Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 29266
Sitat av Tierra Vis innlegg
Det står om dette i førstepost



Haters gonna haaate.

Vi vil basere oss på memes, enkelt og greit. Spesielt nye memes, Norske memes, og egenproduserte morsomme bilder generelt
Vis hele sitatet...
Og der slutta jeg og besøke teit.no
ehm, er det vanlig at jeg bare ser et bilde hvor det står ''Teit.no'' Kommer snart?
Sitat av tissemannX Vis innlegg
ehm, er det vanlig at jeg bare ser et bilde hvor det står ''Teit.no'' Kommer snart?
Vis hele sitatet...
Du må bruke http://www.teit.no, http://teit.no funker ikke.
hva er forskjellen på teit.no og www.teit.no ? trudde man kom til samme side uansett om man skrev "www." eller ikke... *forvirret*. uansett syns jeg det faktisk var bra syns siden er rask den.
jeg er lei av artige.no, få nye bilder hver dag, og bildene er dårlige..
Sitat av skifyr123 Vis innlegg
hva er forskjellen på teit.no og www.teit.no ? trudde man kom til samme side uansett om man skrev "www." eller ikke... *forvirret*. uansett syns jeg det faktisk var bra syns siden er rask den.
jeg er lei av artige.no, få nye bilder hver dag, og bildene er dårlige..
Vis hele sitatet...
Hadde du lest førsteposten ville du ha fått svar på det.

Vi har nå lansert første versjon, som du kan finne her: Teit.no - Bare teite bilder
(http://teit.no er ikke oppe å går enda siden vi flytter ting om dagen.)
Vis hele sitatet...
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Hadde du lest førsteposten ville du ha fått svar på det.
Vis hele sitatet...
ok jeg fikk vite at det ikke funker pga. at de redigerer den sida, ikke hvorfor det er en forskjell..
edit. det er forskelling ip-adresse.. hvorfor det
Sist endret av skifyr123; 3. september 2011 kl. 23:09.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av skifyr123 Vis innlegg
ok jeg fikk vite at det ikke funker pga. at de redigerer den sida, ikke hvorfor det er en forskjell..
edit. det er forskelling ip-adresse.. hvorfor det
Vis hele sitatet...
www er et subdomene av teit.no og kan derfor peke mot en annen ip.
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Wide_Web#WWW_prefix
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
1. Likte ikke helt at "nyere" er på høyre side og omvendt, føles ikke naturlig å klikke der for å få nyere.
2. Likte heller ikke fonten på headeren.
3. IKKE baser dere på memes! Hold dere til morsomme bilder!!!
4. Kunne tenkt meg en "evig" liste nedover. Som du selvfølgelig kan velge om du vil ha aktivert eller ikke.
5. "mest likte" knappen funker ikke.
6. Ser ikke poenget med "admin" knappen.

7. Igjen, IKKE baser dere på memes! Ikke bli som artige, "le derp derp le dupitidurp made by derpdude"
Please ikke ødelegge denne siden med dumme memes som braunost og braunis og godknowswhat
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Litt sein nr. 8. få toppen av siden (alt over bildet) til å ikke bli med resten av siden når vi scroller, da slipper vi å bevege musa.
Sitat av echuz Vis innlegg
IKKE baser dere på memes! Ikke bli som artige, "le derp derp le dupitidurp made by derpdude"
Vis hele sitatet...
"le" greiene har jeg absolutt ingenting imot, det lar meg enkelt og raskt identifisere dårlig humor uten å lese hele "vitsen".
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
For GUDSSKYLD, hold memes unna siden!

Det er værtfall èn grunn til artige.no blir hatet av meg, og det er fordi memes blir tatt inn der. Det ødelegger den humoren som en gang var relativt underground!
Vis hele sitatet...
Humoren er nå ennå underground, 90% forstår jo ikke en dritt av den.
"Tits - megusta.jpg"
Det meste er nevnt, men personlig ville jeg likt at bildene fikk et unikt navn og ikke bare "last ned.jpg", da jeg har den (u?)vanen og lagre bilder som er fra halvveis morsomt til hysteriske
Komprimer unødvendig store bilder..

http://www.teit.no/1244/ er 5 669px × 3 136px (scaled to 700px × 387px)
lasta opp noen hundre bilder nå håper å se endel av dem :P
den bleinga med piltastene er FUCKA..
Dette kommer nok til og gå braa
Ser ikke hvordan selve siden er "mer gjennomført" enn artige.no.. Dere må isåfall satse på innholdet, for artige har sporet litt av..
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Dette er som Nettby vs Facebook. Beklager negativiteten.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
den bleinga med piltastene er FUCKA..
Vis hele sitatet...
Hvilken nettleser bruker du?
Sitat av Tierra Vis innlegg
Hvilken nettleser bruker du?
Vis hele sitatet...
Tror det kan ha med skjermoppløsning å gjøre. På jobb bruker jeg Firefox, med 1024.. Da får jeg horisontal scrollbar, og piltastene går med til å scrolle i stedet...
Genialt konsept, men please vær mye mere kritisk til meme en artige.no, kan ikke fordra hvor mye dritt som er der ca. 95% av bildene på artige.no suger balle, men jeg kan så og si laste opp hele 4chan folderen min er mange godsaker der
Sitat av Tierra Vis innlegg
Hvilken nettleser bruker du?
Vis hele sitatet...
OPERA...

