Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 15229
Hei
En venn av meg lurer på om det er større mulighet til å få rc chemicals inn i Sverige enn Norge?
Vil tro det med post restistante (eller hva det heter)
Det en en god del research chemicals som er lovlige i Sverige i motsetning til Norge der alt er omfattet av narkotikaforskriften. Jeg tror de fleste selgere av rc tilbyr noen form for stealth og betaling med krypto, så om du skulle bestilt til Norge og den skulle blitt tatt kan du alltids bare nekte. Problemet med om du skulle bestilt til poste restante i Sverige og smuglet til Norge er at du risikerer å bli tatt. Det blir nok litt vanskelig å bortforklare hvorfor du har 100 lapper 1p-LSD i bokseren din. Det er nok mer sannsynelig at pakken blir tatt i tollen gjennom post enn hvis du smugler selv, men du risikerer å bli voldtatt av politiet hvis du smugler selv. Om greia er få rc inn i Sverige og konsumere det der eller ihvertfall ikke ta det med inn i Norge, burde ikke det være noe problem (hvis man går ut i fra at stoffet er lovlig i Sverige).
Takker for svar.
Det er nok snakk om å ta det over grensa. Men han bor rett ved grensa og går mye i skog og mark. Men det er altså lettere å få det inn i Sverige med post enn Norge?
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Men det er altså lettere å få det inn i Sverige med post enn Norge?
Vis hele sitatet...
Det gjelder vel bare hvis stoffet er lovlig i Sverige og ulovlig i Norge. Hvis stoffet er ulovlig i Sverige også vil jeg tro tollkontrollen i Sverige er like streng som i Norge.
Ok. Tenkte bare at hvis det sendes fra et EU land til et annet, så er det enklere.
▼ ... flere år senere ... ▼
Dette lurer jeg og på. Noe hell @Grønne fingre ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror det er litt tryggere å bestille dit ja
Kommer vel an på hvilket land det sendes fra også
Sist endret av WouwseP; 20. januar 2024 kl. 12:50. Grunn: space