Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1105
ok...skrev dette på ipodlounge.com men fikk ikke svar....kanskje fordi det er den mest messy posten ever.....men jeg prøver her og....håper dere skjønner hva jeg har skrevet....

Lost HD space on iPod
well...I was transferring an album to my iPod today.....it went good, but when I browsed to the selected artist...the same album was listed twice, with the same songs and ####, so I deleted the album, and then both of the album were gone again...

then I put the album back into my iPod, and then....two of the same album again....

So the I deleted it, and took it out and renamed the album, and then put it back in, and then....finally...only one of my selected album displayed on my iPod.....

But then...I looked at the space used space left, songs and alltogether space for all the songs on iTunes....

the Space used space left said that I had used said :7.12 GB
The Alltogether space of all songs on my iPod said : 7.08 GB

So where are my 40 mgb??? (the album that showed up doubble in my browser was sized 40 mgb)....

So how do I get my 40 mgb back??
Help me ...please!!!

ok......der fikk dere den....vet at den er messy og dårlig skrevet...

Peace
rekylvinyl.no
Du må slette det ene igjenværende albumet på din iPod

Kjører du osx så, gå inn i terminal, og finn din mountede iPod, søk og slett albumet derfra.
Pacifist's Avatar
Trådstarter
jeg har win XP da.....og iTunes finner ikke det "gjemte" albumet...
40 mb, ikke mgb
Pacifist's Avatar
Trådstarter
mye relevanse i det der.....ok....litt da...
Sist endret av Pacifist; 30. januar 2004 kl. 15:30.