Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5231
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
For fire år siden fikk vi et tilbud:
Sitat av @nonym Vis innlegg
Jeg kommer om fire år
Vis hele sitatet...
Sitat av @nonym Vis innlegg
ja, hvis det blir da, så skal jeg spandere en runde pizza på alle
Vis hele sitatet...
@nonym har ikke vært aktiv på et par år, men jeg regner med dét er fordi hun/han jobber hardt for å få råd til pizza til oss alle.

Den gangen var jeg ung og dum, og sjekket ikke når påska var i 2013. Må dermed skuffe dere som har holdt av 29. mars i så lang tid, ved å legge det til fredag 5. april i stedet.

Vi møtes hos torgkona kl. 17:30, og så finner vi ut hvor vi drar, og oppdaterer tråden.

Til informasjon for newbies:
- Det gjør ikke noe om du er introvert. Det finnes et medlem som har vært med på nærmere 30 treff, og er skikkelig introvert. Du kan late som om du ikke er del av gruppa, og observere oss på avstand en stund først.
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Og der, var det treff-sesong igjen Go Jonta, go Jonta!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Får se om man får dratt seg ut av si ega fislukt og hatt seg ut blant folk, da...
Godt initiativ, jeg er med
Og jeg som hadde holdt av 29. mars... kan dessverre ikke komme den 5. drar til oslo den helga :/
Er vel ingen umulighet å dra istand et treff i oslo? Sier ikke at jeg tar injativet, men det er mulig :P
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Er vel ingen umulighet å dra istand et treff i oslo? Sier ikke at jeg tar injativet, men det er mulig :P
Vis hele sitatet...
Hehe, tror egentlig ikke jeg skal være i Oslo.

Skal ta flyet til gardermoen, ta en eller annen buss/tog til ei kirke jeg ikke husker navnet på og gå til en plass som de jeg skal møte kaller for "trollheimen"

Skal på speidertur
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Regn med meg, som vanlig! Kan ikke si noe med sikkerhet nå om jeg blir med, er litt usikker på hva jeg har å gjøre den fredagen, men regner med jeg er med.
Not a real gamer
retovio's Avatar
får se om jeg blir med denne gang da eller om jeg skal på fjellet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I'm d-d-d-own...
I'm down.. hueeeh
I'm down like a clown, cha-charlie brown.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Jeg kommer så lenge jeg ikke må jobbe.
Blir mitt første treff så vær snille mot meg
Skal se om jeg dukker opp.. Stålende som sola i påska!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Får se om man får dratt seg ut av si ega fislukt og hatt seg ut blant folk, da...
Vis hele sitatet...
Husk å dusje da. Nå som du skal ut blant folk.
Sitat av retovio Vis innlegg
får se om jeg blir med denne gang da eller om jeg skal på fjellet.
Vis hele sitatet...
Bare å møte opp. Bare du sier ifra når du drar igjen (:
Sitat av slarti Vis innlegg
Jeg kommer så lenge jeg ikke må jobbe.
Blir mitt første treff så vær snille mot meg
Vis hele sitatet...
Ingen fare. Vi har alle hatt et første treff, og folk kommer tilbake av en grunn.
Veit ikke om jeg får til å møte opp 17:30, eller i hele tatt å bli med i dag, semesterinnleveringer venter..

Men jeg skal prøve å ta meg en tur nedom, skriver ned her, eller sender Jonta en Pm/sms.
Kan hende jeg kommer innom for å se hvor stygge dere er, kan ikke bli mer enn 5-10 min
Hvit joggebukse med flekker jeg fortsatt ikke har klart å få vasket av...

Ehhh
Kan noen stikke innom Google Maps og hente frem GPS-koordinater til torgkona...?
Får vel ta meg turen jeg også. Slik ser torgkona ut, og befinner seg på torget. (bilde)(maps)
Er visst litt sein, har dere dratt videre enda?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
vi satte oss på Mormors, men må videre da vi har med oss folk under 18 etter kl. 18.

Vi drar til Peppes i Kjøpmannsgata.
Hva skjer videre i kveld?
Vi sitter nå på Peppes i Kjøpmannsgata, blir nok sittende her en stund. Bare å ta turen innom
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Koselig som vanlig. Her er litt greier vi diskuterte. Shownotes for treffet:

- [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Redbull#History (Krating Daeng) - Ett minutt med interessant historie.
- [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Snowskate
- [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Capsaicin
- [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Logical fallacies, [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]False dilemma, [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Nirvana fallacy.
- [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]Getting things done
- Pocketmod(.com)
- [COLOR="DimGray"]43f:[/COLOR]Hipster PDA
- [COLOR="DimGray"]nFF:[/COLOR]Kommer du på freakfest 2013?
- [COLOR="DimGray"]yt:[/COLOR]Axis of Awesome - 4 Four Chord Song (with song titles) (6 min)
- /r/minimalism
- learncodethehardway.com
- http://ntnu.1024.no
- [COLOR="DimGray"]imgur:[/COLOR]More on PETA, my own experience and knowledge of the group.
- [COLOR="DimGray"]nFF:[/COLOR]Rasterbating away the boring
- Og en del ting jeg ikke kommer til å nevne her.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du får komme på treff selv, i stedet for å sikle på beskrivelser av dem.


Og http://5by5.tv/hypercritical/49
burde vært möderatör
Dere høres ut som roboter o.o
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Dere høres ut som roboter o.o
Vis hele sitatet...
Fordi ? Hvorfor ?

Freaks er som folk flest.., kanskje ikke 100% men nesten da
Sist endret av aeon_illuminate; 9. april 2013 kl. 18:08.
burde vært möderatör
Se hva som ble diskutert på treffet, mann. Dere diskuterte koding, tankefeil og time-management ffs xD
For all del, mente ikke noe negativt med at dere hørtes ut som roboter da. Egentlig bør dere ta det som et kompliment. Roboter er jo kjent for å være ganske smarte. Og til tider bad-ass.
Sist endret av pappabetaler; 12. april 2013 kl. 13:07.
Dette er primært ett IT-forum. Det er ikke rart folk diskuterer koding og slikt da...
Er mye skjitprat også, huhu. Kom dere på treff så får dere oppleve det selv - now in 3D!
burde vært möderatör
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Dette er primært ett IT-forum. Det er ikke rart folk diskuterer koding og slikt da...
Vis hele sitatet...
Hahah, right. Det er lett å glemme da, mtp. hvor mange tråder som omhandler rus, politikk, musikk, etc