Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3591
Hallo freaks.
En bekjent av meg har noen gram helt kurant amf liggende. Den samme bekjente har også begynt å få ekstremt sår nese og ser da naturligvis etter alternative inntaksmetoder.
Under intens tannhakkende amfetaminglød tok vår kjære bekjente til Google i søken om informasjon, kunnskap og nasal frelselse. Til den bekjentes store frustrasjon brakte søket kun opp flere spørsmål og mer usikkerhet.
Derfor står jeg nå foran dere - amfetamingarvede junkier av speedens Mekka, med en liste hittil uoppklarte mysterier. Hør min bønn, O store girskaller, og hjelp min bekjente med å finne sin optimale inngangsmetode.
Vær nådige og les gjennom de følgende spørsmål og belys min skrøpelige bekjentes verdiløse eksistens med salige løfter om forhøyet biotilgjengelighet.

(Vær snill og hjelp meg)

OBS: Sniffing, intravenøs "skyting" og rektal "plugging" er utelukket da min forpestede reisevenn har diverse problemer med disse på ett eller flere nivåer.

Spm.1:Vil en eventuell oppløsning av amfetaminen i varmtvann være en mer effektiv, sterkere eller annerledes rus enn en 'Rizla-drop' oralt?

Spm.2:Hvor varmt vann må til for å løse opp ovennevnte rusmiddel?

Spm.3:Hva kan være årsaken til at en 'drop' har skuffende eller liten effekt?

Spm.4:Hva er funksjonen til eventuelle tilsetninger som natron eller bakepulver (?) i vannoppløsning?

Takk dere stolte herrer, for deres tid og oppmerksomhet virker meg uunnværlig.
Gud være med dere.
Fred.
bare å løse opp i lunkent vann så filtrere det godt. Du trenger ingen tilsettinger
Vel, hvis han nekter å ta en pause, samt å bruke noen av de tradisjonelle metodene..

Hva med nesespray? Nei, ikke Otrivin.

Kjøp en tom flaske og lag en blanding som er behageligere for nesen.

Vet ikke om jeg får lov til å gi direkte links, men Google "Amphetamine nasal spray Reddit" og se hva folk har gjort tidligere.
Jeg synes å droppe amfetamin er en konge måte å innta stoffet på.
Dropp en passe dose i forhold til hvor rent pulveret du har er, og vent 30-40 minutter. Plutselig begynner man å få sommerfugler i magen og man kjenner effektene sakte begynne å virke. Perfekt! Et sakte og behagelig come-up

Personlig vil(le jeg før i tiden) ha effekten av ren amfetamin og ingenting annet, og det synes jeg dropp/svelging av stoffet sørger for. Siden man har hatt et sakte og behagelig come-up synes jeg også nedturen virker mer behagelig. Man kræsjer liksom ikke, det dabber av.
Sist endret av krystallkongen; 16. mai 2020 kl. 11:59.
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Spm.1:Vil en eventuell oppløsning av amfetaminen i varmtvann være en mer effektiv, sterkere eller annerledes rus enn en 'Rizla-drop' oralt?
Vis hele sitatet...
Nei. Når det kommer ned i magen blir det tatt opp uansett.

Sitat av zykonaut Vis innlegg
Spm.2:Hvor varmt vann må til for å løse opp ovennevnte rusmiddel?
Vis hele sitatet...
Det trenger ikke være varmt da amfetamin kan løses opp i kaldt vann.

Sitat av zykonaut Vis innlegg
pm.3:Hva kan være årsaken til at en 'drop' har skuffende eller liten effekt?
Vis hele sitatet...
Vanesak. Du er vant til å sniffe og det fungerer litt fortere. Spør du meg er oralt den aller beste måten å ta amfetamin på. Mye smoothere og mer terapeutisk. Amfetamin kan ha en ganske subtil rus spesielt ved denne inntaksmetoden.

Sitat av zykonaut Vis innlegg
Spm.4:Hva er funksjonen til eventuelle tilsetninger som natron eller bakepulver (?) i vannoppløsning?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt spørsmålet. Mener du at det er bakepulver i speeden din? Isåfall kan du kjøpe aceton og vaske speeden med. Aceton løser opp det meste av cuts men ikke amfetamin.
Funksjonen til bøff er enkelt og greit vekt. Men urenheter stammer fra produksjon også.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Vanesak. Du er vant til å sniffe og det fungerer litt fortere. Spør du meg er oralt den aller beste måten å ta amfetamin på. Mye smoothere og mer terapeutisk. Amfetamin kan ha en ganske subtil rus spesielt ved denne inntaksmetoden.
Vis hele sitatet...
This. Etter halvannen time er effekten den samme uansett hvordan du har inntatt speeden på.

