Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1579
Jeg vurderer å kjøpe meg en 20gb ipod. Jeg har hørt at man må velge hvilke filsystem ipoden skal bruke når man starter den opp første gang. Det er visst et for mac og et for intel. Jeg har nå en intel maskin nå jeg tror jeg kommer til å uploade til ipod`n. Men så er det mulig at jeg kjøper meg en powerbook etter all skryt jeg har sett her Er det mulig å skifte filsystemet tilbake etter man har satt det første gang? Hvis det ikke går venter jeg med å kjøpe ipod til jeg har råd til ipod og powerbook.

--
Lethol @ Undernet
lethol.dhs.org
Vet at dette ikke er et svar på spørsmålet ditt, og beklager det. Du mener vel at du må velge et filsystem for enten mac eller pc? Hvis ikke vil jo jeg som f.eks bruker amd ikke være i stand til å bruke den i det hele tatt?!
Trådstarter
16 0
jJa, du har nok helt riktig.. jeg som surrer!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Dionysos: En AMD er også en PC.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Du kan bare laste opp sanger fra ENTEN pc eller mac. Men om du bruker PC'en som hovedmaskin, vil maccen også kunne se iPoden som harddisk.

Det finnes også programmer som tillater PCer å lese mac iPoder.
Trådstarter
16 0
Ja, bare leste om dette i forhold til å bruke linux i stede for OSX og Windows
Du vil alltids konvertere den over til det ene eller det andre.
Gusto: En amd er ikke en pc men et prosessormerke. Det jeg syntes var litt rart var bare det at han sa intel i posten sin, regnet med at han egentlig mente pc, men ville bare være sikker.
Better than thou.
Det gusto mente var at en maskin med en AMD-cpu også er en PC.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Carlo har nok rett. Men jeg ser at min post var temmelig dårlig, ettersom jeg ser først nå hva du egenlig prøvde å si (å klarifisere hans definisjon). By gones.