Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 4518
Opprinnelig postet av lypsyl
DA var bilettene i boks
Vis hele sitatet...
Enig!
Ministry of Love
sptz's Avatar
det tok sin tid... håper det var verd det..
Der fikk jeg faen meg ENDELIG billett, men nå er det kun 160 stykker igjen. Håper alle får tak i, da!

Men apropo TG, hvem var der i TG03 a? Var det gøy? Er min første gang på TG nå, lurer litt hva som skjer, og om det er morro
Hvis du syntes det er gøy å sitte i en sal med 4000 geeks som ikke dusjer på en uke, spiller døv musikk, spiser vond og dyr mat, klager på at nettverket går ned hvert femte minutt og ødelegger et par tastatur når de taper i sitt favoritt FPS, så ja.

Og alle som klager på det jeg sier og mener at TG er et såkalt scenerparty, piss. TG har omtrent like mye med demoscenen å gjøre idag som FrP har med toleranse.
Aner jeg en som er misunnelig?

TG Er ikke no scenerparty, men det var ebdre ifjor enn før så kanskje det bare blir bedre og bedre. TG er et dataparty der man kan gjøre hva man vil og det skjer liksom no hele tiden, så det er bare å glede seg
Misunnelig? Ikke få meg til å le!
king; hvor mange ganger har du vært der? når var sist gang du var der? hvem er det som har spytta deg i trynet så du hater TG?

TG er det du gjør det til selv. sitter du og sutrer og vil hjem til mora di som lager mat til deg så ja, selvfølgelig blir TG kjedelig. klarer man derimot aktivisere seg selv litt utenfor pc'n, gi faen i fjortisstrancen som eksisterer til tider, og sove litt sånn at man ikke blir like gretten som for eksempel deg, så er TG årets opplevelse. hvordan kan det IKKE være det? det er jo forfaen over 5000 mennesker i en og samme hall med EN, om ikke fler, felles interesser. du kan simpelthen ikke la være å finne likesinnede.

king; vil tro du har bedre å gjøre enn å komme hit som freshman og slenge dritt?

spetnaz; JA, det er verdt det. det er jævlig verdt det. for min egen del trives jeg bedre som crew enn som deltager, but that's me. må ha noe å gjøre hele tia ;p du treffer folk og prater med mennesker du egentlig ikke ville prata med ellers, du svimer rundt og er drittrøtt. første året jeg var der satt jeg hele første kvelden oppe på tribuna i enden av skipet og kikka utover skjerm-havet. nesten romantisk, vet du ;D

ang. dusj - det ER dusjer der, og jeg tør påstå at flesteparten av deltagerne bruker de mer enn en gang iløpet av partyet. maten i hallen er ikke den beste, nei, men det finnes en diger matbutikk fem minutter å gå unna, pluss en hel del restauranter/kebabsjapper/pizzasteder. man KAN jo faktisk gå ut av skipet noen ganger også ;> dessuten synes hvertfall jeg at det er såå koselig når noen kommer innom infodesken og har noe annet å si enn "døh, jeg tror nettverket vårt er nede". :>
Sist endret av mia; 3. februar 2004 kl. 08:52.
ARRRRG! etter å ha sittet fra 17.30 til 23.50 så fikk jeg _ikke_ billett :/ da er det bare å vente på ventelista...
JEG FIKK BILLETT!!!
kl 3 i natt

mia: king gjør her som i andre tråder :/
Banzai: Ikke rart, du venta jo ikke mye.
Vi andre satt til langt ut på natt ;p
Jeg personlig satt fra 17.45 til 05.30. Da fikk jeg billett.
DET var helt for jævlig! Men jeg gleeder meeg! ;D
Fikk billett 22:57 og da var kun 80 solgt Trodde jeg lå langt etter og fikk helt noia..

Nei TG er og forblir en uforglemmelig opplevelse, hver gang

Håper bare ikke jeg er syk i år også da blir det 3. år på rad med ligge i sovepose
Jeg har endelig fått meg billetter(kjøpte 04:35)! Fikk kjøpt til meg og to kamerater. Til alle som ikke har fått billett. jeg har ivertfall tre for mye, som kommer til å havne til folk på ventelisten!
er det noen som veit hvor mange biletter som er igjen? please god si at det er biletter igjen..!
Er nokk desverre utsolgt. Du kan jo prøve å finne en som har kjøpt flere en han trenger..
hmm.. hvor finner jeg sånne som de a?
sikker på at det ikke er noe igjen?
Opprinnelig postet av Berion
hmm.. hvor finner jeg sånne som de a?
sikker på at det ikke er noe igjen?
Vis hele sitatet...
Sett deg på venteliste.

Opprinnelig postet av mia

ang. dusj - det ER dusjer der, og jeg tør påstå at flesteparten av deltagerne bruker de mer enn en gang iløpet av partyet.
Vis hele sitatet...
Ikke heeelt sikker på at alle tar seg en dusj jeg ass Det lukter rimelig stritt av endel folk :P
Opprinnelig postet av mia
king; hvor mange ganger har du vært der? når var sist gang du var der? hvem er det som har spytta deg i trynet så du hater TG?

