Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1141
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Greit, Mac-keyboards ser penere ut, men jeg fant ut at jeg skulle koble til mitt mer ergonomiske Logitech-keyboard (Logitech Internet Navigator Keyboard), siden jeg kjente at Apple-keyboardet var en del tyngre. Jeg gikk på Logitech-siden, og fant til min glede ut at det fantes OS X drivere til tastaturet.

Nå har jeg e-post, MSN, Google, iTunes, Sherlock, eBay og masse andre ting (deriblant nFF og nFF-crew menyer) under fingertuppene, samt et mye behageligere keyboard å skrive på.

Spesielt når det gjelder Internet Navigator tastaturet - F-knapperekken kan man nemlig omprogrammere til en hvilken som helst funksjon (programmer, applescripts, makrier osv). I tillegg har man en "skift" key til f-knapperekken, slik at man kan bruke de vanlige F-knappene også.

Ah, og i tillegg er det knapper for neste spor, forrige spor, play, pause og stopp i itunes.

What can I say? Logitech-keyboardet er faktisk nyttigere sammen med iMacen min enn det noengang var med PCen.

Teehee

h
Jeg har det jeg og, er kjempe fornøyd
Har samme selv. Veldig nyttige funksjoner og behagelig å skrive med!
Jeg har det litt vanskelig med nye keyboard,
favoritten min er forsatt Apple Extended Keyboard II, men det er ADB...

Finnes der ADB -> USB slik at jeg kan bruke favorittkeyboarded mitt igjen? Jeg bruker det jeg antar at heter Apple Extended Keyboard III nå, men det æ'kke så bra som II.

Det værste keyboarded jeg har prøvd er Apple Design Keyboard, "SE OPP FOR RICOCHETTE I FINGER'N!"
Jeg har det.. og er ikke fornøyd..
Alt går mye kjappere med musen uansett..
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg har logitech cordless desktop, ble godt fornøyd da jeg plugga det inn i ibook'en ja
eg har bestillt meg logitech cordless desktop (eller noe sånnt) men PCutstyr.no er så forjævlig treige...gleder meg som ein ulv til å få det