Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på nFF-fest med "vanlig bar"?
Ja, selvsagt 149 52,46%
Nei, jeg er gjerrig og vil ikke betale for dyr drikke 55 19,37%
Kanskje 80 28,17%
Stemmegivere: 284. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  122 10799
Har jeg penger i orden så tror jeg at jeg tar meg en tur
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noe nytt her? Jeg kommer hvis datoen passer. Jo forte vi får en dato, jo lenger tid har vi på å holde den av!
høres bra ut dette! stor sjanse for at jeg tar turen innom
Om dere er taktisk kloke og legger eventen til helt rett dato skal dere ikke se bort ifra at dere får med dere en enslig finnmarking, i allefal for en stund
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Vi har sett på lokaler som koster 20-30 k å leie. Da stiller de med barpersonale, vakter, lyd og lys.
Vis hele sitatet...
Det hørtes dyrt ut... Prøvd å kontakte f.eks Rockefeller/John Dee for å leie puben under John Dee? En kollega gjorde det for noen år siden da han feiret 30-årsdagen sin. Da betalte han tre tusen tror jeg og det inkluderte en mann i baren, musikk fikset han selv. Er plass til ca 150 personer der i følge Rockefeller sine hjemmesider, selv om jeg ikke kan huske at det virket sååå stort.
Sitat av walbergz Vis innlegg
Det hørtes dyrt ut... Prøvd å kontakte f.eks Rockefeller/John Dee for å leie puben under John Dee? En kollega gjorde det for noen år siden da han feiret 30-årsdagen sin. Da betalte han tre tusen tror jeg og det inkluderte en mann i baren, musikk fikset han selv. Er plass til ca 150 personer der i følge Rockefeller sine hjemmesider, selv om jeg ikke kan huske at det virket sååå stort.
Vis hele sitatet...
For det første er nok 30 k mer likely enn 3 k, i alle fall om man leier hele stedet. Dessuten er 150 pers for trangt for oss. Vi håper på 300+ for skikkelig feststemning

Mer info kommer, men det ser per nå ut som om festen blir sent mai/tidlig juni. Stay tuned!
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg tar med meg en babe av en vennine her, så da kommer det ihvertfall to jenter
Vis hele sitatet...
Jeg kommer også garantert, så nå er vi oppe i 3 jenter! Skal prøve å få med meg noen venninner jeg også, så vaginaene stiller mer mannssterke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da ser det ut som datoen blir 4 Juni. Da er det bare å gå igang med planlegging av reise og bolig, regner med at alle og enhver stiller opp. =)
Neutral Good
Mith's Avatar
4. Juni er også 20års jubileum for musikkens dag i Oslo hvis noen skulle trenge flere grunner for å komme seg til hovedstaden.
Sist endret av Mith; 28. mars 2011 kl. 13:45.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Videre er cave ordnet til å spille på klubbscenen
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
En utmerket dato.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Synd det ikke ble på haus da jeg bor der atm. men vis jeg har tid/penger så tar jeg selvfølgelig turen innom Nff 10år jubileum! 4.Juni er perfekt
edit: har dere funnet lokale ?
Sist endret av ttj; 28. mars 2011 kl. 13:52.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Lokale har vi funnet ja. mer om dette litt senere.

Haus var dessverre uaktuelt pga problemer med taket (?) som gjorde at det ikke kunne leies ut.
Går bare utifra at lokalet blir i oslo og rimelig sentralt så det er lett og finne?

Hva sier folk til å starte festen på bislett kebab og ture oppover til festlocation etterhvert?
Neutral Good
Mith's Avatar
Mer info kommer olaPola. Vi skal se om vi også kan få til noe arrangement i forbindelse med musikkens dag, grilling og park for langveisfarende. Da har man noen å møte før dørene åpner, samtidig som man får med seg kulturlivet og gratiskonsertene som foregår i Oslo den lørdagen.
bare jeg som har fått tanken på om de blir damer der?^^ veit ikke om de er så mangen her inne men har mine tvil:>