liksom pilene går feil vei
Blir like kvalm hver gang jeg ser norske memes. Men også veldig når jeg ser de facebook status greiene som ikke engang er morsomt. Takket være artige.no og mest sannsynelig teit.no nå, så løper alle 13 åringene rundt og roper "me gusta" og "forever alone"!
WTF?Spiderman?
Come on, det er ikke teit, gøy eller noe positivt i det hele tatt. Om noe, døvt og kjedelig.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Har kun en ting å si, kondolerer...
Forresten,heter alle bildene deafault? Eller er det bare min nettleser/OS som insisterer på å kalle alle bildene fra siden din for default når jeg vil lagre dem?
Vær så snill å ikke gjør som artige.no, ikke la det være mulig å spamme feeden på facebook. Jeg kan si med hånda på hjertet at jeg -hater- skaperen av artige.no på grunn av det.

Men likte sida, kjapp og fin
Eller kanskje ekskludere facebook totalt for å gjøre noe lignende som www.funnyjunk.com som er ei bra side.

Dessuten blir jo innholdet stortsett å bestå av reposts fra reddit, funnyjunk og 4chan.
Sist endret av Kjøttpeis; 4. september 2011 kl. 17:27. Grunn: utfyllings
Herremingud så mange meninger dere har om hva som kan og ikke kan lastes opp på en nettside. Det var vel ingen som kom til Moot og sa "øy kult at dere har en nettside med masse bilder lol men kan ikke du slette alle bildene som inneholder en katt". Alle har plutselig blitt så jævlig oldskool at det er helt flaut. Det dere snakker om som "underground" er ikke jævla bilder av xzibit og trollfjes. Unnskyld at jeg skriver dette, men newfags.

seriøst.

en nettside med tilfeldige morsomme bilder på internett.

hva forventer dere?

EDIT: Tierra; bra noen jeg liker kapitaliserer på dette. Kudos.
Sist endret av ulldott; 4. september 2011 kl. 17:26.
Hvorfor har dere NORIA på nakken? lol
kanskje gjøre sånt at alt fungerer FØR dere "lanserer " den
dette var håpløst
forresten

http://www.nedsig.no
Kva eg mener?
Stopp og lag kloner av allt og alle
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nå begynner folk å like teit.no på facebook også. Takk skal dere ha for enda en møkkaside. Har vi ikke nok med en idiot-side allerede?Enda en side som ikke er morsom, 12 åringer og le og me gusta. Finn noe annet å gjøre, fjern teit.no please..
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Blir like kvalm hver gang jeg ser norske memes. Men også veldig når jeg ser de facebook status greiene som ikke engang er morsomt. Takket være artige.no og mest sannsynelig teit.no nå, så løper alle 13 åringene rundt og roper "me gusta" og "forever alone"!
Vis hele sitatet...
Forventer du noe egentlig fra unge folk i en alder der de ikke er fullt utviklet? Husker selv når jeg var på den alderen, vræla ord som ikke hadde noe mening hele tiden
Til dere som har blitt skadet nok i huet av både teit.no og artige.no, så må jeg nok kondolere og si at det har blitt lansert nok en webside med samme konspept. Legg også til at de har FAEN MEG BRUKT SAMME TYPE DOMENE også. Jeg referer til morsomme.no. R.I.P facebook.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nå begynner folk å like teit.no på facebook også. Takk skal dere ha for enda en møkkaside. Har vi ikke nok med en idiot-side allerede?Enda en side som ikke er morsom, 12 åringer og le og me gusta. Finn noe annet å gjøre, fjern teit.no please..
Vis hele sitatet...
Jeg syntes det er skikkelig morsomt når folk lenker til artige.no og teit.no.
Baby-bilder og ultralyd album er ti ganger verre. Om du missliker lenker til internett-funnies, vent til venninnene dine begynner å få barn.
"Vennene mine liker tilfeldige bilder på internett så godt at de vil dele de med meg, og jeg synes ikke de er morsomme" FirstWorldProblems.

Ingen stor fan av konseptet, men det er av helt andre grunner enn at enkelte poster ting på Facebook. Jeg liker nytt innhold og egenprodusert materiale fremfor samlinger av populære bilder de fleste har sett før. Men jeg har ikke noe i mot at slike sider eksisterer, og med flere kloner blir sannsynligvis innholdet og funksjonaliteten bedre også.
savner tiden da det var morsome bilder og ikke bare kjedelige memes .....

eks her om dagen så gikk jeg i butikken da jeg hørte en liten gutt på 10 - 12 år si me gusta le potetgull....

