Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1368
Better than thou.
Hadde den glede av å pusle litt med 10.3 igår, og lurte på om noen kunne fortelle meg litt om forskjellene fra 10.2 til 10.3. Merket av Finder var mye diggere, og vet at man kan bare trykke en knapp for å bytte bruker, uten å måtte logge av. Dette er mine to store salgspunkter. Andre kjekke ting? Er det verdt å spytte tusen spenn inn i 10.3 eller what?

Og on a sidenote, noen som husker om det er SD eller DDR som står i 800Mhz G4 iMacene? Andre specs? Tenkte å sette inn litt mer da det jeg sitter på nå er pretty fucking unbearable..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Exposé er uten tvil Panthers trumfkort.

Her er en dyptgående artikkel om Panther
Men det er mange småting som er fikset i Panther, lese SVCD disker... mail.app kan faktisk brukes... de har gått over en del med bomull.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av fxxked Men det er mange småting som er fikset i Panther, lese SVCD disker... mail.app kan faktisk brukes... de har gått over en del med bomull.
Vis hele sitatet...
her var det mange flotte forskjeller du påpekte.
dette hjelper nok carlo.

[/ironi]

men carlo, Panther er en stor forbedring fra 10.2. er svært mange endringer som er blitt gjort så Gustos artikkel er kjekk lesning.
de elementer som har berørt meg er aller mest Expose, lengre batteritid, mer intelligent mailprogram, feilfri kommunikasjon med windows- og novellnettverk når det gjelder deling av printere, nettverksprintere og filer.
Bedre Finder, og flere styringsmuligheter i Systemvalg.
Better than thou.
Trådstarter
Fett nok, kjøper det sikkert iløpet av en uke eller to. Men jeg kan fortsatt ikke skjønne hva som gjør Exposé så utrolig bra..

Så til minnet, noen som vet?
Enig med det metrom sier. Jeg kunne endelig få benyttet windowsdelingen av den gamle seriellport printern.
Nye features som ny Findern, ny Mail og Exposé er også meget handy.
System preferences er også blitt mer oversiktlig.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Carlo

Så til minnet, noen som vet?
Vis hele sitatet...
SDRAM.

ifølge specsene her:
http://www.smalldog.com/product/43275
En ting jeg merket på min ganske så utdaterte iMac G3 (500 MHz, 640 MB SDRAM) var at 10.3 gikk sinnsykt mye "fortere" enn 10.2. Dette er absolutt verdt å merke seg dersom man har en litt gammel Mac med 10.x installert.

En ting jeg ikke liker er det nye networking-systemet apple har prøvd på. Det skal virke enkelt men så har jeg intrykk av at det ikke fungerer heelt som det skal alltid.

..også er jeg ikke helt fan av metal-utséendet som tar mer og mer over
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ziddy: Da kan du bruke ShapeShifter for å forandre på utseendet til Aqua.
jaja... jeg har gjort det da