Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2199
Hei Freaks!
Vi er 3-4stk som reiser til Amsterdam i uke 35, så om noen er der nede i de tider send meg en PM så kan vi ta en joint en dag

Edit: 19-20år alle sammen.
Sist endret av Pancamo; 12. august 2013 kl. 13:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
offtopic men er det lovlig å røyke joint i amsterdam? har en venn fra nederland som sier at det er ulovlig å røyke hasj der. Gjorde ett raskt google søk og såg at mange turister ble arrestert for å røyke hasj der
Sitat av cold Z Vis innlegg
offtopic men er det lovlig å røyke joint i amsterdam? har en venn fra nederland som sier at det er ulovlig å røyke hasj der. Gjorde ett raskt google søk og såg at mange turister ble arrestert for å røyke hasj der
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at han bor i Nederland? Det er uansett ikke ulovlig å røyke cannabis i Nederland - verken i joint eller pipe. Det er vel ikke helt populært å røyke i full offentlighet, men det er ikke noe som turister vil bli arrestert for å gjøre. De ser heller gjennom fingrene på det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av cold Z Vis innlegg
offtopic men er det lovlig å røyke joint i amsterdam? har en venn fra nederland som sier at det er ulovlig å røyke hasj der. Gjorde ett raskt google søk og såg at mange turister ble arrestert for å røyke hasj der
Vis hele sitatet...
Det er de facto legalisert, det betyr at de godtok den samme narkotikakonvensjonen fra '71 som FN la frem som vi baserer Narkotikalovgivningen vår på, de velger bare ikke å håndheve den.

Jeg har aldri hørt om turister som har blitt arrestert for, og hva googlet du?
Det eneste jeg finner om emnet er forbying av salg av cannabis til turister i grensebyene (dette for å forhindre alle helgecannabisturistene som kommer fra nabolandene). Amsterdam er ikke påvirket av denne loven.
Sist endret av Dodecha; 21. august 2013 kl. 19:05.
Det er forsåvidt ulovlig og røyke utendørs, dette blir ikke spesielt håndhevet men fremdeles sett på som respektløst og røyke weed offentlig.
Trådstarter
Må si jeg ble skuffet når ingen av inleggene var noen som ville bli med
Har nok med at nå er det skolestart for de fleste, om det er videregående eller høyskole/universitet.

Likevel, må bare dele min erfaring fra sist jeg var i Amster. Det er jo det som er en av hovedgrunnene til at de har coffeshops, slik at folk skal røyke der inne enn å fly gatelangs i sin egen verden. Mitt intrykk er at de er ganske liberale ovenfor turister.

Jeg satt på central station i amster, satt og rullet meg en joint før jeg skulle ta toget til Zamdam. Da kom de 3 politifolk forbi, der jeg satt å grindet mitt i offentligheten. De bare hilste på og gikk videre.

Samme var det utenfor Schipol, røyket en 3 feite jointer før flyturen. Alt i ren offentlighet. Kom folk bort å spurte om papir, ingen skeive blikk å ellers like fredelig som inne på en coffeshop

Men andre kan vel ha verdt uheldige
Enig med @Spiffen, uke 35 som er i morgen er skole uke og jobb for de aller fleste. Passer dårlig å tilfeldigvis ta fri rett i skolestart.

Håper dere får en god tur da
Var der selv i sommer, helt hærlig! Men.. Coffeeshop'ne ønsker at turistene tar det rolig og ikke lager noe som helst bråk.. så ikke forvent smilende ekspeditører første gang dere går inn dit... oppfører man seg og er høflig og grei så går det fint

God tur!
Trådstarter
Sitat av thundercat Vis innlegg
Var der selv i sommer, helt hærlig! Men.. Coffeeshop'ne ønsker at turistene tar det rolig og ikke lager noe som helst bråk.. så ikke forvent smilende ekspeditører første gang dere går inn dit... oppfører man seg og er høflig og grei så går det fint

God tur!
Vis hele sitatet...
Vi har vært der før så er ikke helt idioter

Turen gikk veldig bra med unntak at han ene ble akutt blind første kvelden så vi måtte legge han. Så nok utrolig dumt ut, men det løste seg uten problemer. Skal prøve å skrive en rapport når jeg har tid