vis ikke må noen eller noe spandere hookers eller strippere
Prøver du å skremme bort de damene vi faktisk har eller?
Sist endret av mentalmelt; 28. mars 2011 kl. 16:20.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Mener jeg leste det var noen kvinnfolk som skulle ta med seg mer kvinnfolk til festen så vi får håpe vi ikke trenger å leie noen strippere som kommer ut av
@Forconin
Hvem lokale på haus hadde dere tenkt og leie? men unansett gleder meg til mer info! så man kan planlegge kvelden fult ut.
Så var det bare å bestemme seg om man skal ta fly eller kjøre selv/følge med noen andre som kjører. Hvis det er noen som kjører fra Tromsø området eller kanskje er interessert i å følge med hvis jeg bestemmer meg for å kjøre og selv har lappen. Send melding på PM
Jeg er et kvinnfolk, som også kan dra med meg noen andre kvinnfolk! Vi er dessverre ikke strippere som hopper ut av kaker, men kan vell kanskje gjøre et unntak wink wink
Neutral Good
Mith's Avatar
Så lenge jeg sitter i festkomiteen blir strippere nektet i døra.
Sitat av Mith Vis innlegg
Så lenge jeg sitter i festkomiteen blir strippere nektet i døra.
Vis hele sitatet...
Hæ, slipper jeg ikke inn? :/
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mith Vis innlegg
Så lenge jeg sitter i festkomiteen blir strippere nektet i døra.
Vis hele sitatet...
Nå syns jeg du er lite inkluderende her Mith. Kan da ikke utestenge folk basert på yrke..

Når det er sagt. Vennligst gi en lang faen i å gjøre dette om til en "KOMMER DET CHICKS?!?!!!"-diskusjon med dårlige poenger om å dra med strippere/whatever.

Det blir fest, vi skal ha det gøy, det kommer garantert en god del representanter for begge kjønn.
Sitat av bongjoy Vis innlegg
bare jeg som har fått tanken på om de blir damer der?^^ veit ikke om de er så mangen her inne men har mine tvil:>


vis ikke må noen eller noe spandere hookers eller strippere
Vis hele sitatet...
Det kommer nok noen jenter. Men seriøst, dra på nerde-fest få hook up? Okeey.
Sist endret av Eplekjekk; 28. mars 2011 kl. 18:17.
GOD DAMN! fyller 18 30 juni men dette er vel ikke no problem?
Sitat av iGnome Vis innlegg
GOD DAMN! fyller 18 30 juni men dette er vel ikke no problem?
Vis hele sitatet...
Ikke med mindre du har fake legg, skjegg eller annet som lurer vaktene, eller liker å stå utenfor

Fra spøk til allvor, det blir selvsagt 18-års aldersgrense, ettersom det blir alkoholservering. Du får smøre deg med tolmodighet og så satser vi på at vi arrangerer flere fester
da kommer nok fake legg til å være på plass : )
Sitat av iGnome Vis innlegg
da kommer nok fake legg til å være på plass : )
Vis hele sitatet...
Det kan vi ikke oppfordre til og det er selvsagt på egen risiko, som en vanlig kveld på byen. Det kan være verdt å merke seg at det er straffbart.
Jeg blir med!
4 Juni er en perfekt dato

Så lenge kain er velkommen
Sitat av sali Vis innlegg
Vi er dessverre ikke strippere som hopper ut av kaker, men kan vell kanskje gjøre et unntak wink wink
Vis hele sitatet...
Om du baker en gigantisk kake, blir jeg gjerne med på å hoppe ut av den! Jeg har alltid drømt om å hoppe ut av en kake, og jeg kunne lett gjort det for nFF's skyld. Men da skal jeg spise av kaken også, bare så det er sagt ;p
Sist endret av sh1bby; 28. mars 2011 kl. 20:02.
Sitat av iGnome Vis innlegg
da kommer nok fake legg til å være på plass : )
Vis hele sitatet...
Husk og ikke skriv "IGnome" på jakken din da
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Haha, strippere faktisk. Som om gjennomsnittsbrukeren på nFF kunne funnet på noe vettugt med dem.