Sniffing og skyting er mer avhengighetsskapende da effektene kommer så fort og kraftig.
Tar du det oralt derimot blir du ikke like hekta på rushet du opplever ved å snorte eller banke det inn med sprøyte
Sist endret av krystallkongen; 16. mai 2020 kl. 12:05.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
This. Etter halvannen time er effekten den samme uansett hvordan du har inntatt speeden på.

Sniffing og skyting er mer avhengighetsskapende da effektene kommer så fort og kraftig.
Tar du det oralt derimot blir du ikke like hekta på rushet du opplever ved å snorte eller banke det inn med sprøyte
Vis hele sitatet...
Yes, helt enig med deg. Har selv skutt masse speed i årevis(pun intended). Men kom meg ut av det. Et år siden nå, men får fortsatt påtrengende tanker om injisering av speed. Når jeg skal sove feks, så ligger og og ser for meg at jeg skyter speed. Greier ikke å slutte tenke på det nesten. Får hjertebank og blir lys våken, kjenner til og med smaken man får i kjeften av å skyte. helt sykt.
Du ser jo her nå for eksempel at når jeg leste om skyting, så ble hjernen min veldig interessert og fikk lyst til å skrive masse.

Men det er sløsing å skyte også på en måte. Selv om det er 100% opptak, så blir forbruket automatisk MYE høyere.


Plugging er jo en ok måte det også. Teknisk sett en veldig bra måte, men det er jævlig patetisk også. Blir vel nok butt stuff når jeg speeder likevel tenker jeg uten at jeg trenger sprøyter i ræva.

Sniffing er meeeh.. Drar en linje hvis det ikke er så lenge til jeg skal legge meg, bare fordi jeg opplever at det er lettere å legge seg etter en stripe kontra etter en drop.


Lykke til med bakepulveret
Sist endret av TrippyKing; 16. mai 2020 kl. 12:26.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Blir vel nok butt stuff når jeg speeder likevel tenker jeg uten at jeg trenger sprøyter i ræva.
Vis hele sitatet...
Hahaha

Har plugget en del selv, man føler seg ikke særlig høy i hatten der man står på huk.. Helst skal jeg aldri ta speed igjen, men uansett hva skal jeg ikke plugge igjen.

Merker også at noe tenner i skallen på meg og at jeg får lyst til å skrive om amf. Selv om min bruk var av høy frekvens, men ikke varte så veldig lenge.
Et meget forførende stoff, rett og slett.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hahaha

Har plugget en del selv, man føler seg ikke særlig høy i hatten der man står på huk.. Helst skal jeg aldri ta speed igjen, men uansett hva skal jeg ikke plugge igjen.

Merker også at noe tenner i skallen på meg og at jeg får lyst til å skrive om amf. Selv om min bruk var av høy frekvens, men ikke varte så veldig lenge.
Et meget forførende stoff, rett og slett.
Vis hele sitatet...
Boofing, som dem kaller det på Reddit.

Hvis jeg går på apoteket og kjøper sprøyter, så er jeg bare en kanyle unna å sette smell. Så derfor er det uaktuelt. Men for all del, jeg har veldig lyst til å boofe fordi opptaket er helt jo sykt baki der.
For meg og eksen ble det et slags rituale å sette sprøyter i rumpa på hverandre. Var ganske chill når vi kunne hjelpe hverandre.
Mikse ut en kvarting hver. Sprøyte det inn i hverandre. Ligge i senga eller på en sofa for å nyte oppturen (nekter å kalle det rush). Sex. Stuk.
intramuskulært i skinka eller dropping?
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Takk for svar folkens. Må si jeg synes dropping er skuffende. Har prøvd gjentatte ganger. Kan være jeg lager for små drops?
Hei, fra nedturens avgrunner forresten.
Morgenkaffe er gull igrunn, lag ei 100stripe eller 200stripe, ha det i en rykende varm fersk kopp kaffe, eller te for den saks skyld, snorta selv i over 10året, var egentlig mere hekta på sviingen i nesa, men stakkar nese den måtte jeg pensjonere tilsutt av åpenbare grunner.
Men kaffe eller te me ei gooo stripe i funker fjell å er digg, får akkurat samme rusen, tar bare 15-20 minutter lengre før det begynner å kicke.

