten alarm med det lyset og enda værre å høre på lagt avgårde.
Tar selv bussen til og fra skolen ( Ungdomskolen). Aboslutt alle små drittunger i 8. klasse har nesten kamp om å trykke mest og fortest på stoppknappen. Aldri! har en bussjåfør blitt sinna pga dette.
Nesten litt rart at han ikke bryr seg. men ,men.....
Sitat av Rambola Vis innlegg
Tar selv bussen til og fra skolen ( Ungdomskolen). Aboslutt alle små drittunger i 8. klasse har nesten kamp om å trykke mest og fortest på stoppknappen. Aldri! har en bussjåfør blitt sinna pga dette.
Nesten litt rart at han ikke bryr seg. men ,men.....
Vis hele sitatet...
Er rart sjåføren ikke blir sinna, de gangene jeg tok buss til skolen streika bussen etter x antall trykk på stoppknappen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Staggere Vis innlegg
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør
Og har han ikke godt humør
da er han ingen bussjåfør
En bussjåfør en busssjåfør
det er en mann med godt humør

Bokstavlig talt.
Vis hele sitatet...
Og du tar bussen ofte, skjønner jeg?
Sitat av robhol Vis innlegg
Og du tar bussen ofte, skjønner jeg?
Vis hele sitatet...
Ja, har ikke sertifikat og har godt passet 20. Så i snitt ca 2 ganger om dagen. Noe mer du lurte på?
Haha! Priceless!

Jeg med mitt norlandske temperament hadde reist meg opp og bedt han om å flytte det stygge trynet sitt vekk fra meg, og plassere den feite ræva si i setet igjen slik at vi normale mennesker kunne komme fram til hvor vi skulle. Og hvis han da hadde hissa seg opp, så hadde jeg gitt han et ultimatum. Enten så gjorde han som jeg sa, eller så skulle jeg ha trødd skoen min så langt opp i ræva på han at faen steike hadde måtte drite ut ørene neste gang han gikk på do.

Og han pikken som kom ut etter bussen hadde stoppa hadde jeg nok bare tatt tak i og bedt pent om å reise til helvette før jeg kaldkvelte han.

Enkelte tenker nok at jeg er en voldelig person uten selvkontroll, men her er mitt syn på det;
Enkelte folk er så stokk dumme og fulle av faen selv at det strengt talt ikke nytter å snakke fornuft med dem. Så hvorfor kaste bort tiden med pjatt, når man i stede kan gi dem så hatten passer en gang og bli ferdig med det. Og enkelte personer trenger en smekk for å fatte alvoret. Selv om man slår en person betyr det ikke at man havner i buret. Purken må se at du denger han, eller han må anmelde deg. Og en random fyr på gata vet ikke hvem du er, så du kan smekke han uten å bekymre deg over det. Snakker ikke om å banke noen, men en smekk for sikre deg om at tosken forstår.

Folk er alt for "snille" for tiden. Man må stå opp for seg selv og bevise for tosker som de to der at de faen ikke kan komme og tro at de er noe.

- Cocho
Sitat av Taurean Vis innlegg
Tror den eneste grunnen til at han ble sint er at du trykker så tidlig, da må sjåføren huske på dette helt frem til holdeplassen du skal av. Det er lettere for han om du trykker noen hundre meter bak.

Uansett helt enig i at det er teit oppførsel av han, bra du tok igjen.
Vis hele sitatet...
Dette er jo jobben hans da. Huske at folk skal av og på bussen? Jobben min hadde også vært ganske mye deiligere hvis folk hadde driti i å handle mat av meg, men sånn er det dessverre ikke :P

Når man skal sitte på bussen i 35 minutter så er det lett å begynne med mobil, bok o.l, og er ganske kjipt å måtte løfte hue hvert 10 sekund for å se hvor langt det er igjen. Skjønner godt at TS trykker på stopp så fort han kan da, og trenger bare å reagere igjen når han kjenner bussen stopper. Gjort det samme selv så lenge jeg har tatt buss!
her i bergen så har/hadde vi noen busser som man kunne holde stopp "snoren" nede og det kom pipelyd konstant fra, gjør man det lenge nok henger den seg opp :P en bekjent festet ett setebelte i den snoren en gang, har også hørt at en random fyr trykket på stopp og ingen gikk av på stoppet, bussen sto der i 35 min siden ingen gikk av....
Sitat av losjien Vis innlegg
her i bergen så har/hadde vi noen busser som man kunne holde stopp "snoren" nede og det kom pipelyd konstant fra, gjør man det lenge nok henger den seg opp :P en bekjent festet ett setebelte i den snoren en gang, har også hørt at en random fyr trykket på stopp og ingen gikk av på stoppet, bussen sto der i 35 min siden ingen gikk av....
Vis hele sitatet...
thugz.......
Haha, denne bussjåføren ville hatet en god venn av meg som har tvangstanken om at han må trykke på stoppknappen minst tre ganger før han går av bussen. Spessielt før når det kom sånn tut-lyd hver gang han dro i snora :P

Stakkars bussjåfør da, han lager jo problemer bokstavelig talt ut av ingenting. Tenk hvor jævlig han har det ellers i hverdagen! "OLE! ikke si takk for maten før du reiser deg fra stolen. Det skal du si når du reiser deg fra stolen, jævla snørrunge!!"