Tipper det blir en liten overraskelse ved inngangen; «Vær så god. Nå får du logge deg inn. Ah, du går visst VG1 og laget nylig fakelegg-tråd du ja»

4. juni passer hvertfall med eksamensdatoer. Woohoo!
hehe får vel lage meg ny profil her på NFF da : ) 19år gammel kar som laget tråden "hater folk med fake legg as!"
Sitat av Forconin Vis innlegg
Da ser det ut som datoen blir 4 Juni. Da er det bare å gå igang med planlegging av reise og bolig, regner med at alle og enhver stiller opp. =)
Vis hele sitatet...
Et par dager før min 18 års bursdag
Blir det drikkerabatt etter KPcount?
Dét hadde vært epic xD
Sitat av olaPola Vis innlegg
Blir det drikkerabatt etter KPcount?
Dét hadde vært epic xD
Vis hele sitatet...
Tviler, men isåfall må jeg drikke djevelsk (eller dyrisk?) mye. Og det tror jeg ikke vi orker

OnTopic: 4. juni høres fint ut.-

Sitat av nso Vis innlegg
Videre er cave ordnet til å spille på klubbscenen
Vis hele sitatet...
Blir det en rockescene og?
Sitat av pidget Vis innlegg
Tviler, men isåfall må jeg drikke djevelsk (eller dyrisk?) mye. Og det tror jeg ikke vi orker

OnTopic: 4. juni høres fint ut.-



Blir det en rockescene og?
Vis hele sitatet...
Jeg var så-> |---| nærme å gi deg kp på den der. Men så slem skal jeg ikke være
Sitat av Mith Vis innlegg
Så lenge jeg sitter i festkomiteen blir strippere nektet i døra.
Vis hele sitatet...
Da lar vi kaka være hjemme!

Men 4 juni høres bra ut det
Sitat av sali Vis innlegg
Da lar vi kaka være hjemme!
Vis hele sitatet...
Vi er jo ikke strippere, vi er jo freakere med/i en gigantisk kake. Det må vel være lov?
Neutral Good
Mith's Avatar
Hehe, ta med så mye kake dere vil, poenget er at det selvfølgelig ikke blir stripping.
jeg stiller meg frivillig til å bake kaken!

Men, da forventer jeg å slippes inn !
kan også gjerne bake kake med mitt "special butter"
nFF bake off! Jeg stiller opp.
(dette er halvveis seriøst også forresten, jeg kan lett bake kake om det er ønskelig)
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Er nok ingen som protesterer hvis noen tar initiativ til en bake-konkurranse.

Dette er dog selvsagt avhengig av at deltagerne kun baker vanlige kaker og ikke putter "hemmelige ingredienser" oppi. Noe som naturlig nok ville blitt premiert med anmeldelse.
du, freak-bake off hadde jo vært dritt fet! Jeg er dessverre ikke gammel nok, men hadde stilt opp hvis jeg kunne!
Jeg kan stille med kake, og venninna mi er en super baker, så hun kan også ta med
Sitat av olaPola Vis innlegg
Blir det drikkerabatt etter KPcount?
Dét hadde vært epic xD
Vis hele sitatet...
Må nok skuffe deg der, rabatt på alkohol er ikke tillatt i norge, men derimot kp priser er fullt lovlig.

Edit: lurer på om onkel er veldig begeistret for dette arrangementet^^
Sist endret av SinHazzard; 28. mars 2011 kl. 22:34.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Må nok skuffe deg der, rabatt på alkohol er ikke tillatt i norge, men derimot kp priser er fullt lovlig.

Edit: lurer på om onkel er veldig begeistret for dette arrangementet^^
Vis hele sitatet...
Onkel er vel invitert? Har hørt at de er ganske aktive her inne, så de kan vel regnes som freakere etter 10 år med snusing på dette forumet?
Sitat av EoT Vis innlegg
Onkel er vel invitert? Har hørt at de er ganske aktive her inne, så de kan vel regnes som freakere etter 10 år med snusing på dette forumet?
Vis hele sitatet...
Invitert er dem nok ikke, det blir for teit. Men, man skal ikke se bort ifra at det kan dukke opp et par karer i blå unifrom og rote litt i stemningen. Dessuten er det jo brukere som tilfeldigvis er ansatt i politiet, skal vi pluttselig nekte dem adgang da