DREP MEG !
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nå begynner folk å like teit.no på facebook også. Takk skal dere ha for enda en møkkaside. Har vi ikke nok med en idiot-side allerede?Enda en side som ikke er morsom, 12 åringer og le og me gusta. Finn noe annet å gjøre, fjern teit.no please..
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg avsløre noe for deg, som kan ende med å gi deg et sjokk av dimensjoner, men jeg føler jeg likevel må gjøre det:

Ingen tvinger deg til å se på siden.
Funker ikke å bla med piltastene på FF 5.0.1 på macen min.
Og mesteparten av bildene var enten reposts eller ting som var så dårlig at det sikkert aldri vil bli det, synes også det er lite morsomt med rasistiske bilder.
Legg inn masse weed comics, så det blir spredd over hele facebook, så weeden kan bli legalisert
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Nå skal jeg avsløre noe for deg, som kan ende med å gi deg et sjokk av dimensjoner, men jeg føler jeg likevel må gjøre det:

Ingen tvinger deg til å se på siden.
Vis hele sitatet...
Nei, ingen tvinger meg til å se på artige.no heller. Men, når konstant alle jeg vet om på face liker bilder derifra, lager egne bilder med coolface, me gusta og mer. Snakker om det IRL, bruker signaturer, har ingen ide om hvor, eller hva memene er. Dem tror vell dem kom fra artige.no. Blir jeg jævla irritert. Er så irriterende med slike drittsider.
Beste hadde vert å blokke alt med *le og me gusta
Herlig med engasjementet folkens

Vi gjør dette fordi vi elsker humoren selv, internett-memes er noe vi er veldig glad i, og vi har en ambisjon om å teste ut og få til ny funksjonalitet med et kjempesimpelt konsept. Det er jo synd noen av dere har et hatforhold til memes og at det blir spredd rundt på Facebook, men tro det eller ei, dere er i mindretall, for responsen vi har fått er sinnsyk på så kort tid. Og vi har egentlig bare en skisse på plass nå

Håpet vårt er jo at vi etterhvert kan basere oss på nytt og brukerprodusert innhold av god kvalitet, men for å komme dit må bildedatabasen fylles litt opp først for at det skal være noe der å se på i det hele tatt

Av tekniske ting kan jeg nevne at vi går over til dedikert server for å få all trafikken til å gå opp, mest sannsynlig ikke lenge til vi må sette opp dedikert bildeboks og med denne farten. I går hadde vi 3300 unike besøkende, og jeg har ikke fått sett på tallene for dag 2 enda men det får jeg ta i morgen

Takk for all feedback så langt folkens, vi er sjokkerte over hvordan det har eksplodert for et konsept som egentlig allerede er utgått på dato, men kanskje vi klarer å bringe noe nytt til bordet i ukene som kommer. Det har jeg tro på

Freak.no har også fått en banner i footeren på siden som takk for hjelp å støtte så langt, og håper dere kan hjelpe til med å bygge en kul side vi alle kan kose oss med. Ris/ros, bidrag, inspirasjon, forslag til ny funksjonalitet, alt er hjertelig velkomment. For oss er dette kjempemorsomt å leke med, spesielt når vi ser den overveldende responsen!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Oh well. Ser ut som the damage is already done. Kan dere ikke værsåsnille og banne me gusta og LE ? Plis.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Oh well. Ser ut som the damage is already done. Kan dere ikke værsåsnille og banne me gusta og LE ? Plis.
Vis hele sitatet...
Så lenge LE blir brukt ORDENTLIG er det greit for min del..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Brukt ordentlig? Memes og slikt brukt ordentlig av brukerbasen slike sider har idag?
http://u.cubeupload.com/Quakecry/1751314068539759.png
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Brukt ordentlig? Memes og slikt brukt ordentlig av brukerbasen slike sider har idag?
http://u.cubeupload.com/Quakecry/1751314068539759.png
Vis hele sitatet...
Forskjell på le substantiv og le verb amaa
Spør du meg så tilhører "le og me gusta" på artige.no, synes artige.no er laget av en Pappa gutt med faren sitt org-nr og kredittkort, og en bror som kan php.
Blir kvalm av artige, feks: drit i reklamer! (Hva faen? skal han tjene penger, eller sitt og nolife med me gusta/le, mens små kids ser opp til han, for han bruker: Hver jævla nye bilder hver dag!
og få små unger til og gå rundt og si ME GUSTA osv..

Har en venninne som er 17år og ho sier heletiden: rawwr me gusta, også facebook spammet med Le fest omg! me gusta ! osv..

artige <--- (fuck you)

edit: glemte ordene: Artige; "Problem? U mad?" Fffffuuuuuuuuuuuuuu.

Så TS: pleas ban ordene "Le, me gusta"
Sist endret av justastonedhuman; 5. september 2011 kl. 04:58.
Hva er det egentlig med folk her? Klager på at memes blir gjort tilgjengelig for småunger? Jeg vedder på at ingen av dere som har kranglet,og kjeftet på feil bruk av le osv var med i starten, når disse oppsto. Dere har ingen rett til å klage på andre, Tierra og gjengen gjør ingenting galt.