TG er det du gjør det til selv. sitter du og sutrer og vil hjem til mora di som lager mat til deg så ja, selvfølgelig blir TG kjedelig. klarer man derimot aktivisere seg selv litt utenfor pc'n, gi faen i fjortisstrancen som eksisterer til tider, og sove litt sånn at man ikke blir like gretten som for eksempel deg, så er TG årets opplevelse. hvordan kan det IKKE være det? det er jo forfaen over 5000 mennesker i en og samme hall med EN, om ikke fler, felles interesser. du kan simpelthen ikke la være å finne likesinnede.

king; vil tro du har bedre å gjøre enn å komme hit som freshman og slenge dritt?
Vis hele sitatet...
Jeg hater TG fordi TG er døvt. Jeg har selv vært der to år på rad, med venner som har samme interesser som meg, men aldri mer. Grunnen har jeg beskrevet lengre opp. Og hvis du tror jeg ikke aktiviserte meg annet enn forran pc-skjermen tar du skammelig feil. Jeg er ikke akkurat personen som sitter å sutrer hjem og vil ha mat laget av foreldre, jeg er tyve år og klarer meg ganske greit by my lonesome. Problemet er vel heller at TG rett og slett ikke virker så gøy som det gjorde før jeg dro ditt første gang.

Og til den andre kommentaren; :>

Forøvrig var antall personer som brukte dusjen så lav at jeg vurderte hvorvidt jeg ville gjøre det selv eller ei. Tanken på å sitte ren og fresh i den hallen når 4000 andre ikke gjorde det var ikke akkurat jævlig digg.
Sist endret av King Ghidora; 3. februar 2004 kl. 15:11.
Jeg satt 9 og en halv time og så på kønummeret hoppet rundt i går...
Fikk faen meg ikke billett en gang, elendig køsystem i år.
Si ifra hvis det er noen som har 2 extra billetter, er kanskje villig til og betal noen kroner ekstra...
Opprinnelig postet av Vidde
Banzai: Ikke rart, du venta jo ikke mye.
Vi andre satt til langt ut på natt ;p
Jeg personlig satt fra 17.45 til 05.30. Da fikk jeg billett.
DET var helt for jævlig! Men jeg gleeder meeg! ;D
Vis hele sitatet...
merka det... men jeg kan ikke sitte oppe til 05.30 når det er skole neste dag... tror mamma hadde blitt _litt_ sur da vel nå er jeg nr 336 på venteliste så jeg regner med å få ticcs. skal nok komme meg med på en eller annen måte
ifjor var det 700 billetter som ble solgt til venteliste-mennesker. så løpet er ikke heeelt kjørt enda :>
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Klare ikke å få kjøpt selv, heldigvis satt en kamerat oppe til 04:27 og klarte å rive med seg 2 billetter, så når blir det kanskje TG i år også

edit: problemet er bare at 3 venner som hadde planer om å få være med, ikke klarte å skaffe egne billetter, så det er bare å rope ut om noen har til overs
Sist endret av magstr; 3. februar 2004 kl. 16:18.
av 4000 ? legger de av hele 1200 til de i utlandet da eller ?
Kjekt med elite-gamer ticket
chrisey; 200 i gamertickets. 200 i scenertickets. 200 plasser til crew. ca 100 plasser til vip. ca resten til utlandet. det ble lagt rundt 4200 billetter inatt.

hafsal; hvordan fikk du de?
Opprinnelig postet av King Ghidora
Jeg hater TG fordi TG er døvt. Jeg har selv vært der to år på rad, med venner som har samme interesser som meg, men aldri mer. Grunnen har jeg beskrevet lengre opp. Og hvis du tror jeg ikke aktiviserte meg annet enn forran pc-skjermen tar du skammelig feil. Jeg er ikke akkurat personen som sitter å sutrer hjem og vil ha mat laget av foreldre, jeg er tyve år og klarer meg ganske greit by my lonesome. Problemet er vel heller at TG rett og slett ikke virker så gøy som det gjorde før jeg dro ditt første gang.

Og til den andre kommentaren; :>

Forøvrig var antall personer som brukte dusjen så lav at jeg vurderte hvorvidt jeg ville gjøre det selv eller ei. Tanken på å sitte ren og fresh i den hallen når 4000 andre ikke gjorde det var ikke akkurat jævlig digg.
Vis hele sitatet...
Poenget var vel mer, hvorfor komme hit for å grine over at du er redd for svette nerder?

Liker dyr mat og "dårlig musikk" så lenge det er på tg
Jeg fikk billett klokken halv 3 i natt. http://home.no.net/dufferz/PTN_4D.jpg <-- Køsystemet!
Blir vel nesten litt dumt å diskutere om hvorfor han ikke liker seg på TG av to grunner:
1) Det er overhodet ikke topic. Kanskje ta det i TG04-tråden?
2) Javel, fyren liker ikke TG eller svette nerder. Dere liker dyr mat og svette nerder. Trenger vel ikke klikke på fyren om han misliker noe som dere digger? Blir litt dumt i lengden, og en endeløs diskusjon.. zzz..

Sorry for me being asshole, er trøtt :P
mia: Har ikke fått godkjenning enda, men regner med at det går bra.

Spiller for en BF1942 clan, 99nb, kom på andreplass i BF1942 compoen der ifjor, kom på andreplass under OsloLAN også. Så er ranka som nummer 2. Håper, og regner med at jeg får en gamer-ticket.
vel cois/core mixlaget skal vinne denne gangen! :P (hvis vi får billett...)
Opprinnelig postet av arisnaub
bf klanen jeg var i, kom på 4.plass :P lotto-ligaen
Vis hele sitatet...
Mener å huske en viss clan som tok dere 698 - 0

Forresten, for noen som er villige til å paye litt har jeg et rom til utleie den uka TG er. Er med kjøkken (deler med meg) og bad (deler med meg). Skyss til heimen får dere fikse selv, er noen kilometer unna Vikingskipet. Er du både kjekk og grei kan du sikkert få spise mat med meg.
hafsal; det gjør du så og si helt garantert da.. kan jeg få sove i senga di? ;D
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Wonder what this button does..

oh my..

ENOUGH ALREADY!