Sitat av zykonaut Vis innlegg
Takk for svar folkens. Må si jeg synes dropping er skuffende. Har prøvd gjentatte ganger. Kan være jeg lager for små drops?
Hei, fra nedturens avgrunner forresten.
Vis hele sitatet...

Skal du droppe bombe så synes jeg 150mg er minimum, men det er min personlige preferanse, kicker ikke 150mg i drop så kanskje du skal finne deg ny dealer.
I mine yngre dager var standard droppene mine rundt 250mg, trengte skjeldent påfyll utover natten, annet en ei lita stripa her å der just for the fuck of it.
Sist endret av Eyeamare; 18. mai 2020 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Men kaffe eller te me ei gooo stripe i funker fjell å er digg,
Vis hele sitatet...
Mener du seriøst at det er digg? Speed pleier jo ikke akkurat å smake sukker..
Har ikke prøvd så jeg kan ikke si deg i mot
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Mener du seriøst at det er digg? Speed pleier jo ikke akkurat å smake sukker..
Har ikke prøvd så jeg kan ikke si deg i mot
Vis hele sitatet...

rundt 100mg i en stor kopp me sort kaffe kjenner jeg ikke mye til amfetaminsmaken, noe kjenner jeg, men ikke slik at det smaker pyton, kaffesmaken er fremdeles mest overtredende, er man var på amfsmak, så går det jo ann å bruke sukker i tilegg, men da bruker jeg heller te da skikkelig go kaffe skal være svart for min del
At det er digg handler vel mere om virkningen, behagelig comeup å generel chill feel av rusen.
Sist endret av Eyeamare; 18. mai 2020 kl. 15:19.
Synes personlig tre-fire skjeer Kjeldsberg Instant med litt helmelk og to Valium gir en mer fokusert effekt enn Amfetamin.
Speed blir man jo alt for fokusert på, klarer ikke se hele bildet eller bytte oppgave (stuk/oppheng)

Men jeg skal ikke leke Jesus her, har tatt min andel Amf og annen faenskap! Skjønner godt at folk blir hekta, du skal lete lenge/evig etter noe som gir en mer intens, drøy, uovervinnelig, forventningsfull kongefølelse enn akkurat Amfetamin.
Nå begynner jeg jo faen meg å skrive masse om det bare fordi underbevisstheten min savner det sånn. JEG GJENNOMSKUER DEG, LURE UNDERBEVISSTHET!

Punktum.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva vil være den tryggeste måten å ta speed på for en noob?

Akkurat kommet over litt av god kvalitet, aldri brukt det før så ønsker å "lære" mest mulig før jeg prøver det ut
Skjønner det kan være veldig avhengighetsskapende, men planen er kun å bruke det jeg har, ikke handle noe mer.
Har ca 2g.
Definitivt dropp! I rullepapir eller et-lags dopapir

I nesa svir det, lukter speed lenge etterpå og plutselig har det gått 3 dager og nesa di har kjøttsår.

Mekk opp tre striper du synes ser litt for store ut til å sniffes. Putt alt i Rizla/OCB/dopapir og svelg med vann.

30 minutter senere kjenner du at det holder på å skje noe jævlig fett

Eventuelt med pumpe opp i stumpen, om du har prøvd det før og ikke har noe i mot det. Nærmeste man kommer å skyte vil jeg tro - 1-2 minutter come-up. 3-4 minutter så er du speeda.
Sist endret av krystallkongen; 18. mai 2020 kl. 15:34.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[quote=krystallkongen;3593102
Mekk opp tre striper du synes ser litt for store ut til å sniffes. Putt alt i Rizla/OCB/dopapir og svelg med vann.
[/QUOTE]

Hææ? Jeg kan ikke ta halvparten av det jeg sniffer når jeg dropper. Sist droppa jeg 0,1 og det var alt for mye, men kan sniffe glatt 0,15-0,2 og sovne 2-3 timer etterpå?
Alt dette uten særlig toleranse.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som mange andre også anbefaler; amf i en kopp kaffe smaker godt og funker prima!

De som sniffer pulver må huske på å rense nesa si jevnlig. Snyt nesta og vask den med vann, bruk en finger, dopapir eller anna og rens opp. Få ut dritte så det ikke etser i nesa og lager sår.